Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe verander ik papaver ?!

Hoe verander ik papaver ?!

43 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het verbaast mij eerlijk gezegd dat niemand meer lijkt te weten hoe de pupillen werken. Zonder drugs zullen je pupillen ook groter worden als het donker is en kleiner bij veel licht. Daarbij zorgen alle stimulerende middelen dat je pupillen groter worden. Google eens de werking van de pupillen zou ik zeggen, dat zou toch algemene kennis moeten zijn.
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#2
ooscaar zei:
Ben benieuwd wat je ouders ervan vinden als je de papaverplant hebt opgegeten. Gaat lekker trouwens met je drugspauze! :wave:
Klik om te vergroten...

Hmm, drugspauze ging over stimulerende middelen en/of wiet.

En trouwens, ik weet nog niet eens hoeveel opium ik ga verkrijgen van 2-4 bollen dus er bestaat een kans dat er niet eens effecten zullen komen, en dan nog, na zo'n opium tripje blijft de pauze zich gewoon voortzetten
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fool zei:
Zou de bollen eraan laten na het inkerven, dan stroomt er meer uit.

Heb het toentertijd gewoon in een jointje gedraait, moet vast ook wel in een shagje kunnen.
Klik om te vergroten...

Ooh nice, ja haha ik kan ze wel beter eraan laten inderdaad, had ik niet eens vanaf die kant bekeken dat er dan wss meer uitkomt, bedankt voor je tip maat ! :wink:
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#4
ooscaar zei:
Hmm vooruit, maar ik ben nog steeds benieuwd wat je ouders ervan vinden als je hun papaverplant hebt geconsumeerd :P
Klik om te vergroten...

Ze staan in de voortuin (ik was in de war met achtertuin) (Voorkant huis) mochten zij vragen aan mij " heb jij daar wat mee te maken ? "

zeg ik simpelweg " luister, ze staan aan de voorkant, iedereen kan de papaver zien staan vanaf de weg, er is vast jeugd langsgelopen die ze geplukt hebben "
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha ik laat het wel weten als ze erom vragen trouwens :P
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fool zei:
Zou de bollen eraan laten na het inkerven, dan stroomt er meer uit.

Heb het toentertijd gewoon in een jointje gedraait, moet vast ook wel in een shagje kunnen.
Klik om te vergroten...

Ik zag dat we veel meer hebben haha, ik heb ongeveer 8/9 ingekerfd (komt niet bij elke evenveel uit trouwens maar bij sommigen stroomde er aardig wat uit !)

Nu wil ik het even een uur of 2 erop laten zitten, daarna eraf schrapen (in een plastic bakje stoppen) en dan de rest van de nacht laten drogen, dan morgen na wakker worden zie ik wel even hoe het eruit ziet :hearteyes:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pas je wel een beetje op? Heb je je ingelezen over de risico's van sterke opiaten?
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fool zei:
Pas je wel een beetje op? Heb je je ingelezen over de risico's van sterke opiaten?
Klik om te vergroten...

Nee nog niet, bedankt voor je waarschuwing trouwens.

Ik ga trouwens om te beginnen maar een paar hijsjes nemen en afwachten wat er gebeurt, en niet meteen snel / veel nemen !

Voordat ik dat doe ga ik inderdaad op internet informatie verzamelen over wat fout kan gaan / de gevaren, en dergelijken.

Als het me niet echt bevalt (die info) dan ga ik het denk ik helemaal niet doen !
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mooi, als je er niet uit komt moet je maar wat laten horen. Sterke opiaten zijn geen kinderspel! Iets je zelf ook al schijnt te onderkennen met "NEVER: heroïne" in je onderschrift? :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fool zei:
Mooi, als je er niet uit komt moet je maar wat laten horen. Sterke opiaten zijn geen kinderspel! Iets je zelf ook al schijnt te onderkennen met "NEVER: heroïne" in je onderschrift? :)
Klik om te vergroten...

Technisch gezien kan je dan ook geen opium gebruiken...

