Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTe weinig mix bij inkoop Heroine

Te weinig mix bij inkoop Heroine

24 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo lieve mensen allemaal :wave: !
Ik zit met het volgende probleempje : Gisteren bij de Turk geweest om inkopen te doen voor de volgende paar dagen. Toen ik thuis kwam gisteren zag ik dat hij veel te weinig mix had mee gegeven aan mij. Ik had 8gr bruin besteld en 16gr mix. Nu heeft hij zich vergist bij het lezen van de sms en daardoor heb ik nu maar 6gr mix ipv 16gr :rolleyes: . Is wel vervelend want nu moet ik mijn dope veel te straf trekken (roken). Heb een brokje bruin genomen zonder mix om eens te proberen maar het fikt gelijk op. Wordt wel een druppel maar tijdens dat ie over de folie (moeilijk) loopt, fikt ie gelijk op en dus verlies doordat de meeste rook langs mijn gezicht vliegt. Als ik mijn gerief 1 op 1 meng is het voor mij goed doordat ik dan deftig kan roken.
Had ik nu zelf in Antwerpen gewoond dan kon ik gewoon achter de rest gaan bij hem, maar ik vindt het de moeite niet om een reis te maken dat in totaal 2u30min duurt voor gewoon wat mix te gaan ophalen. Level of Eend...jullie dit al meegemaakt?? :)

PS : Nu komende maandag heb ik eindelijk terug een arts die mij wil opstarten met methadone :rockband: :grin: :rock:

Greeeetzzzz :smoke:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#2
kleiner vlammetje gebruiken toch.

succes :beer:
p
pinnesLid
01-01-2024, 00:00
#3
als ik al heroïne zou kopen dan zou ik geen "mix"erbij kopen wat is in godsnaam het nut daarvan?
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hehe is al in orde, mix gevonden bij een kennis :wave:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mix? Lijkt wel of je oliebollen wil bakken.

Gaat dat 'mixen' niet ten koste van de smaak? Het kon mij vroeger niet puur genoeg zijn zeg maar..
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#6
hahah oliebollen. heb wel eens een bol gehaktkruiden gekregen, bleek dat die gast het daarmee versneed en de verkeerde bol had gegeven ;p
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#7
:grin: :grin: Hahaha, nee nee hier in mijn streek noemen ze versnijdingsmiddel "mix".
Hehe oliebollen, hier zeggen ze in ons dialect "Smaabollen" tegen oliebollen :P

Moet indd grapig zijn om te horen als je van buiten mijn streek bent, vergeet ik soms als ik op een forum schrijf.
Greetzzz :wave:
speeseend zei:
Mix? Lijkt wel of je oliebollen wil bakken.

Gaat dat 'mixen' niet ten koste van de smaak? Het kon mij vroeger niet puur genoeg zijn zeg maar..
Klik om te vergroten...
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#8
Blijkbaar ben jij slechte kwaliteit gewoon met maar een paar % zuiverheid. Waar ik ga kan je het eigenlijk bijna niet roken doordat het te straf is en als je wil chineesen op een druppel ben je verplicht om er wat versnijdingsmiddel bij te doen. Als ik hier op de straat ga dan kun je de bruin gewoon roken maar die is dan 10keer minder straf dan die dat ik haal. Ik kaan ook puur gebruiken maar dan moet ik steeds puntje per puntje opbranden. Ahja ik weet het ook nog maar een 4tal jaar dat er zoiets is als mix, was daarvoor ook alleen maar die lichte bruin gewoon met een zeer laag % zuiverheid.
pinnes zei:
als ik al heroïne zou kopen dan zou ik geen "mix"erbij kopen wat is in godsnaam het nut daarvan?
Klik om te vergroten...
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gehaktkruiden voor versnijden Hero?? Als dat het is vergeet dat maar want dan verbrand alle gerief en is alles naar de zeik. Het moet ook kunnen meesmelten met de Hero als je versnijdt (Cafiene,paracetamol,...)
BillyBilo zei:
hahah oliebollen. heb wel eens een bol gehaktkruiden gekregen, bleek dat die gast het daarmee versneed en de verkeerde bol had gegeven ;p
Klik om te vergroten...
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik vrees dat wanneer dope slecht loopt op folie dat deze dan versneden is met rotzooi, helaas kom ik nooit meer pure dope tegen maar dik 20 jaar geleden was het normaal om dope te hebben die 80 tot 95% puur was, en die liep als een trein op folie. dus pure dope behoort gewoon goed te lopen. kom nu ook wel eens dope tegen die net zo loopt als dat jij beschrijft, loopt even en brand dan op, (laat ook diep zwart spoor achter op folie), maar daar zit dan gewoon iets doorheen wat niet goed op folie loopt.

