Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGroot probleem door Dipidolor

Groot probleem door Dipidolor

266 antwoorden
58 weergaven
18-5-2026
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een maagverkleining gehad en die is niet goed gegaan.
Ik heb na 2 jaar nog steeds extreme pijn.

Mijn chirurg en me huisarts hebben hiervoor Dipidolor (morfine) voorgeschreven.
Ik spuit (SCHRIK NIET!) mezelf 10x per dag 20mg in!
Een compleet doosje dus.

Voorgeschreven staat 2x 10mg.
Ik krijg 100 ampullen per week.
De dosering is dus voorgeschreven door de arts.


Nu is het probleem dat het via de spieren spuiten niet meer werkt.
Ik moest het maar via (alleen als ik hele erge pijn had) via de aderen gaan spuiten.

Omdat niemand me dit voor had gedaan ben ik zelf gaan oefenen.
Eerlijk is eerlijk , dat is geen makkie.

Aderen zijn op veel plekken echt opgezet en pijnlijk.


Het ergste probleem is dat me lichaam gewend is geraakt aan de pijnstilling.
Ik ben al bij veel artsen geweest om van de troep af te komen maar niemand weet wat ze moeten doen.Ik zit er maar mee en blijf die zooi gebruiken.
Echter is de pijn ook nog aanwezig en moet ik iets anders gaan verzinnen.

Weet iemand makkelijk te vinden aderen in het lichaam behalve in de armen en voeten?

Weet iemand (desnoods drugs) wat een sterker effect heeft dan dipidolor?
Als me artsen me niet willen helpen ga ik zelf maar opzoek naar iets wat wel werkt.
Desnoods ga ik heroine spuiten of wat dan ook.

Ben nog geen 30 maar 100% afgekeurd.Mag nooit meer werken.Me gezin lijdt hier ook erg onder.

Kan me zoontje niet eens meer onder ogen komen.
Zit GVD hier te janken als een klein kind zo zeer doet me dit dat ik aan dingen ga denken zoals drugs maar de pijn word me echt te veel.

Alvast bedankt voor het lezen en eventuele tips.


Als er mensen gaan schelden en dergelijke in deze topic meld ik het direct bij de mods en admins.
Daar zit ik niet op te wachten.
Ik ben geen puber die wil experimenteren maar met een echt probleem zit.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#2
wat een ellende allemaal joh!!

neem aan dat een herstel operatie er niet in zit, anders had die al wel plaats gevonden. je bent dus veroordeelt tot een leven vol pijn en een levenslang gebruik van zeer zware middelen enkel omdat de operatie mislukte.

tijdens het lezen van je verhaal kreeg ik erg de indruk dat ze je nogal aan je lot over laten, de artsen. bijvoorbeel dat ze het allemaal zelf laten uitzoeken met het injecteren.

ben zelf heroine verslaafd en raad je dan ook aan om het vooral toch bij de artsen te blijven zoeken qua pijn bestrijding. want niemand zit op een heroine verslaving te wachten maar in jouw geval maakt het alles enkel nog veel problematischer. misschien is het aan te raden om eens andere artsen te raadplegen, want hier moet toch een andere oplossing voor zijn dan zelf gaan dokteren. al snap ik je probleem, en zware pijnen kunnen een mens echt radeloos maken.

heel veel succes!
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb nu al 5 2nd opinions gehad maar als we op het punt van de oplossing komen slaan we vast.
Een arts zal geen arts zwart maken.

Ik heb al verschillende manieren aangevraagd maar ze weten niks.
Vooral omdat ik dus al per dag 27x! een overdosis spuit en dit uit opdracht van de arts.

Ik ga dan natuurlijk kijken naar andere oplossingen.

Een hersteloperatie kan wel maar dat kan pas als ze de oorzaak weten en die verzwijgd me chirurg.
Ben er zelfs al met een advocaat mee bezig en al ruim een half jaar maar kost veel geld en schiet niks op.

Daarbij heb ik 78% kans dat ik overlijd tijdens de operatie.
Dan pleeg ik nog liever zelfmoord.
Dan weet ik zeker dat ik geen pijn meer heb en wakker word als kasplantje.


