#1
aight inderdaad is niet gelukt lol oké vanaf nu 2 weken
.
Aalpoepert zei:Waar had ik die trollenspray nou ook weer gelaten?
In je poepert misschien?Aalpoepert zei:Waar had ik die trollenspray nou ook weer gelaten?

Tripper zei:In je poepert misschien?Aalpoepert zei:Waar had ik die trollenspray nou ook weer gelaten?![]()
Naar mijn mening begin je te snel zonder je ook maar in te lezen, maar doe wat je wilt!11011101.exe zei:Het lukt maar niet ik kan geen ader vinden en mijn arm doet nog zeer van vorige keer.
Oh,maar ik gaf er ook niet veel geld aan uit dus tjah.Het geld gaf mij uit.Uit te nodigen om weer eens wat leuks te gaan doen.En ik ben niet verslaafd hoor! Ik was nu alweer 5 dagen nogsteeds clean.En ik ben niet verslaafd.Maar ik hou het nog wel vol hoor.En ik ben niet verslaafd.Maar ergens denk ik dat dit een DF-God grapje is.11011101.exe zei:Ja maar aan de andere kant ben ik nu al weer 5 dagen nogsteeds clean. Maar ik hou het nog wel vol hoor Ik heb nog een grootte voorraad bruin waar ik echt wel een paar maanden mee bezig ben. En ik ben niet verslaafd ik geef er niet veel geld aan uit dus tjah.
Dit wordt gewoon mijn blog van wanneer ik weer ga gebruiken en dan mogen jullie zelf beslissen wat verantwoord is.
11011101.exe zei:Lol ik probeerde het net weer en op een of andere manier dacht ik dat ik mis schoot dus heb ik hem weer uit me vel getrokken. Toen maar weer de naald weg gegooid zat al bloed in. Ik denk echt dat ik nog 100 keer mis ga schieten LOL.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."