#1
Hoi lieve Nien,
Ik d8, laat ik je een eigen topic geven; ook bruikbaar als dagboek (voor later).
Om te beginnen:
Dit las ik van mij, toen ik 4 dagen op nul stond van alles:
... Heb nog wel veel spierpijn (Gabapentine tegen gekregen, wat iets helpt) en ik heb het nog koud + veel niezen.
Mijn man snapt er niets van
("... Je had zo'n lage dosis Temgesic, hoe kan het nu weer zo'n zware afkick zijn?").
Herkenbaar hé!
Ik zie je, lieverd, nog één n8je en dan kijk je er héél anders tegenaan; beloofd!
Kus, mij
Ik d8, laat ik je een eigen topic geven; ook bruikbaar als dagboek (voor later).
Om te beginnen:
Dit las ik van mij, toen ik 4 dagen op nul stond van alles:
... Heb nog wel veel spierpijn (Gabapentine tegen gekregen, wat iets helpt) en ik heb het nog koud + veel niezen.
Mijn man snapt er niets van
("... Je had zo'n lage dosis Temgesic, hoe kan het nu weer zo'n zware afkick zijn?").
Herkenbaar hé!
Ik zie je, lieverd, nog één n8je en dan kijk je er héél anders tegenaan; beloofd!
Kus, mij