Ik heb compleet geen ervaring met heroine maar als je dat met mate gebruikt.
Zeg 1x per dag heroine en de rest me dipidolor(of juist minder omdat de her sterker is) werkt het toch ook?
L
Lid 30310Lid
01-01-2024, 00:00
#4
rudolf zei:
Ik heb nu al 5 2nd opinions gehad maar als we op het punt van de oplossing komen slaan we vast.
Een arts zal geen arts zwart maken.

Ik heb al verschillende manieren aangevraagd maar ze weten niks.
Vooral omdat ik dus al per dag 27x! een overdosis spuit en dit uit opdracht van de arts.

Ik ga dan natuurlijk kijken naar andere oplossingen.

Een hersteloperatie kan wel maar dat kan pas als ze de oorzaak weten en die verzwijgd me chirurg.
Ben er zelfs al met een advocaat mee bezig en al ruim een half jaar maar kost veel geld en schiet niks op.

Daarbij heb ik 78% kans dat ik overlijd tijdens de operatie.
Dan pleeg ik nog liever zelfmoord.
Dan weet ik zeker dat ik geen pijn meer heb en wakker word als kasplantje.


Ik heb compleet geen ervaring met heroine maar als je dat met mate gebruikt.
Zeg 1x per dag heroine en de rest me dipidolor(of juist minder omdat de her sterker is) werkt het toch ook?
Klik om te vergroten...
Ja maar het probleem is dat het vrijwel onmogelijk is om heroine met mate te gebruiken. En er komt ook nog bij dat je een tolerantie opbouwt,wat dus betekent dat je steeds meer nodig hebt voor hetzelfde effect.En geloof me een heroineverslaving erbij zit je ook niet op te wachten.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik een fatsoenlijke manier zou hebben om mezelf in te kunnen spuiten za ldat al een hoop schelen.
Enigste probleem is dat artsen en dergelijke het niet voor willen doen.

Dus moet ik maar proberen of iemand uit dit circuit zou het eens voor moeten doen bij me
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#6
het grootste probleem met heroine is wel de financien, heroine is (vooral sinds het laatste jaar) heel erg duur. in het begin zul je dus niet veel nodig hebben, maar na enkele weken zul je al gauw 30 tot 40 euro per dag nodig hebben ervoor.
misschien dat je wel wat spaargeld hebt, maar geloof me, die verdwijnt als sneeuw voor de zon hiermee. en dat zit je dus aan de heroine vast en moet je iedere dag hosselen (naar geld zoeken, op welke manier dan ook).

snap na je tweede uitleg heel goed dat je heroine wilt proberen, het werkt erg pijnstillend is daarnaast ook bijzonder prettig omdat het al je problemen even doet vergeten. maar, zeker in jou geval is het enkel een nieuw probleem op je hals halen.
en toch begrijp ik dat je het wilt, zoals ik al in mijn eerste kommentaar zei;
"zware pijnen kunnen een mens echt radeloos maken. "

even nog oven de duur van de werking. in het begin kun je makkelijk volstaan met 1 keer per dag gebruiken. maar je raakt snel gewend eraan, en na verloop van tijd werkt heroine nog maar enkele uren, na 6 tot 8 uur moet je dan echt een nieuwe dosis hebben.

tja, voel echt met je mee want je moet wel erg veel pijn hebben en radeloos zijn als je situatie is zoals die van jou.

succes
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik moet idd iets.
Ik weet dat me dipidolor werkt maar dan moet ik het injecteren in me aderen.

Het probleem is dat ik dat niet kan.Niemand hier(artsen , ehbo en dergelijke) wil me laten zien hoe dat moet.
Nu is het op goed geluk prikken.
Als ik in me spieren prik ,bovenarmen,bovenbenen,billen dan loopt de vloeistof er gewoon weer uit.
Het is ook kei hard.
Daarbij heb ik een mega ontsteking in me arm waarvoor ik morgen naar de dermatoloog moet.


Om hier buiten naar mensen te gaan en vragen doe ik ook niet.Ik weet dat er een verslaafdecentrum in de buurt zit.


Ik ben gewoon ten einde raad.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#8
Net in het ziekenhuis geweest en ze hebben me arm nagekeken.

Ze hebben een biopsie genomen van de plek en word nagekeken.
Word ook nog een echo van gemaakt.


