#1
je hebt helemaal gelijk,
ben zelf zo'n 10 jaar geleden verslaafd geweest aan de benzos, toen ook naast mijn heroine gebruik. en ook ik had zoiets van dat ik die er echt bij nodig had wilde ik stoned zijn. kreeg toen van de arts per maand mee, en dat was dan 3 x 50 mg seresta, en 2 x 10 mg temazepam (die gele jel bolletjes, inslapers) per dag. maar had t altijd dan al op na 2 weken en moest dan nog eens dezelfde hoeveelheid bijkopen voor de andere 2 weken van de maand.
regelmatig vond mijn buurvrouw me dan op handen en knieen aan in het trappenhuis, zoekend naar mijn huissleutel die dan gewoon al in de deur zat op in mijn zak zat. echt compleet de weg dus kwijt! kreeg toen ook veel inzinkingen, dat ik opeens door mijn benen zakte en de hele dag moest kotsen. mijn lichaam trok t gewoon allemaal niet meer en protesteerde heftig na een jaar. je kon ook niet meer van stoned zijn spreken, t was gewoon coma slikken. ook achteraf gezien eiegenlijk helemaal niet lekker want ik wist nooit wat ik gisteren of zelfs maar de ochtend had gedaan al;s t avond was. raakte alles kwijt en mensen zeiden altijd dingen over me waar ik was geweest en wat ik had gezegt en gedaan terwijl ik daar niets meer van wist.
was gewoon echt foute boel, en eigenlijk ook niet echt lekker. echt coma slikken gewoon.
moest toen een paar maanden boetes uitzitten en zo kwam ik van al die pillen af, heb ze daarna ook nooit meer genomen. die afkick was wel heftig, ze bouwden me wel af, maar in zo'n moordend tempo dat ik gek werd, want dat gebeurde dus tevens tesamen met de heroine afkick. ben daarna dus wel blijven heroine gebruiken maar pillen, nee, daar waag ik me niet meer aan. veels te link voor mij, en ook niet meer bevredigent. neem liever gewoon mijn blowtje als ik stoned wil worden.
dus, ik weet precies wat je bedoelt, erg moeilijke verslaving en ook erg schadelijk voor je lichaam. linke boel. goed dat je afbouwt!!!
ben zelf zo'n 10 jaar geleden verslaafd geweest aan de benzos, toen ook naast mijn heroine gebruik. en ook ik had zoiets van dat ik die er echt bij nodig had wilde ik stoned zijn. kreeg toen van de arts per maand mee, en dat was dan 3 x 50 mg seresta, en 2 x 10 mg temazepam (die gele jel bolletjes, inslapers) per dag. maar had t altijd dan al op na 2 weken en moest dan nog eens dezelfde hoeveelheid bijkopen voor de andere 2 weken van de maand.
regelmatig vond mijn buurvrouw me dan op handen en knieen aan in het trappenhuis, zoekend naar mijn huissleutel die dan gewoon al in de deur zat op in mijn zak zat. echt compleet de weg dus kwijt! kreeg toen ook veel inzinkingen, dat ik opeens door mijn benen zakte en de hele dag moest kotsen. mijn lichaam trok t gewoon allemaal niet meer en protesteerde heftig na een jaar. je kon ook niet meer van stoned zijn spreken, t was gewoon coma slikken. ook achteraf gezien eiegenlijk helemaal niet lekker want ik wist nooit wat ik gisteren of zelfs maar de ochtend had gedaan al;s t avond was. raakte alles kwijt en mensen zeiden altijd dingen over me waar ik was geweest en wat ik had gezegt en gedaan terwijl ik daar niets meer van wist.
was gewoon echt foute boel, en eigenlijk ook niet echt lekker. echt coma slikken gewoon.
moest toen een paar maanden boetes uitzitten en zo kwam ik van al die pillen af, heb ze daarna ook nooit meer genomen. die afkick was wel heftig, ze bouwden me wel af, maar in zo'n moordend tempo dat ik gek werd, want dat gebeurde dus tevens tesamen met de heroine afkick. ben daarna dus wel blijven heroine gebruiken maar pillen, nee, daar waag ik me niet meer aan. veels te link voor mij, en ook niet meer bevredigent. neem liever gewoon mijn blowtje als ik stoned wil worden.
dus, ik weet precies wat je bedoelt, erg moeilijke verslaving en ook erg schadelijk voor je lichaam. linke boel. goed dat je afbouwt!!!