over versnijdings middelen, woon zelf in den haag en hier kun je gewoon in de stad zakken met cafeine kopen wat een prima versnijdings middel is (niet bij een dealer maar gewoon in een winkel- heet de Kashba en zit in de boekhorst staart). enkel moet je er niet teveel van gebruiken want zoals je wel weet word je van cafeine super hyper, en dat is niet de bedoeling wanneer je heroine gebruikt, lol. maar een klein beetje kan inderdaad maken dat je dope opeens wel prima over folie loopt, wat het rendement veel hoger maakt, je haalt dus veel meer uit je dope. ben ergens best wel jaloers als jij inderdaad een adres kent dat pure dope verkoopt, maar de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik daaraan twijfel, zeker wanneer het zo slecht loopt. maar, bergijp me goed, zeg niet dat je niet de waarheid spreekt of overdrijft. weet niet hoelang jij al gebruikt, misschien is dat ook al 20 tot 30 jaar en dan kun jij ook heel goed pure van zwaar versneden handel onderscheiden.

hoe dan ook, geniet er maar van nu het nog kan daar je meth gaat nemen in een kuur.
smakelijk eten!
:)
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#11
^Ik dacht dat het aan mij lag, dat ik er te lang uit geweest ben (-:

Juist de beste dope had een superlang rollende, niet klevende druppel. Zodra de druppel opdroogde, was de substantie (kristallisatie?) zo hard dat ik het kon breken. Wanneer dope met bijvoorbeeld caffeine versneden wordt, gaat de druppel kleven.. Bleh!
n
nightstalkerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Eindelijk, na aantal maanden te zagen aan mn dealer heb ik top hero kunnen regelen éénmalig.

Ik ga voor de veiligheid zo weinig info geven, maar ik doe mn best.

Mn dealer, die ik 100% vertrouw en hem mij, die geeft onvoorstelbaar veel op voorschot als k mn geld vergeten ben of dergelijke (ik ben geen dealer!!!). Maar ik ben 100% zeker dat hij, samen met zijn dealer, het samenperst. Ze krijgen het in poedervorm, en persen het dan samen. Ik geloofde het eerlijk gezegd niet, ondanks dat hij elke keer dat er nieuwe hero was, allergische plekken had, aantal wonden (letterlijke ELKE keer dat er nieuwe was, ik zag het dus aan de kleur/sterkte enz).
Nu, ook omdat ik t niet geloofde, vroeg ik hem die poeder eens mee te nemen voor me. een aantal grammetjes. Het was dus 2.5a3x zo duur.
Man man man, ik testte het eerst op zilver, het loopt dus idd vrij normaal, wel iets minder soepel als de andere, maar t loopt toch. (dus niet als t verhaal dat t te dik is) Het brandt wel sneller op. Ik merkte het ZEER snel dat t veel beter spul was.
Even daarna zette ik mn eerste shot, ongeveer de 1/3 a 1/2 dan wat ik anders nam en dacht heel ff dat het verkeerd ging lopen. Ik durfde uren en uren erna geen shot meer te zetten! terwijl ik op 1a2 uur tijd gemakkelijk 3, shots kon zetten.
Dit was dus the real shit. Ik hoef t trouwens niet meer, te duur en te snel op!
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#13
dat klinkt inderdaad goed.
het is bekend dat een beetje grote dealer vaak de boel eerst weer versnijdt en t dan door verkoopt. dat ze het in brokken persen komt omdat ongeveer 10 jaar geleden dope in brokken stond voor onversneden dope. maar toen de dealers dat eenmaal doorhadden begonnen ze het zelf weer te persen na het versnijden.
(het in brokken (brokjes) persen is bijzonder eenvoudig, je neemt gewoon de dope en doet dit tussen houten of plastic plaatjes, die je daarna met een bankschroef of lijmtangen voor een tijd samenklemt, steeds blijven aandraaien en dan heb je dus brokken, zo simpel is het).
dat je dealer alergische plekken hieraan overhoudt is een raadsel voor me en ik heb het dan ook nog nooit eerder gehoord. het zou inhouden dat hij de dope dan direct met zijn huid (waar later die wonden zitten) in aanraking laat komen. en zelfs dan maakt het geen wonden, of hij moet er inderdaad alergisch voor zijn, wat ik ook nog nooit eerder heb gehoord. maar, dat wil niet zeggen dat t niet waar is, begrijp me goed. soms gebeuren er gewoon vreemde dingen in het leven.