Ook maar een afspraak gemaakt bij Novadic Kentron.
Kijken of hun iets kunnen doen voor me.Donderdag moet ik er zijn.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wederom in het ziekenhuis geweest en morgen de echo.

De biopsie van me arm is niet goed.
Er zit blijkbaar een ontsteking tot op het bot toe.

Me arm is ook gewoon 2x zo dik als normaal.

Dit gaat echt niet goed met me.
Ben bang dat het psygisch helemaal niet lekker gaat en dat ik verkeerde dingen aan het denken ben dat ik straks helemaal geen medicijnen meer nodig heb.

Heb me vrouw verteld dat ik hier aan het praten ben en die leest dit dus ook ,dus heb geen geheimen voor haar.
Mocht zij iets willen plaatsen zal ze haar naam er ook onder zetten.

Vind dit zo erg dat ik me gezin hier zo veel pijn mee doe ook al kan ik er niks aan doen.
Natuurlijk houden ze van me maar in ontneem hun wel veel zo.
Me zoontje van 9 kan ik niks mee doen omdat me lichaam dat niet trekt.

Me vrouw moet veel laten omdat ze bij me moet zijn mocht het mis gaan.Echt dit is gewoon niet normaal meer.

3 levens die draaien om 1.Laat staan de rest van me familie die dicht bij me staan.Gelukkig zijn dat er niet veel maar toch.


Ik zie het leven gewoon niet meer zitten en ben ZO bang dat er echt eens iets knapt en dat het te laat is.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#10
joh, wat een ellende allemaal.
die ontsteking tot op het bot, dat is inderdaad foute boel!
gelukkig zitten de artsen er nu bovenop, laten we hopen dat die er raad me weten en dat het volledig behandelbaar is zonder vervelende gevolgen.

over je schuldig voelen, snap dat heel goed hoor, wanneer je ziet wat dit allemaal voor uitwerking heeft op je vrouw en zoontje, en naaste familie.
maar houd voor ogen dat jij hier ook niet voor gekozen hebt, en er dus geen schuld aan hebt, hoe dan ook. goed, je was te zwaar, maar daar deed je wat aan door die operatie te laten doen. dat die zo zou uitpakken wist nieman, jij zeker niet. je behoort tot die kleine groep waarbij medische ingrepen fout uitpakken, en dat geheel buiten jou schuld om. dus, houd dat voor ogen, maak jezelf niet gek, hoe zwaar het soms ook is. door dat soort gedachtes op te roepen maak je de zaak enkel nog zwaarder voor jezelf, en voor je omgeving. want zij zullen zich waarschijnlijk weer schuldig gaan voelen wanneer zij weten dat jij je schuldig voelt over hen. dit is gewoon het lot dat jou zeer slechte kaarten heeft bedeelt, geheel buiten jou om. houd dat dus voor ogen wanneer je je weer eens schuldig voelt. daarbij, het is zwaar voor hen af en toe, voor jou is het iedere dag een beproeving. maak het dus niet groter dan het is voor hen.

Het is duidelijk dat je van je gezin en familie houdt, laat dat de voornaamste reden zijn om nooit domme dingen te doen. gedachtes als, ze zijn beter af wanneer ik er niet meer ben zijn onzinnig, dus mocht je die hebben ban ze dan direct uit. want ik weet zeker dat ze je 100 keer liever zo bij zich hebben als dat wanneer je er niet meer was. je kan je dat je zoontje ook nooit aandoen. blijf hopen op betere tijden, hoe zwart ze nu af en toe ook zijn.

ben blij dat je dit forum een beetje ziet als uitlaat klep, en mocht je vrouw iets willen zeggen hier dan is ze natuurlijk altijd welkom. en mochten er mensen zijn die onredelijk of zelfs belachelijk reageren, negeer die dan alsjeblieft. maak die uitlatingen van hen niet persoonlijk, want altijd zeggen dat soort uitlatingen veel meer over die personen zelf als over de persoon waaraan ze gericht zijn.
praten, of van je af schrijven is altijd een goeie uitlaat klep. dingen oppotten kan er inderdaad voor zorgen dat er opeens iets in je knapt.

