Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"da_pj zei: Hahaha, nee nee hier in mijn streek noemen ze versnijdingsmiddel "mix". Hehe oliebollen, hier zeggen ze in ons dialect "Smaabollen" tegen oliebollen :P Moet indd grapig zijn om te horen als je van buiten mijn streek bent, vergeet ik soms als ik op een forum schrijf. Greetzzz speeseend zei: Mix? Lijkt wel of je oliebollen wil bakken. Gaat dat 'mixen' niet ten koste van de smaak? Het kon mij vroeger niet puur genoeg zijn zeg maar.. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Smaabollen, gy zyt van aalst of omstreken zeker"