#1
Oh,maar ik gaf er ook niet veel geld aan uit dus tjah.Het geld gaf mij uit.Uit te nodigen om weer eens wat leuks te gaan doen.En ik ben niet verslaafd hoor! Ik was nu alweer 5 dagen nogsteeds clean.En ik ben niet verslaafd.Maar ik hou het nog wel vol hoor.En ik ben niet verslaafd.Maar ergens denk ik dat dit een DF-God grapje is.11011101.exe zei:Ja maar aan de andere kant ben ik nu al weer 5 dagen nogsteeds clean. Maar ik hou het nog wel vol hoor Ik heb nog een grootte voorraad bruin waar ik echt wel een paar maanden mee bezig ben. En ik ben niet verslaafd ik geef er niet veel geld aan uit dus tjah.
Dit wordt gewoon mijn blog van wanneer ik weer ga gebruiken en dan mogen jullie zelf beslissen wat verantwoord is.