ik heb een linkje waar je een preciese beschrijving kunt vinden over hoe je moet injecteren, zal je die pm-en. want ik meen me te herinneren dat dat de vraag was waar je oorspronkelijk mee zat. begrijp nu ook dat die Dipidolor goed werkt en dat het de pijn echt weet te onderdrukken, maar dat je het dus moet injecteren en dat dat het probleem is waarmee je zit.
snap nog steeds niet dat artsen je dit niet leren, of een zuster althans. hebben ze je echt gewoon een recept in handen geduwd met de boodschap; injecteer dit.
?

succes en blijf schrijven, ik hoor graag van je hoe het verder gaat.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heel eerlijk gezegd moet ik zeggen dat ik in eerste instantie te maken had met een troll, iemand die de boel probeert te belazeren. Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit echt kan gebeuren, maar ik weet ook dat dokters ook maar wat doen.

Ik kan je geen advies geven, dit gaat me te ver en ik weet er te weinig van af. Rest me niks dan je heel veel sterkte te wensen en je gezin ook. Blijf vooral hier schrijven zoals leveldesigner ook al schreef, dat helpt in ieder geval iets.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#12
neem t Svali niet kwalijk hoor, dat hij dacht dat jouw bericht een klets verhaal was, Svali en ik zijn moderators hier en je zou eens moeten weten wat voor berichten we soms moeten verwijderen. dan hangt een of andere grapjas een zwaar onzin verhaal op, en daar gaan sommigen verder in dan je je kunt voorstellen. dus, wat dat betreft had jouw verhaal ook zoiets kunnen zijn. maar gelukkig zijn we beiden van mening dat dit niet zo is, dus trek dit je niet persoonlijk aan, dit heeft niets met jou en jouw ervaringen te maken maar enkel en alleen met het soort lulverhalen dat hier af en toe opgehangen wordt!

vond dat ik dit even moest verduidelijken,
succes
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik wil het verhaal best telefonisch bevestigen hoor.Ik geloof graag dat er heel veel onzin op het forum word gepost.Als er hulp moet komen voor het forum schoon te houden meld ik me wel aan.Heb ik nog een uitlaatklep.
Hebben jullie gelijk iemand die ervaren is met medicatie"mis"bruik
Hier een foto van me arm:


Het rode plekje is dus van de biopsie.
Sinds vandaag komt er dus ook vocht uit en ben gelijk gaan bellen.
Moet echt de echo en biopsie afwachten.Eerder maken ze hem niet open.

Denk dat ik dat zelf maar ga doen.Dit is niet normaal.

Het verhaal is helemaal 100% echt.
De artsen of zusters doen het niet voor omdat het niet verantwoord is om zelf te doen.Mofine stolt bloed heel snel.Soms zitten tijdens het spuiten me naalden ook dicht.Dan moet ik wisselen.
Dat is al met aders zoeken en beetje bloed optrekken.
Ook staat geen een dokter achter deze behandeling.

Ik zal de link eens bekijken en hopen dat ik er iets aan heb.
Dank je dat ik dit als "uitlaatklep" mag gebruiken.


Ben net terug van Novadic en daar is alles in werking gezet.
Enigste waar ik tegenaan kijk is een eventuele opname die ik moet hebben om af te kicken.Heb al gemeld dat dat niet gebeurt.Kan me gezin geen dag missen.

Maar dat is voor latere zorg.Eerst van de pijn af zien te komen en zo
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het verhaal is helemaal 100% echt.
Klik om te vergroten...

Sorry voor mijn twijfel, maar het verhaal is ook zo bizar. En na wat navraag geloofde ik je al, hoor.

Dank je dat ik dit als "uitlaatklep" mag gebruiken.
Klik om te vergroten...

Anytime.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#15
Navraag?

Tell me.Ben wel benieuwd wat je na hebt gevraagd en bij wie.
Hoop geen prive dingen ofzo.Niet dat je dat niet mag weten.Heb geen geheimen maar als dat makkelijk te achterhalen zou zijn..............
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#16
Stel je er niet te veel bij voor. Het gaat om iemand die veel ervaring heeft met medicatie bij complicaties, maar niet specifiek met wat jij hebt. Ik kon me gewoon niet voorstellen dat artsen zoiets voorschrijven en je gewoon maar laten aanklooien met injecteren, en zeker niet zulke belachelijke hoeveelheden, ook al heb je die nodig. Maar schijnbaar komt het meer voor, al heb ik daar geen verdere informatie over.

