Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom word ik zo extreem misselijk?

Waarom word ik zo extreem misselijk?

24 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: WAAROM WORD IK EXTREEM MISSELIJK?!

nou nee, ik ken niet direct neuspoeder. punt van het water in de neus doen, (wat een rare conversatie, lol) is tevens voor het bevochtigen naast dat ik het schoonspoel.
punt is nml, wanneer je neus nogal droog is dat schiet bijna alles bij t snuiven direct door je keel in. en mocht je neus verstopt zijn met snot, dan blijft alles daarin hangen, dus daarvoor spoel ik ook.
(de conversatie wordt steeds vreemder, haha).
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: WAAROM WORD IK EXTREEM MISSELIJK?!

Misschien een hele domme opmerking, maar als je water in je neus zit plakt je snuifje daar toch ook aan vast? Door een droge neus gaat toch toch beter naar binnen lijkt me toch?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: WAAROM WORD IK EXTREEM MISSELIJK?!

Vanadesse zei:
Misschien een hele domme opmerking, maar als je water in je neus zit plakt je snuifje daar toch ook aan vast? Door een droge neus gaat toch toch beter naar binnen lijkt me toch?
Klik om te vergroten...

Haha nee juist niet. Met een vochtige neus wordt het beter opgenomen dmv het water.

Ik doe het bij coke ook altijd zo, gewoon omdat het dan veel sneller begint te werken. Heb achteraf ook véél minder last van mijn neus dan. Volgens mij omdat alle cocaïne dan opgelost is en dan gaan je slijmvliezen wat minder makkelijk ontsteken.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: WAAROM WORD IK EXTREEM MISSELIJK?!

W.F.L. zei:
Vanadesse zei:
Misschien een hele domme opmerking, maar als je water in je neus zit plakt je snuifje daar toch ook aan vast? Door een droge neus gaat toch toch beter naar binnen lijkt me toch?
Klik om te vergroten...

Haha nee juist niet. Met een vochtige neus wordt het beter opgenomen dmv het water.

Ik doe het bij coke ook altijd zo, gewoon omdat het dan veel sneller begint te werken. Heb achteraf ook véél minder last van mijn neus dan. Volgens mij omdat alle cocaïne dan opgelost is en dan gaan je slijmvliezen wat minder makkelijk ontsteken.
Klik om te vergroten...
Goh.. Dat zou je toch niet snel zeggen.. Lijkt me verschrikkelijk om met water je neus te spoelen.. Word al gek als er water in mn neus komt met zwemmen.. Getsie! :grin:
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#5
wat vreemd, krijg net een mailtje dat er hier een nieuwe reactie zou
zijn geplaatst. maar ik ben zelf de laatste die hiet een reactie heeft gegeven
en dat is maanden geleden.

schijnbaar is er iets fout gegaan bij dit forum en het mailen over reacties,
..... :wave:
L
Lid 30310Lid
01-01-2024, 00:00
#6
leveldesigner zei:
wat vreemd, krijg net een mailtje dat er hier een nieuwe reactie zou
zijn geplaatst. maar ik ben zelf de laatste die hiet een reactie heeft gegeven
en dat is maanden geleden.

schijnbaar is er iets fout gegaan bij dit forum en het mailen over reacties,
..... :wave:
Klik om te vergroten...
Of iemand heeft een reactie gezet en hem daarna weer verwijdert,kan ook natuurlijk
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#7
leveldesigner zei:
wat vreemd, krijg net een mailtje dat er hier een nieuwe reactie zou
zijn geplaatst. maar ik ben zelf de laatste die hiet een reactie heeft gegeven
en dat is maanden geleden.

schijnbaar is er iets fout gegaan bij dit forum en het mailen over reacties,
..... :wave:
Klik om te vergroten...

In het moderatorslog kan ik er zo niks over vinden. Van wanneer was die melding?
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#8
leveldesigner zei:
kreeg dat maitlje op 06/16/11 10:23 AM,
maar het kan inderdaad zo zijn dat iemand wel had gereageert en het toen weer heeft verwijdert. dacht dat toen zelf ook nadat ik het had neergeschreven hier.

maar geen probleem hoor, was enkel even verbaasd.
Klik om te vergroten...

Misschien even een blik werpen in je eigen topic klik hier

(-:
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#9
het ging niet over die Xoboxne topic, maar over deze topic.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#10
kreeg dat maitlje op 06/16/11 10:23 AM,
maar het kan inderdaad zo zijn dat iemand wel had gereageert en het toen weer heeft verwijdert. dacht dat toen zelf ook nadat ik het had neergeschreven hier.

maar geen probleem hoor, was enkel even verbaasd.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: WAAROM WORD IK EXTREEM MISSELIJK?!

inderdaad WFL, heb precies dezelfde ervaring.
en wanneer ik het niet doe dan voel ik gewoon een hele lading mijn keel ingaan.
heb wel eens gelezen in het blad Mainline dat je na gebruik je neus ook nog eens moest
insmeren met zalf, aan de binnenkant. maar dat is me een beetje teveel van t goede,
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: WAAROM WORD IK EXTREEM MISSELIJK?!

omdat het je allemaal even teveel wordt?

ik herinner mij ook zulke reacties bij het chinezen.. ben ook eigenlijk direct gestopt met roken, blowen. de behoefte was totaal weg.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#13
haha, ja, toen ik ermee begon een paar jaar geleden was t proesten en hoesten.
maar, zoals alles wend ook dit, en nu geeft t geen enkel probleem meer.
moet eerlijk zeggen dat t wel prettig is om je neusholte altijd schoon te hebben.
s
sick_pervertLid
01-01-2024, 00:00
#14
Waarom word ik extreem misselijk nadat ik een sigaret gerookt heb onder invloed van dope?
ben niet verslaafd dus ben sowieso altijd wel iets misselijk als ik het gebruikt heb, maar als
ik dan een sigaret neem moet ik bijna kotsen gewoon. Heeft iemand anders dat ook en weet
iemand misschien hoe dat komt?
s
sick_pervertLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: WAAROM WORD IK EXTREEM MISSELIJK?!

Ja dat is dus t probleem, zoals nu heb ik ontzettend zin in een peuk, maar weet dat ik het
gewoon niet moet doen:P
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: WAAROM WORD IK EXTREEM MISSELIJK?!

er gaat toch ook niets boven chinezen?
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: WAAROM WORD IK EXTREEM MISSELIJK?!

dat klopt ook. snuiven werkt veel efficiënter.
s
sick_pervertLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: WAAROM WORD IK EXTREEM MISSELIJK?!

Mja maar ik snuif het altijd, weet niet wat ik fout doe maar met chinezen moet ik altijd heel veel nemen voor ik iets voel
g
grotegekLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: WAAROM WORD IK EXTREEM MISSELIJK?!

Ik weet dat ook nog wel heel goed, soms was ik gewoon zo misselijk ik wist niet wat aan de hand was, bij drinkin was het heel erg bij mij, zou en slukje cola of zo , en bam daar ga ik.

Blijf blij dat gebeuert nog steeds, als dat begint niet meer te gebueren, zit je meer aan vast dan eerste. Nou moet ik wat hebben om beetje hunger te krigen. was tot ik zit nou op methadone bij novadic
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: WAAROM WORD IK EXTREEM MISSELIJK?!

Misschien omdat het je aderen doet vernauwen en dus minder zuurstof binnen krijgt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."