dat de dope niet zo goed liep zegt niets over de zuiverheid, maar het komt voor dat ook zuvere dope niet echt goed over folie loopt. dit kan dan simpel verholpen worden door een beetje cafeine toe te voegen, (dit is vrij verkrijgbaar en kost zo'n 7 euro per 5 gr geloof ik).

het is goed dat je je terdegen ervan bewust was dat dit sterk was en dat je dus voorlopig even geen shot meer hebt genomen, want vooral met sterke dope ligt een overdosis om de hoek.

dat het stukken duurder is geloof ik direct, je dealer heeft waarschijnlijk gewoon uitgerekend wat hij ervoor kan krijgen wanneer hij t versnijdt, en het toen doorberekend in de prijs. zodat het voor hem niet meer uitmaakte of hij het versneed aan je verkocht of niet.

denk dat je in ieder geval lekker stoned bent geweest.
hou er wel rekening mee dat je aan deze sterkte snel gewend raakt, dus wanneer dit op is dan zul je opeens merken dat je veel meer nodig hebt van de oude versnede handel om beter te worden.
j
justinnLid
01-01-2024, 00:00
#14
k heb geen enkel ervaring met bruin maar als je caffeine koopt kan je beter ff bij sportwinkels kijken, sportfood.nl/xxlnutrition.nl ( gaat over het legale middel caffeine)
ik geloof dat het onder de 20euro/100gram was.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#15
nightstalker zei:
.. je moet wel erg opletten met hoeveel je er in doet, is iets meer dan de helft dan anders voor een ongeloofelijk harde flash. ...
Klik om te vergroten...

Iets meer dan de helft mix erin? Klinkt als Timo
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#16
wow, dus je hebt 5 gr extra sterke dope in 2 dagen weggeshot?
oeps, dan zal je wel een knappe terugval hebben gehad de derde en vierde dag die enkel met bijzonder veel gewone dope weggewerkt kon worden.,

sterke dope is altijd tof, enkel is het altijd zo lullig wanneer het op is want dan ben je 2 keer zo ziek als anders, en heb je veel meer nodig van de normale dope om je weer normaal of goed te voelen.

