Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCitroensap schoonmaakazijn?

Citroensap schoonmaakazijn?

69 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
1
11011101.exeLid
01-01-2024, 00:00
#1
aight inderdaad is niet gelukt lol oké vanaf nu 2 weken :grin:.
1
11011101.exeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wanneer ik ga spuiten wil ik graag weten wat het beste is ik heb een potje sicilia citroensap maar is dit citroensap of citroenzuur?? Ik snap er niks van ik wil geen citroensap spuiten namelijk maar het ziet er gewoon uit als citroenzuur. Ik heb ook schoonmaakazijn gekocht kan ik dat gebruiken? En ik neem aan dat je vitamine C tabletten niet kunt gebruiken?
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waar had ik die trollenspray nou ook weer gelaten?
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Aalpoepert zei:
Waar had ik die trollenspray nou ook weer gelaten?
Klik om te vergroten...
:hearteyes:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Aalpoepert zei:
Waar had ik die trollenspray nou ook weer gelaten?
Klik om te vergroten...
In je poepert misschien? :mrgreen:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Tripper zei:
Aalpoepert zei:
Waar had ik die trollenspray nou ook weer gelaten?
Klik om te vergroten...
In je poepert misschien? :mrgreen:
Klik om te vergroten...

:grin:

Ik hoop voor hem dat hij een troll is though.. =/
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#7
11011101.exe zei:
Het lukt maar niet ik kan geen ader vinden en mijn arm doet nog zeer van vorige keer.
Klik om te vergroten...
Naar mijn mening begin je te snel zonder je ook maar in te lezen, maar doe wat je wilt!
1
11011101.exeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het lukt maar niet ik kan geen ader vinden en mijn arm doet nog zeer van vorige keer.
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
met een blauw lampje zie je meer :grin:
1
11011101.exeLid
01-01-2024, 00:00
#10
2 jaar geleden deed ik het in 1 keer goed en toen zat er vuil in en weet ik veel wat maar ik had nergens last van gekregen. Nu ben ik extra voorzichtig ik schiet 10x mis en ik ben te dik om mijn aderen te zien. :angry: :angry: :angry:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#11
junky
1
11011101.exeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja maar aan de andere kant ben ik nu al weer 5 dagen nogsteeds clean. Maar ik hou het nog wel vol hoor Ik heb nog een grootte voorraad bruin waar ik echt wel een paar maanden mee bezig ben. En ik ben niet verslaafd ik geef er niet veel geld aan uit dus tjah.


Dit wordt gewoon mijn blog van wanneer ik weer ga gebruiken en dan mogen jullie zelf beslissen wat verantwoord is.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#13
wow, grote voorraad bruin, da's niet slecht, (of best, t is maar hoe je t bekijkt).
neem aan dat de kwaliteit ervan goed is, want de kwaliteit de laatste weken is om te
janken, (heb er zelfs een thread over geopend hier, over de slechte kwaliteit).
maar meestal wanneer je veel inkoopt in 1 keer, dan is het goed.

succes
leon
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#14
11011101.exe zei:
Ja maar aan de andere kant ben ik nu al weer 5 dagen nogsteeds clean. Maar ik hou het nog wel vol hoor Ik heb nog een grootte voorraad bruin waar ik echt wel een paar maanden mee bezig ben. En ik ben niet verslaafd ik geef er niet veel geld aan uit dus tjah.


Dit wordt gewoon mijn blog van wanneer ik weer ga gebruiken en dan mogen jullie zelf beslissen wat verantwoord is.
Klik om te vergroten...
Oh,maar ik gaf er ook niet veel geld aan uit dus tjah.Het geld gaf mij uit.Uit te nodigen om weer eens wat leuks te gaan doen.En ik ben niet verslaafd hoor! Ik was nu alweer 5 dagen nogsteeds clean.En ik ben niet verslaafd.Maar ik hou het nog wel vol hoor.En ik ben niet verslaafd.Maar ergens denk ik dat dit een DF-God grapje is.
1
11011101.exeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lol ik probeerde het net weer en op een of andere manier dacht ik dat ik mis schoot dus heb ik hem weer uit me vel getrokken. Toen maar weer de naald weg gegooid zat al bloed in. Ik denk echt dat ik nog 100 keer mis ga schieten LOL.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#16
http://www.ikgebruik.nl/

Meer hoef ik er niet aan toe te voegen.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
11011101.exe zei:
Lol ik probeerde het net weer en op een of andere manier dacht ik dat ik mis schoot dus heb ik hem weer uit me vel getrokken. Toen maar weer de naald weg gegooid zat al bloed in. Ik denk echt dat ik nog 100 keer mis ga schieten LOL.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik denk dat dit nu mag verzet worden naar het Onzin topic. Wie nu nog twijfelt of hij nog serieus is...jezus man :rolleyes:
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#19
joh, waarom haal je deze onzin topic nu weer naar boven, was net zo blij dat niemand meer hier schreef zodat hij in de vergetelheid raakte. en nu haal jij m weer naar boven na een maand, met dat t onzin is wat hier staat.
ja, dat wisten we al.
sorry, hoor, maar serieus, waarom m na een maand weer ophalen?
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ah ik wist niet dat het verboden was om te reageren op iets oudere topics??? :rolleyes: :rolleyes:
Tja ik ben hier even niet geweest, maar kon het niet laten om hierop iets te zeggen.

PS : Niet gelet op datum, zal voor Leveldisigner steeds opletten dat het onderwerp niet te lang heeft stil gelegen. Wist niet dat er mensen waren die om zoiets pissed geraken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."