Volgend jaar zullen er ongeveer 10 000 van dit soort operaties (maagverkleining) uitgevoerd worden. Met zo'n verhaal als jij hebt, vraag ik me af of dit wel verstandig is. Hoe denk jij daarover?
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik zou niet zelf gaan snijden in die bult als ik jou was, hoezeer de pijn ook ondragelijk is. met dit soort onstekingen kan een hoop fout gaan als daar extra problemen bij komen door oa er zelf in te snijden. en de al zeer moielijk doende artsen zullen je dit dan ook zeker niet in dank afnemen.

ongelooflijk gewoon dat artsen je zo aan de lot kunnen overlaten!
maar het gebeurt inderdaad gewoon, waarschijnlijk dagelijks ergens in nederland.
een hoop artsen zijn ok, maar je hebt er ook hele rare mannetjes tussen. had eens zo'n huisarts, misschien wel goed in zijn vak, technisch gezien. maar toch compleet ongeschikt voor dat vak omdat hij totaal wereld vreemd was en daarnaast was hij ook nog eens erg contact schuw. zei dus geen woord, brabbelde wat en krabbelde dan wat op een recepten papiertje, en dat was t dan. dan moest je maar begrijpen wat meneer bedoelde, om GEK van te woorden!!

nu begrijp ik dus dat de artsen je niet wegwijs willen maken in het shotten, omdat ze er tegen zijn. maar, zij schrijven toch die ongelooflijk grote hoeveelheden voor, die..... geshot moeten worden?!?! dus, daar verlies je me even, hoe willen zij dan dat je het neemt??

over afkicken, kan me voorstellen dat je nu zoveel aan je hoofd hebt dat je niet van afkicken wilt horen. zou t zelf ook niet overwegen waarschijnlijk, in jou geval. beste is denk ik, dat je nu eerst even de zaak in orde krijgt, dat je lichamelijk weer zo gezond als mogelijk wordt. en als alles dan weer eens wat rustiger wordt, dan kun je aan afkicken denken.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hij is open.

Ben bij de chirurg geweest en die heeft hem toch maar open gemaakt omdat ie begon te lekken.

Nu zit ik dus met een gat in me arm waar je gek van word.
Doet natuurlijk verschrikkelijk zeer.

Moet hem ook gaan spoelen met de douchekop en ben bang dat dat ook ZO verschikkelijk zeer doet.
Het doekje erin stoppen zak ik al door de grond.

Er is ong 235cc aan vuil en vocht uit gekomen.Dit is maar een grove schatting omdat er natuurlijk ook in de doekjes zat en er langs liep.
Niet normaal dus.


Als ik de wond zie en het vuil wat er nu nog uitkomnt :kots:

Nu hopen dat het snel geneest.
Kan tot een jaar of langer duren om dicht te groeien , maar gelukkig is het buil er al grotendeels uit.

Over het shotten willen ze idd niet voordoen.

Ik probeer het zelf maar gaat vaak niet goed.Anders spuit ik het recht in de spieren.


Over de operaties die gaan komen?
Mensen moeten HEEL goed hun arts kiezen.
Goed mee praten en veel op papier zetten mocht het fout gaan.
Vooral in mijn geval.De arts erkend zijn fout maar houdt informatie achter.OK rapport is niet in te zien enz.

Dit moet niet kunnen in Nederland
m
mammoetLid
01-01-2024, 00:00
#19
hoi rudolf
verschrikkelijk verhaal, ik leef met jou en je gezin mee, ik las dat je een afspraak had gemaakt bij kendron, hoe is dit afgelopen? ben je er iets wijzer van geworden? Ik heb verder geen ervaring met dit soort situaties dus kan je verder geen raad geven behalve dan dat je door moet blijven gaan met het op deze manier van je af te schrijven, mentale ondersteuning kan je toch kracht geven om vol te houden bij het door blijven zoeken naar hulp.

houd moed!!
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#20
em die mailine cursus, heb je die geprobeerd?
(heb je ze gemaild? en je situatie uitgelegd?)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."