#1
Hoi heb nu nog geen.maand methadon gebruikt.het helpt perfect tegen depressies, maar het idee om mijn hele leven zo'n naar middel te slikken staat mij tegen.ik wil zo snel mogelijk afbouwen.afbouw na bijna een maand met op laatst 30 mg per dag,is dat zwaar? Wat zou het beste schema zijn.om zo snel mogelijk op 0 mg te komen.kan.ik ook clono nog wat er bij vragen voor de bewegende benen? En.kan ik ondertussen beginnen met citalopram, een antidepressiva,om de ergste depressie wat op te,vangen? Morgenochtend laat ik direct de eerste 10 mg staan.beperk deckomende dagen tot 20 mg.en dan?