Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Raar dat muziek nu zo binnenkomt. voel me bizar zieker worden. Gister ging nog."
"Begonnen met 10 mg methadon.Eigenlijk zat er heroine in mijn urine bij de test bij aanvraag methadon, omdat ik enkele dagen er voor iets heb gehad.verder O,Oooooo tolerantie. Snij toch nieuwe topic aan,omdat er amper ergens iets te vinden is op internet over toch best behoorlijke euforie die methadon kan veroorzaken zonder echt verslaafd te zijn.vond het bijna te euforisch.hoop ook dat het gevoel stabiliseert. Depressie is foetsie,maar zo'n extreme euforie is ook niet echt. Hebben recreatieve methadon gebruikers dit echt niet ervaren? Morgen maar beginnen met 5 mg en mocht dit genoeg zijn,dan hou ik het hierbij.pfieuwwwwww"
"Hallo,omdat er misschien meer mensen hier wat aan kunnen hebben,hoop ik dat de moderator deze nieuwe topic ok vindt. Ik ga een nauwkeurig verslag bijhouden van een maand methadon gebruik met afbouw,waar ik nu versneld mee bezig ben. Misschien is het volgens anderen niet ok,hoe ik afbouw.Dus doe het niet na. Maar kennis is belangrijk.als de moderator het geen goed idee vind dat ik dit verslag bij hier neer zet,haal t gerust weg.ik hoor het wel."
"Klopt.de echte euforie had een oorzaak.vertel ik je persoonlijk nog.ben altijd bang dat op Google mensen mijn verhaal herkennen.vandaag juist best suf.beetje relaxt.maar niet depressief meer.ook nog niet echt wetende wat en hoe ik met mezelf aan moet.verveling is weg,angst is weg.hmmmm.alleen nu het avond is,ben ik een beetje melancholiek. Oja,hoe zit dat met humor.ik heb naast mijn ziekte ook een.goed gevoel voor humor.verdwijnt dat niet door de afvlakking? Moet toegeven dat ik eigenlijk doodsbang ben,bang voor methadon.maar jij zei dat een maand oftewel weken gebruiken nog niet een vreselijk moeilijke afkick geeft,mocht ik me toch bedenken? Maar ik pb je nog over die euforie.je lacht je ziek,wat voor belachelijke fout er is gemaakt gister."
"start methadon 13 oktober 2015 Onder begeleiding van Vnn en de psychiatrische instelling waar ik destijds verbleef startte ik afgelopen 13 oktober met 15 mg methadon. In de loop van een week of twee is dit opgehoogd naar 25 mg. Verdeeld over de dag.Dus niet in 1 keer. Ik geloof dat ik drie maal daags in nam. Dus sochtends 5 mg(1), smiddags(2)dus 10 mg en savonds (2)dus 10 mg. Voor iig 29 oktober zat ik al op 25 mg. Ik was erg euforisch. Zelfs extreem hyper,sociaal. Maar bij vlagen ook wat angstig,waardoor ik dacht steeds meer te moeten.mijn doel was 80 mg per dag. 5 november ging ik naar 30 mg. Zaterdag 7 november was ik superhyper. Mijn ouders vonden het vreemd. Zondagochtend werd ik na een nachtmerrie over een trauma van drie jaar geleden) Ik werd zo bang. Ik heb een lichte psychose gehad en ben gelijk weer in crisis opgenomen."
"Nu vervolg. Zondag nog 6x 5 mg (verdeeld over dag) Maandag 2x 5 mg(in 1x) Dinsdag 4x 5 mg( verdeeld over dag) Woensdag zelfde donderdag zelfde Vrijdag zelfde Zaterdag 2x5mg( sochtends 7 uur en smiddags uur) Zondag 1x5mg(sochtends half 7) Tevens al enkele weken 5 mg diazepam per dag tegen angst Vooral laatste week sinds de nachtmerrie wordt ik heel bang wakker. Sinds ik zo weinig slik,was ik vannochtend niet meer zo bang als met 4x5mg.zat Het is nu zondag 15 november. Voel me minder angstig als met meer pillen. Ik slik tot donderdag 5 mg en.probeer die ene pil naar later op de ochtend te verplaatsen. Donderdag ga ik naar 0 mg. Ik vertel hoe ikdeze week ervaar."
"Maar ik kan nu toch niet ineens stoppen met diazepam? 5 mg valt hoop ik mee.ben vaker gestopt van.pammetjes. Niet fijn.maar t idee dat ik nog langer aan de methadon moet zitten maakt me veel banger"
"Ja inmiddels is arts op de hoogte van mijn capriolen"
"leveldesigner zei: Neehoor, je zit op 10 mg methadon en dat is te weinig in mijn opinie om je gevoel en humor helemaal af te vlakken. Daarvoor zou je dosis veel hoger moeten zijn. Zoals ik je al eerder vertelde heb je en bloedspiegel die je moet opbouwen met methadon en dat duurt 2 tot 3 dagen. En je zit nu al op dag 3 meen ik. Dus zoals je je nu voelt zul je je altijd blijven voelen. Ik bedoel, het middel zal niet opeens zwaarder of meer intens gaan werken. Dus hoef je echt niet bang voor methadon te zijn, al snap ik je angst wel. En dat is ergens ook wel goed, want methadon is een erg zwaar medicijn, dus lichtzinnig ermee omgaan zou dom zijn. Het is dus goed dat je je dingen afvraagt. Ziet er echt naar uit dat je echt baat hebt bij dit middel en ik verwacht dan ook niet dat je na een week opeens het middel vindt tegenvallen. Denk dat het juist het tegenovergestelde is. Wanneer je lichaam de bloedspiegel helemaal heeft opgebouwd zal het enkel nog beter erop reageren. Ziet er dus naar uit dat je je depressies uit je leven hebt verbannen en dat eindelijk ook voor jou de zon gaat schijnen. Zou dat niet fantastisch zijn!! groetjes, Klik om te vergroten... geweldig fijn om zoiets positiefs te horen.ben je nog vrijgezel? Kom lets get married! Hahaaaaa,nee joh geintje,maar jouw woorden geven me net weer even dat waar ik onzeker over was.thx!"
"rest in peace PAMMETJE Ik las dat Pammetje tijden geleden is overleden. Ik lees graag zijn teksten. Maar toen ik ontdekte dat iets hem fataal is geworden, wil ik alsnog iedereen die Pammetje heeft gekend,gesproken,geschreven condoleren. Respect voor Pammetje.. RIP"