Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"aight inderdaad is niet gelukt lol oké vanaf nu 2 weken ."
"2 jaar geleden deed ik het in 1 keer goed en toen zat er vuil in en weet ik veel wat maar ik had nergens last van gekregen. Nu ben ik extra voorzichtig ik schiet 10x mis en ik ben te dik om mijn aderen te zien."
"Hallo Trimbos, Ik vraag me af of ik mijn ader goed geraakt is. Na mijn linkerarm te hebben gebruikt is die nu aan het herstellen en ging ik gelijk naar mijn rechterarm. Echter toen ik voeldoende had geinjecteerd (bruine heroine) haalde ik de naald eruit maar ik merkte later pas dat er een flinke bobbel omhoog kwam. Als een soort van muggenbult? En het doet nu 6 uur later nogsteeds zeer, de bult is dan weg. Ik gebruik gewoon de o zo bekende arm ader maar ik vraag me nu dus af of ik niet per ongeluk zo door kan prikken en dus een veel belangrijkere bloed ader raak wat dus gevaarlijk is. Ook vraag ik me af hoever ik met hygiëne moet gaan. Ik kan gewoon water koken en dat gebruiken in een schone lepel samen met wat heroine en dat verhitten zonder te roeren. En dan gewoon spuiten toch? Ik heb trouwens om te checken in het begin de spuit terug getrokken en het bloed kwam er netjes uit."
"Dankje ik vroeg daarom inderdaad maar ik wou niet zeggen dat het voor heroine was, ze kwam met zo een 500gram pot aan geloof ik. En ik dacht van mwah dan neem ik dat kleine potje wel lol maar ik ga dus nog een keer heen. Ik spuit echt voor het gevoel. Ik snuif ook wel maar ik vindt daar zelf niks aan. Terwijl als ik spuit ik echt een gloeiend gevoel krijg wat ik bij snuiven niet zo heb. Het is echt een kick lol maarja ik ben niet verslaafd gelukkig."
"Ik heb net weer een shot genomen op mijn linkerarm, het was maar een klein beetje. Ik heb een gecrushed vitamine C tabletje gebruikt als zuur. En ik heb een alcohol doekje gebruikt als filter. Maar het was maar heel weinig en de rush is erg klein ik vindt het zelfs een beetje tegenvallen. Ook heb ik weer precies dezelfde soort van muggenbult gekregen boven mijn ader. Betekent dit dat ik gemist heb? Want ik heb de spuit terug getrokken en er trok bloed in de spuit dus ik moet wel geraakt hebben toch of is die toch weer los gaan zitten? Of moet ik misschien nog meer bloed eruit trekken? Betekend dit nu dat ik weer een paar weken lang de ader niet kan gebruiken? Ik ken maar 2 aders 1tje op mijn rechterarm en 1tje op mijn linkerarm de rest zie ik niet heel duidelijk. Snapt iemand trouwens deze foto? Ik snap niet hoe je de rechterhandpalm naar boven kan doen en dan de duim aan de linkerkant kan hebben volgens mij klopt het plaatje niet. { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"De bult is weg maar ik voel nog een beetje pijn ik heb foto's gemaakt toen ik het zag. Dit was op het moment dat de bult het meeste aanwezig was. http://img132.imageshack.us/img132/4232/p1060192k.jpg http://img25.imageshack.us/img25/8817/p1060198r.jpg Ik heb gehoord dat je eigenlijk niet aan water genoeg hebt om heroine samen mee te spuiten. Ik heb namelijk gehoord dat je ook vitamine c of een ander zuur moet gebruiken om de heroine beter te laten oplossen. Bij mij blijven sommige brokken namelijk altijd in de lepel zitten. Kun je ook bijvoorbeeld bij de apotheker dit zuur kopen of een lepen om de heroine in te verhitten? Ik heb namelijk bruine brokken en geen witte of doorzichtbare. Hoe lang duurt het trouwens voordat ik weer de aders in mijn arm kan gebruiken ze hebben een beetje een rood puntje maar voor de rest valt het wel mee."
"Ik heb mediq vitamine C pillen meegekregen. Dat voldoet ook wel waarschijnlijk gewoon het pilletje crushen en dan een beetje vermengen met de Heroine neem ik aan."
"Dankjewel ik zal 2 weken wachten met deze ader. Kan ik mijn andere ader waar ik geen last van heb wel sneller weer gebruiken (de andere arm). Ik weet alleen hoe ik in mijn armen kan spuiten. Ik heb er totaal geen last van hij heeft alleen een minuscuul rood puntje."
"W.F.L. zei: Volgens mij gewoon een troll. Gebruik je überhaupt wel een tourniquet als je maar 2 aders kan vinden? Klik om te vergroten... Mwah SWIM gebruikt af en toe een riem maar SWIM denk dat dit niet helpt en vindt het overbodig. SWIM zou graag weten waar hij deze filters los kan kopen?"
"Flameon zei: 11011101.exe zei: Ik heb mediq vitamine C pillen meegekregen. Dat voldoet ook wel waarschijnlijk gewoon het pilletje crushen en dan een beetje vermengen met de Heroine neem ik aan. Klik om te vergroten... Kan inderdaad. Maar je hebt in de apotheek toch ook wel ascobinezuurpoeder? Klik om te vergroten... Hallo Flameon, ik heb het besteld bij de DA dus daar ga ik het binnekort ophalen. En ik ga binnekort ook naar een soort bedrijf bij de verslavingszorg waar ik allemaal tips kan krijgen en dat soort spullen. Ik wist eerst niet dat dat zo bij mij in de buurt zat. Maar ik had ook zo een bult als op het bovenste plaatje, weet je zeker dat ik die ader niet meer kan gebruiken?"