Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom word ik zo extreem misselijk?

Waarom word ik zo extreem misselijk?

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: WAAROM WORD IK EXTREEM MISSELIJK?!

inderdaad WFL, heb precies dezelfde ervaring.
en wanneer ik het niet doe dan voel ik gewoon een hele lading mijn keel ingaan.
heb wel eens gelezen in het blad Mainline dat je na gebruik je neus ook nog eens moest
insmeren met zalf, aan de binnenkant. maar dat is me een beetje teveel van t goede,
s
sick_pervertLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarom word ik extreem misselijk nadat ik een sigaret gerookt heb onder invloed van dope?
ben niet verslaafd dus ben sowieso altijd wel iets misselijk als ik het gebruikt heb, maar als
ik dan een sigaret neem moet ik bijna kotsen gewoon. Heeft iemand anders dat ook en weet
iemand misschien hoe dat komt?
s
sick_pervertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: WAAROM WORD IK EXTREEM MISSELIJK?!

Ja dat is dus t probleem, zoals nu heb ik ontzettend zin in een peuk, maar weet dat ik het
gewoon niet moet doen:P
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: WAAROM WORD IK EXTREEM MISSELIJK?!

er gaat toch ook niets boven chinezen?
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: WAAROM WORD IK EXTREEM MISSELIJK?!

dat klopt ook. snuiven werkt veel efficiënter.
s
sick_pervertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: WAAROM WORD IK EXTREEM MISSELIJK?!

Mja maar ik snuif het altijd, weet niet wat ik fout doe maar met chinezen moet ik altijd heel veel nemen voor ik iets voel
g
grotegekLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: WAAROM WORD IK EXTREEM MISSELIJK?!

Ik weet dat ook nog wel heel goed, soms was ik gewoon zo misselijk ik wist niet wat aan de hand was, bij drinkin was het heel erg bij mij, zou en slukje cola of zo , en bam daar ga ik.

Blijf blij dat gebeuert nog steeds, als dat begint niet meer te gebueren, zit je meer aan vast dan eerste. Nou moet ik wat hebben om beetje hunger te krigen. was tot ik zit nou op methadone bij novadic
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: WAAROM WORD IK EXTREEM MISSELIJK?!

Misschien omdat het je aderen doet vernauwen en dus minder zuurstof binnen krijgt.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: WAAROM WORD IK EXTREEM MISSELIJK?!

OMDAT HET TROEP IS
n
nederjunkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: WAAROM WORD IK EXTREEM MISSELIJK?!

domperidon helpt als je misselijk word zonder recept te verkrijgen trouwens en scheelt heel wat ellende :)
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: WAAROM WORD IK EXTREEM MISSELIJK?!

dit is heel vreemd, dat je bij gebruik van dope misselijk wordt van een peuk.
ik weet nog heel goed toen ik bijna 30 jaar geleden begon met dope, chineesde het toen (snuif nu al vele jaren). de jongens waarmee ik toen optrok, en die al een paar jaar verslaafd waren leerde me te chinesen. en zij raadde me altijd aan vooral na het roken van een chinees direct een teug te nemen van een sigaret, (terwijl de rook van de chinees nog in mijn longen zat). dit zou het effect versterken zeiden ze, de sigaret rook zou ervoor zorgen dat je longen open bleven om de dope rook beter op te nemen. of dit waar is weet ik niet, maar ik vond en vind nog steeds een peuk erbij echt HEERLIJK smaken, (zoals een peuk kan smaken na een maaltijd).

over dat misselijk zijn, weet zo goed als zeker dat dit komt doordat heroine in je maag terecht komt, en die kan dat gewoon niet zo goed hebben. zeker niet als je net begint.
toen ik net begonnen was met chinesen spoelde ik daarom ook altijd mijn mond met water. deed dit DIRECT na de chinees, nog voordat ik ook maar een keertje slikte. en ik moet zeggen dat dit echt hielp.
nu snuif ik dus ook, en je zou denken dat met snuiven niets in je maag terecht komt, maar dat is niet waar. er kan zelf heel veel in je maag terecht komen (bijvoorbeeld wanneer je je neus ophaald).
zelf heb ik dat ook een systheempje ontwikkeld wat dit tegen moet gaan. voordat ik een snuif neem spoel ik eerst mijn neus met water, ik vul mijn hand met louw water onder de kraan en snuif dit dan naar binnen, en snuit t dan ook weer uit. dit zorgt ervoor dat mijn neus goed nat is vanbinnen. soms is mijn neus anders nogal droog wat ervoor zorgt dat dan een deel van de dope zo mijn keel (lees maag) ingaat.
daarna snuif ik, en wanneer ik later weer een snuif wil nemen spoel ik eerst weer mijn neus, maar nu herhaal ik dat process een tijd zodat alle troep van de vorige snuif eruit komt. wat maar lukt voor een deel. daarom maak ik mijn neus daarna van binnen schoon met wc papier. ik rol 1 velletje op in de lengte en prop deze in zijn geheel in een neusgat, na wat ronddraaien trek ik m terug en dan zie je dat er heleboel oude dope aanzit. door dit te doen krijg ik haast geen dope in mijn maag.
ik weet t, t is een beetje een raar praatje maar het helpt wel echt. want doe ik dit niet dat draaid t uiteindelijk uit op een migrane aanval die zo hevig wordt dat ik langdurig moet kotsen. zelf verklaar ik dit door een teveel aangemaakt maagzuur, want als ik dan kots dat komt er ontzettend veel maagzuur uit.
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: WAAROM WORD IK EXTREEM MISSELIJK?!

