#1
Ik vond een paar Opium-joints helemaal niet tegenvallen. 


Fool zei:Het kan best lang buiten blijven staan. Afhankelijk van het soort papaver en de potentie van je spul merk ej miscchien wel wat. Zou alleen niet de wonderen van de wereld verwachten. van echt gemaakte Opium had ik ongeveer 0.3-0.4 gram nodig om goede effecten te voelen.
) "lijkt me wel toch ? zolang de Opium-rook maar binnenkomt ?"leveldesigner zei:Opium wordt enkel in kleinere kring verkocht onder liefhebbers, en je moet dus net zo iemand treffen. Wat dat betreft is het vinden van heroine toch inderdaad veel gemakkelijker.
Over het produceren van heroine, daar komt meer bij kijken dan enkel azijnzuur en filteren. het is nog een heel proces om dope te maken, maar dat terzijde.
Over de werking van opium, zou me er niet teveel van voorstellen hoor. Dus mocht je t nooit vinden dan mis je ook niet echt iets. Heb zelf eens een gram ervan gerookt op folie en voelde weinig. Wel lekker warm gevoel en rustig, en sliep er lekker op. Maar dat was t dan ook, viel me eerlijk gezegt zwaar tegen. (denk dat ik me er veels te veel van had voorgesteld ) En de kwaliteit ervan was erg goed, dus daar lag het niet aan.
Om een vergelijking te treffen, vind een valium nog lekkerder dan opium, dus dat zegt genoeg.
Maar, probeeer gerust, t kan geen kwaad t een keer te doen.
je kunt er verslaafd aan raken, en de afkick lijkt op die van heroine, maar dan vele, veeeeele malen lichter.
succes,

Psychedelibee zei:Denk ook dat het of met de gewenning voor opiaten te maken had of de manier consumptie. Opium roken werkt alleen goed met zo'n ouderwetse Opium pijp en kaars eronder. Anders is een thee ervan zetten erg effectief.
Heb zelf 1 keer Opium gehad toen ik door Azië aan het reizen was en vond het zelf wel echt heel lekker spul. Zo lekker dat ik blij ben dat het hier niet echt te krijgen is. Valium vind ik ook best lekker hoor, maar komt niet in de buurt van Opium voor mij.
Ik kan me goed voorstellen dat wanneer je opium met heroine vergelijkt het wel redelijk tegenvalt. Daarbij vraag ik me af of jullie toen wel de meest effectieve methode van gebruik hebben gehad. Het effectief roken van opium schijnt nog best een uitdaging te zijn. Ik heb er toen eerst een paar joints van gerookt en vond dat ook zwaar tegenvallen, het effect leek op stoned zijn van wiet maar dan iets sterker. Daarna heb ik thee geprobeerd en daar had ik echt dat heerlijke nodden en euforie. Maargoed heroine zal vast een veel heftiger effect geven.leveldesigner zei:Klopt helemaal Fool, ik zat toen zwaar aan de heroine, dus dan merk je zowiezo amper tot niets van opium. Maar, ik kende toen iemand die 1 a 2 keer heroine had gebruikt, en dat was toen alweer maanden geleden, en met hem rookte ik de opium. En ook hij vond het niet super (wat natuurlijk kan worden verklaard omdat hij het misschien ook onbewust vergeleek met heroine). Niet dat t niet lekker was hoor, hij genoot er wel van maar vertelde me er meer van voor te stellen. Hij vond de roes te licht als ik het me goed herinner, ( is alweer 20 jaar geleden, dus kan me niet alles meer goed herinneren).
Psychedelibee zei:Drugs gebruiken is niet perse cool te noemen hoor.mvematthaus zei:Joo jullie zijn echt chill![]()
"Psychedelibee" , "Fool" , & "Leveldesigner"
toffe gasten![]()
Psychedelibee zei:Ik kan me goed voorstellen dat wanneer je opium met heroine vergelijkt het wel redelijk tegenvalt. Daarbij vraag ik me af of jullie toen wel de meest effectieve methode van gebruik hebben gehad. Het effectief roken van opium schijnt nog best een uitdaging te zijn. Ik heb er toen eerst een paar joints van gerookt en vond dat ook zwaar tegenvallen, het effect leek op stoned zijn van wiet maar dan iets sterker. Daarna heb ik thee geprobeerd en daar had ik echt dat heerlijke nodden en euforie. Maargoed heroine zal vast een veel heftiger effect geven.leveldesigner zei:Klopt helemaal Fool, ik zat toen zwaar aan de heroine, dus dan merk je zowiezo amper tot niets van opium. Maar, ik kende toen iemand die 1 a 2 keer heroine had gebruikt, en dat was toen alweer maanden geleden, en met hem rookte ik de opium. En ook hij vond het niet super (wat natuurlijk kan worden verklaard omdat hij het misschien ook onbewust vergeleek met heroine). Niet dat t niet lekker was hoor, hij genoot er wel van maar vertelde me er meer van voor te stellen. Hij vond de roes te licht als ik het me goed herinner, ( is alweer 20 jaar geleden, dus kan me niet alles meer goed herinneren).

Drugs gebruiken is niet perse cool te noemen hoor.mvematthaus zei:Joo jullie zijn echt chill![]()
"Psychedelibee" , "Fool" , & "Leveldesigner"
toffe gasten![]()
Wow jullie zelfvertrouwen zal wel gelijk omhoog schieten nuPsychedelibee zei:Drugs gebruiken is niet perse cool te noemen hoor.mvematthaus zei:Joo jullie zijn echt chill![]()
"Psychedelibee" , "Fool" , & "Leveldesigner"
toffe gasten![]()

ooscaar zei:Wow jullie zelfvertrouwen zal wel gelijk omhoog schieten nuPsychedelibee zei:Drugs gebruiken is niet perse cool te noemen hoor.mvematthaus zei:Joo jullie zijn echt chill![]()
"Psychedelibee" , "Fool" , & "Leveldesigner"
toffe gasten![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."