Tijdloos zei:
Fool zei:
Mooi, als je er niet uit komt moet je maar wat laten horen. Sterke opiaten zijn geen kinderspel! Iets je zelf ook al schijnt te onderkennen met "NEVER: heroïne" in je onderschrift?
Technisch gezien kan je dan ook geen opium gebruiken...
@mvematthaus
Goed dat je een pauze wil inlassen , zou dat hoog in de agenda zetten ipv doorgaan met sterkere dope
Kijk uit met opium en opiaten in het algemeen! Een verslaving gaat geniepig.
Hoe en hoeveel ga je nuttigen?
Hey, bedankt voor je reactie !
Ik was van plan een beetje door een shagje heen te draaien (zolang je de rook binnenkrijgt zou het moeten werken) Ik heb momenteel niet de juiste spullen om te kunnen chinezen/ e.d.
Het is echt heel weinig geworden !
Vannacht was het een hompje zo groot als een erwt ongeveer
Nu is het inderdaad zwart, maar het is minder geworden, ik denk 7/8 korreltjes die ervan kan krijgen, ik ben van plan om dat door een shagje te draaien, maar 7/8 korreltjes (bij mij dan) ik vind het erg weinig, ik denk dat ik er gewoon wat milde effecten van ga krijgen hoor, een soortvan stoned ofzo, tenminste dat is mijn verwachting aangezien het echt maar heel weinig is (korreltjes zullen ook niet zo dik zijn, echt klein)
Misschien merk ik er zelfs wel helemaal niets van ! Wie weet..
Ik moet om 3 uur tandarts, en om 5 uur werken, dus ik wacht er zeker mee tot vanavond uurtje of 8/9 !
( met korreltjes bedoel ik echt miniscule stukjes Ruwe opium )