Heb je weleens gehoord van een neusspoeler.Die kun je halen bij de drogist.Een soort van trechtertje.Maar wat je zegt over een peuk hebben bij het chinezen ik deed niet anders.Ik moest bij elk chineesje een peuk hebben.Anders leek het wel of ik wat miste.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: WAAROM WORD IK EXTREEM MISSELIJK?!

nou nee, ik ken niet direct neuspoeder. punt van het water in de neus doen, (wat een rare conversatie, lol) is tevens voor het bevochtigen naast dat ik het schoonspoel.
punt is nml, wanneer je neus nogal droog is dat schiet bijna alles bij t snuiven direct door je keel in. en mocht je neus verstopt zijn met snot, dan blijft alles daarin hangen, dus daarvoor spoel ik ook.
(de conversatie wordt steeds vreemder, haha).
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: WAAROM WORD IK EXTREEM MISSELIJK?!

Misschien een hele domme opmerking, maar als je water in je neus zit plakt je snuifje daar toch ook aan vast? Door een droge neus gaat toch toch beter naar binnen lijkt me toch?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: WAAROM WORD IK EXTREEM MISSELIJK?!

Vanadesse zei:
Misschien een hele domme opmerking, maar als je water in je neus zit plakt je snuifje daar toch ook aan vast? Door een droge neus gaat toch toch beter naar binnen lijkt me toch?
Klik om te vergroten...

Haha nee juist niet. Met een vochtige neus wordt het beter opgenomen dmv het water.

Ik doe het bij coke ook altijd zo, gewoon omdat het dan veel sneller begint te werken. Heb achteraf ook véél minder last van mijn neus dan. Volgens mij omdat alle cocaïne dan opgelost is en dan gaan je slijmvliezen wat minder makkelijk ontsteken.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: WAAROM WORD IK EXTREEM MISSELIJK?!

W.F.L. zei:
Vanadesse zei:
Misschien een hele domme opmerking, maar als je water in je neus zit plakt je snuifje daar toch ook aan vast? Door een droge neus gaat toch toch beter naar binnen lijkt me toch?
Klik om te vergroten...

Haha nee juist niet. Met een vochtige neus wordt het beter opgenomen dmv het water.

Ik doe het bij coke ook altijd zo, gewoon omdat het dan veel sneller begint te werken. Heb achteraf ook véél minder last van mijn neus dan. Volgens mij omdat alle cocaïne dan opgelost is en dan gaan je slijmvliezen wat minder makkelijk ontsteken.
Klik om te vergroten...
Goh.. Dat zou je toch niet snel zeggen.. Lijkt me verschrikkelijk om met water je neus te spoelen.. Word al gek als er water in mn neus komt met zwemmen.. Getsie! :grin:
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#17
wat vreemd, krijg net een mailtje dat er hier een nieuwe reactie zou
zijn geplaatst. maar ik ben zelf de laatste die hiet een reactie heeft gegeven
en dat is maanden geleden.

schijnbaar is er iets fout gegaan bij dit forum en het mailen over reacties,
..... :wave:
L
Lid 30310Lid
01-01-2024, 00:00
#18
leveldesigner zei:
wat vreemd, krijg net een mailtje dat er hier een nieuwe reactie zou
zijn geplaatst. maar ik ben zelf de laatste die hiet een reactie heeft gegeven
en dat is maanden geleden.

schijnbaar is er iets fout gegaan bij dit forum en het mailen over reacties,
..... :wave:
Klik om te vergroten...
Of iemand heeft een reactie gezet en hem daarna weer verwijdert,kan ook natuurlijk
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#19
leveldesigner zei:
wat vreemd, krijg net een mailtje dat er hier een nieuwe reactie zou
zijn geplaatst. maar ik ben zelf de laatste die hiet een reactie heeft gegeven
en dat is maanden geleden.

schijnbaar is er iets fout gegaan bij dit forum en het mailen over reacties,
..... :wave:
Klik om te vergroten...

In het moderatorslog kan ik er zo niks over vinden. Van wanneer was die melding?
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#20
leveldesigner zei:
kreeg dat maitlje op 06/16/11 10:23 AM,
maar het kan inderdaad zo zijn dat iemand wel had gereageert en het toen weer heeft verwijdert. dacht dat toen zelf ook nadat ik het had neergeschreven hier.

maar geen probleem hoor, was enkel even verbaasd.
Klik om te vergroten...

Misschien even een blik werpen in je eigen topic klik hier

(-:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."