@mvematthaus

Goed dat je een pauze wil inlassen , zou dat hoog in de agenda zetten ipv doorgaan met sterkere dope :rolleyes:

Kijk uit met opium en opiaten in het algemeen! Een verslaving gaat geniepig.

Hoe en hoeveel ga je nuttigen?
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fool zei:
Mooi, als je er niet uit komt moet je maar wat laten horen. Sterke opiaten zijn geen kinderspel! Iets je zelf ook al schijnt te onderkennen met "NEVER: heroïne" in je onderschrift? :)
Klik om te vergroten...

Jaa nee klopt, Heroïne blijf ik écht vanaf, dat is rommel.

Heroïne bestaat uit chemisch-bewerkte Opium, dus zal vast ook verslavende stoffen bij in verwerkt worden lijkt me.

Maar volgens mij kan 1 keertje Opium niet zoveel kwaad (het blijft natuurlijk wel een sterk opiaat, oke dat is waar)

Ik heb het laten drogen, maar er is niet eens zoveel van over gebleven haha.

Ik denk dat als ik het door een shagje heendoe, dat er iets van 6/7 "korreltjes" in zitten, ik heb geen idee of dat genoeg is, maar ik zal het vanavond wel even proberen, maar ik wacht na elk hijsje even af wat ik ervan voel hoor, zodat het niet opeens zomaar teveel wordt snap je ?

Ik ga trouwens nu even op internet nog meer info verzamelen dan dat ik al heb over "Opium"

Bedankt voor je reactie man !

:wink:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Goede voornemens zijn er om gebroken te worden dus... Opium ligt heul dicht bij heroïne hoor. Maar goed, dat weet je natuurlijk vast al, je al zo verstandig bezig.
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tijdloos zei:
Fool zei:
Mooi, als je er niet uit komt moet je maar wat laten horen. Sterke opiaten zijn geen kinderspel! Iets je zelf ook al schijnt te onderkennen met "NEVER: heroïne" in je onderschrift? :)
Klik om te vergroten...

Technisch gezien kan je dan ook geen opium gebruiken...

@mvematthaus

Goed dat je een pauze wil inlassen , zou dat hoog in de agenda zetten ipv doorgaan met sterkere dope :rolleyes:

Kijk uit met opium en opiaten in het algemeen! Een verslaving gaat geniepig.

Hoe en hoeveel ga je nuttigen?
Klik om te vergroten...

Hey, bedankt voor je reactie !

Ik was van plan een beetje door een shagje heen te draaien (zolang je de rook binnenkrijgt zou het moeten werken) Ik heb momenteel niet de juiste spullen om te kunnen chinezen/ e.d.

Het is echt heel weinig geworden !

Vannacht was het een hompje zo groot als een erwt ongeveer

Nu is het inderdaad zwart, maar het is minder geworden, ik denk 7/8 korreltjes die ervan kan krijgen, ik ben van plan om dat door een shagje te draaien, maar 7/8 korreltjes (bij mij dan) ik vind het erg weinig, ik denk dat ik er gewoon wat milde effecten van ga krijgen hoor, een soortvan stoned ofzo, tenminste dat is mijn verwachting aangezien het echt maar heel weinig is (korreltjes zullen ook niet zo dik zijn, echt klein)

Misschien merk ik er zelfs wel helemaal niets van ! Wie weet..

Ik moet om 3 uur tandarts, en om 5 uur werken, dus ik wacht er zeker mee tot vanavond uurtje of 8/9 !

( met korreltjes bedoel ik echt miniscule stukjes Ruwe opium )
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#14
het is vannacht trouwens nat geworden door regenval ik weet niet of dit een probleem is ?

als ik nu met een naaldje de ruwe opium bij elkaar schraap, merk ik dat het nog steeds niet "helemaal" droog is, het is wel nog steeds een beetje plakkerig en vochtig, maar al wel zwart.

ja ongeveer 11 korreltjes zijn het die ik dan door mijn sigaret kan doen
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#15
mvematthaus zei:
wacht ik er nog wel paar jaar mee, ik ben nu immers nog best jong)
Klik om te vergroten...

