Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCitroensap schoonmaakazijn?

Citroensap schoonmaakazijn?

69 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#1
11011101.exe zei:
Ja maar aan de andere kant ben ik nu al weer 5 dagen nogsteeds clean. Maar ik hou het nog wel vol hoor Ik heb nog een grootte voorraad bruin waar ik echt wel een paar maanden mee bezig ben. En ik ben niet verslaafd ik geef er niet veel geld aan uit dus tjah.


Dit wordt gewoon mijn blog van wanneer ik weer ga gebruiken en dan mogen jullie zelf beslissen wat verantwoord is.
Klik om te vergroten...
Oh,maar ik gaf er ook niet veel geld aan uit dus tjah.Het geld gaf mij uit.Uit te nodigen om weer eens wat leuks te gaan doen.En ik ben niet verslaafd hoor! Ik was nu alweer 5 dagen nogsteeds clean.En ik ben niet verslaafd.Maar ik hou het nog wel vol hoor.En ik ben niet verslaafd.Maar ergens denk ik dat dit een DF-God grapje is.
1
11011101.exeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lol ik probeerde het net weer en op een of andere manier dacht ik dat ik mis schoot dus heb ik hem weer uit me vel getrokken. Toen maar weer de naald weg gegooid zat al bloed in. Ik denk echt dat ik nog 100 keer mis ga schieten LOL.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#3
http://www.ikgebruik.nl/

Meer hoef ik er niet aan toe te voegen.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
11011101.exe zei:
Lol ik probeerde het net weer en op een of andere manier dacht ik dat ik mis schoot dus heb ik hem weer uit me vel getrokken. Toen maar weer de naald weg gegooid zat al bloed in. Ik denk echt dat ik nog 100 keer mis ga schieten LOL.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk dat dit nu mag verzet worden naar het Onzin topic. Wie nu nog twijfelt of hij nog serieus is...jezus man :rolleyes:
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#6
joh, waarom haal je deze onzin topic nu weer naar boven, was net zo blij dat niemand meer hier schreef zodat hij in de vergetelheid raakte. en nu haal jij m weer naar boven na een maand, met dat t onzin is wat hier staat.
ja, dat wisten we al.
sorry, hoor, maar serieus, waarom m na een maand weer ophalen?
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ah ik wist niet dat het verboden was om te reageren op iets oudere topics??? :rolleyes: :rolleyes:
Tja ik ben hier even niet geweest, maar kon het niet laten om hierop iets te zeggen.

PS : Niet gelet op datum, zal voor Leveldisigner steeds opletten dat het onderwerp niet te lang heeft stil gelegen. Wist niet dat er mensen waren die om zoiets pissed geraken.
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kversta je wel Level :)
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#9
nehoor, ik heb helemaal geen zeggenschap hier, ben ook maar een (forum) gebruiker.
en oude topics ophalen is zeker geen crime! doe dat zelf ook wel eens wanneer ik iets vind via google ofzo, en dat blijkt dan een wat oudere topic te zijn.

wat mij stoorde was dat DEZE topic weer werd opgehaald, want wanneer je terug leest dan zal je zien dat de topic enkel grote onzin bevat, en dat meer en meer mensen zich gingen storen aan de topic starter, en zijn slappe gelul, (sorry, maar kan t gewoon niet anders uitdrukken).
het begon meer en meer te voelen alsof de starter ons bruin gebruikers in de maling wilde nemen, of t is gewoon een ongelooflijke idioot. en daarom was ik blij dat niemand meer hier schreef. het gelul van de started werd maar slapper en slapper en diende geen enkel doel meer,
dat was alles. dus, reageer waarop je wilt en doe dat zo vaak als je wilt, ik zal nieman de wet voorschrijven hier.

kan me voorstellen dat wanneer je een tijdje niet geweest bent je hierop wilde reageren, maar denk ook dat wanneer je de discussie van dag tot dag gevolgd had je ook blij zou zijn geweest dat de onzin hier ophield.
1
11011101.exeLid
01-01-2024, 00:00
#10
aight inderdaad is niet gelukt lol oké vanaf nu 2 weken :grin:.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."