Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTe weinig mix bij inkoop Heroine

Te weinig mix bij inkoop Heroine

24 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#1
je hebt helemaal gelijk,
ben zelf zo'n 10 jaar geleden verslaafd geweest aan de benzos, toen ook naast mijn heroine gebruik. en ook ik had zoiets van dat ik die er echt bij nodig had wilde ik stoned zijn. kreeg toen van de arts per maand mee, en dat was dan 3 x 50 mg seresta, en 2 x 10 mg temazepam (die gele jel bolletjes, inslapers) per dag. maar had t altijd dan al op na 2 weken en moest dan nog eens dezelfde hoeveelheid bijkopen voor de andere 2 weken van de maand.
regelmatig vond mijn buurvrouw me dan op handen en knieen aan in het trappenhuis, zoekend naar mijn huissleutel die dan gewoon al in de deur zat op in mijn zak zat. echt compleet de weg dus kwijt! kreeg toen ook veel inzinkingen, dat ik opeens door mijn benen zakte en de hele dag moest kotsen. mijn lichaam trok t gewoon allemaal niet meer en protesteerde heftig na een jaar. je kon ook niet meer van stoned zijn spreken, t was gewoon coma slikken. ook achteraf gezien eiegenlijk helemaal niet lekker want ik wist nooit wat ik gisteren of zelfs maar de ochtend had gedaan al;s t avond was. raakte alles kwijt en mensen zeiden altijd dingen over me waar ik was geweest en wat ik had gezegt en gedaan terwijl ik daar niets meer van wist.
was gewoon echt foute boel, en eigenlijk ook niet echt lekker. echt coma slikken gewoon.
moest toen een paar maanden boetes uitzitten en zo kwam ik van al die pillen af, heb ze daarna ook nooit meer genomen. die afkick was wel heftig, ze bouwden me wel af, maar in zo'n moordend tempo dat ik gek werd, want dat gebeurde dus tevens tesamen met de heroine afkick. ben daarna dus wel blijven heroine gebruiken maar pillen, nee, daar waag ik me niet meer aan. veels te link voor mij, en ook niet meer bevredigent. neem liever gewoon mijn blowtje als ik stoned wil worden.

dus, ik weet precies wat je bedoelt, erg moeilijke verslaving en ook erg schadelijk voor je lichaam. linke boel. goed dat je afbouwt!!!
g
grotegekLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ook, hoe donker het is, en beter het rolled. better it is...

Is al paar jaar dat ik heb goed bruin gehad, is bijna allemal rommel je tegen komt die dagen.

heb jullie ooit bruin gehad die rolled met vlame maar zonder vlame krijgt hij soort crystal , net vies glas,.. smaakt ook niet als bruin, meestal is het 100% rip maar soms doet mens het mixin,..
IK HAAT DIE BRUIN!
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#3
nou, het is helaas niet zo dat hoe beter het rolt over de folie hoe beter het is.
want als je cafeine toevoegt aan de dope dan maakt die dat het rolt als water.
over die cristallen, ken dat niet echt denk ik, weet eerlijk gezegt niet zo goed wat je daarmee bedoelt. als je bedoelt dat je allemaal cristallen ziet zitten in de opgedroogde druppel, dan is dat inderdaad rotzooi, maar weet niet goed wat het dan is.
N
NeedtogetcleanLid
01-01-2024, 00:00
#4
da_pj zei:
:grin: :grin: Hahaha, nee nee hier in mijn streek noemen ze versnijdingsmiddel "mix".
Hehe oliebollen, hier zeggen ze in ons dialect "Smaabollen" tegen oliebollen :P

Moet indd grapig zijn om te horen als je van buiten mijn streek bent, vergeet ik soms als ik op een forum schrijf.
Greetzzz :wave:
speeseend zei:
Mix? Lijkt wel of je oliebollen wil bakken.

Gaat dat 'mixen' niet ten koste van de smaak? Het kon mij vroeger niet puur genoeg zijn zeg maar..
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Smaabollen, gy zyt van aalst of omstreken zeker :tongueout:
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#5
Needtogetclean zei:
da_pj zei:
:grin: :grin: Hahaha, nee nee hier in mijn streek noemen ze versnijdingsmiddel "mix".
Hehe oliebollen, hier zeggen ze in ons dialect "Smaabollen" tegen oliebollen :P

Moet indd grapig zijn om te horen als je van buiten mijn streek bent, vergeet ik soms als ik op een forum schrijf.
Greetzzz :wave:
speeseend zei:
Mix? Lijkt wel of je oliebollen wil bakken.

Gaat dat 'mixen' niet ten koste van de smaak? Het kon mij vroeger niet puur genoeg zijn zeg maar..
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Smaabollen, gy zyt van aalst of omstreken zeker :tongueout:
Klik om te vergroten...

Just ik zen van Oilsjt. Goi oik zékers??

In het Nederlands : Juist ik ben van Aalst. Jij ook zeker? :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."