maar, lekker zal t zeker geweest zijn!
:openmouth:
n
nightstalkerLid
01-01-2024, 00:00
#17
bwa toen nam ik ong 5-6gr per dag en meestal shotten. helemaal niet trots op hé, zelfs soms op t randje, veel moeten gaan liggen omdat t ff te veel wordt. Dit is echt een probleem. Ik wil er vanaf, maar waarom the fuck blijf ik zo veel nemen, terwijl ik er nog reet van voel?? FUCK MAN
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#18
snap wat je bedoelt met;
"...terwijl ik er nog reet van voel."
helaas is de heroine kwaliteit al dik een decennia lang zo slecht dat van echt stoned worden haast geen sprake meer is (als je eenmaal verslaafd eraan bent), alhoewel, als je echt moet gaan liggen na een shot dan neem ik aan dat ie toch keihard aan kwam.
zelf gerbuik ik al zeker 10 jaar heroine om me enkel nog goed te voelen, zoadat ik kan functioneren. het stoned zijn haal ik uit mijn blowtjes weed (of een enkele keer stuff).
weet niet of jij naast je heroine nog andere middelen gebruikt, maar anders zou je eens weed of stuff kunnen proberen, het zijn de perfecte middelen om stoned van te worden in samenwerking met heroine. zelf snuif ik 2 keer zoveel dope als ik geen weed of stuff heb, en ben dan minstens de helft zo stoned. een blowtje maakt echt dat ik voorlopig de eerste 2 uur geen dope meer hoef aan te raken, en tevens heb ik ook dan niet echt meer behoefte aan meer dope. maar neem aan dat je allang erbij blowt, mocht dit niet zo zijn dan raad ik je dit echt aan. misschien niet helemaal volgens de forum regels, maar in dit geval lijkt t mij verstandinger om minder dope en dan stuff of weed te gerbuiken, dan 5 gram dope per dag in je arm te pompen in de hope dat je stoned wordt.
n
nightstalkerLid
01-01-2024, 00:00
#19
thanks voor je reactie.
Ik gebruik dagelijks benzo's. Nog steeds veel, maar nu een stuk minder nu mn maat me helpt afbouwen, dus die houdt mn "doos" bij.
dagelijks:4x temazepam 20mg, 2x temesta 2mg, 2x lormetazepam 2mg
heb t afgebouwd naar 2 1 1 hangt allemaal af van mn heroine gebruik. Maar dit is DE shit dat je moet gebruiken als je echt nog goed stoned wilt zitten. Zeker een jointje er bovenop en t is helemaal. Maar als ik echt te veel hero gebruik, dan krijg ik harde hardkloppingen en word ik echt niet goed (randje overdosis). Dus moet echt ofwel algemeen max 2gr zitten (normale stuff he, niet mn SUPER poeder) of 4 na laatste shot.

Maar wat bedoel je met snuff?

Als je nog geen ervaring hebt met benzo's, dan raad ik het eerlijk gezegd af, alleen op dokterstoezicht. Kan helpen af te bouwen en tijdens het afkicken helpt het ENORM goed (maar je moet wel 5x zo veel nemen of je voelt er geen reet van, is ook logisch he).
Beginnen met valium/xanax. Temazepam/flunitrazepam(rohypnol) raad ik sterk af als beginner, ga je rare dingen doen als je er 2+ van neemt.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#20
je hebt helemaal gelijk,
ben zelf zo'n 10 jaar geleden verslaafd geweest aan de benzos, toen ook naast mijn heroine gebruik. en ook ik had zoiets van dat ik die er echt bij nodig had wilde ik stoned zijn. kreeg toen van de arts per maand mee, en dat was dan 3 x 50 mg seresta, en 2 x 10 mg temazepam (die gele jel bolletjes, inslapers) per dag. maar had t altijd dan al op na 2 weken en moest dan nog eens dezelfde hoeveelheid bijkopen voor de andere 2 weken van de maand.
regelmatig vond mijn buurvrouw me dan op handen en knieen aan in het trappenhuis, zoekend naar mijn huissleutel die dan gewoon al in de deur zat op in mijn zak zat. echt compleet de weg dus kwijt! kreeg toen ook veel inzinkingen, dat ik opeens door mijn benen zakte en de hele dag moest kotsen. mijn lichaam trok t gewoon allemaal niet meer en protesteerde heftig na een jaar. je kon ook niet meer van stoned zijn spreken, t was gewoon coma slikken. ook achteraf gezien eiegenlijk helemaal niet lekker want ik wist nooit wat ik gisteren of zelfs maar de ochtend had gedaan al;s t avond was. raakte alles kwijt en mensen zeiden altijd dingen over me waar ik was geweest en wat ik had gezegt en gedaan terwijl ik daar niets meer van wist.
was gewoon echt foute boel, en eigenlijk ook niet echt lekker. echt coma slikken gewoon.
moest toen een paar maanden boetes uitzitten en zo kwam ik van al die pillen af, heb ze daarna ook nooit meer genomen. die afkick was wel heftig, ze bouwden me wel af, maar in zo'n moordend tempo dat ik gek werd, want dat gebeurde dus tevens tesamen met de heroine afkick. ben daarna dus wel blijven heroine gebruiken maar pillen, nee, daar waag ik me niet meer aan. veels te link voor mij, en ook niet meer bevredigent. neem liever gewoon mijn blowtje als ik stoned wil worden.

dus, ik weet precies wat je bedoelt, erg moeilijke verslaving en ook erg schadelijk voor je lichaam. linke boel. goed dat je afbouwt!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."