Geen slecht idee inderdaad. Denk trouwens dat er bijzonder weinig dealers echt Opium verkopen. :P
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mijn Opium was/is ook nog een béétje plakkerig, vooral als je het vluchtig verhit met een aansteker. Wat jij beschrijft zit denk ik wel enigszins aan de lage kant, maar als het een beetje kwaliteit is voel je het zeker wel. Kwaliteit blijft natuurlijk altijd de vraag met zelfgemaakte papavers.

(Zover ligt heroïne echt niet weg van Opium hoor. :wink:
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fool zei:
Mijn Opium was/is ook nog een béétje plakkerig, vooral als je het vluchtig verhit met een aansteker. Wat jij beschrijft zit denk ik wel enigszins aan de lage kant, maar als het een beetje kwaliteit is voel je het zeker wel. Kwaliteit blijft natuurlijk altijd de vraag met zelfgemaakte papavers.

(Zover ligt heroïne echt niet weg van Opium hoor. :wink:
Klik om te vergroten...

Hey !

Ik heb het geprobeerd haha, maar heb er niets van gevoeld helaas !

Toen ik het rookte kreeg ik wel een warm gevoel in de longen wat bij tabak nooit zo is, maar ik verwacht dat het gewoon niet genoeg was, het was ook echt maar een klein beetje !

Nou dan haal ik over een paar jaar weleens echte "Opium" bij een dealer, en probeer ik het dan (Omdat het dus zo verslavend e.d. is wacht ik er nog wel paar jaar mee, ik ben nu immers nog best jong)

Toch bedankt voor je reactie, wel jammer dat ik er niets van ervaren heb, maar dat kan altijd met zelfgemaakt spul inderdaad
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dunnetjess33 zei:
Goede voornemens zijn er om gebroken te worden dus... Opium ligt heul dicht bij heroïne hoor. Maar goed, dat weet je natuurlijk vast al, je al zo verstandig bezig.
Klik om te vergroten...

Ja hoor, gezuiverde Opium dient eerst nog met azijnzuur bewerkt te worden en gefilterd te worden, wat men overhoudt zou een relatief pure vorm van Heroïne zijn.

Mag ik je erop wijzen dat Heroïne toch een ander produkt is als Opium ?

Ik zou nooit van mijn leven Heroïne gebruiken, Opium zit zeker wel een verschil in, het is ten eerste nog veel minder verslavend dan echte Heroïne.

En ook zoals ik (volgens) mij al zei, Opium zal voor mij een eenmalige ervaring zijn, ik wil het alleen eens proberen, en dat is dus bij dezen mislukt.

Nu wacht ik gewoon even tot ik, weet ik veel 20 ofzo ben, en dan probeer ik het nog maar een keertje, maar heb er na 1 mislukte poging ook niet eens zoveel zin meer in, dus ik doe het later wel een keertje.

Geen problemen toch ?
:mrgreen:

Groetjes.
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fool zei:
mvematthaus zei:
wacht ik er nog wel paar jaar mee, ik ben nu immers nog best jong)
Klik om te vergroten...

Geen slecht idee inderdaad. Denk trouwens dat er bijzonder weinig dealers echt Opium verkopen. :P
Klik om te vergroten...

haha ja lijkt mij ook,

degene waar ik altijd bij haal heeft wel alles maar het lijkt mij ook onwaarschijnlijk, denk ook niet dat er zo super veel vraag naar Opium is (in nederland tenminste)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#20
mvematthaus zei:
Mag ik je erop wijzen dat Heroïne toch een ander produkt is als Opium ?
Klik om te vergroten...
Mag ik je erop wijzen dat tussen morfine en di-acetylmorfine natuurlijk wel een verschil zit, maar dat je je echt lijkt te verkijken op de grootte hiervan? :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."