#1
Bij ons op de afdeling is standaard 1gr per keer en dat 4 x per dag dus 4 gr per dag is bij ons standaard
btw ik werk op de afdeling chirurgie.
btw ik werk op de afdeling chirurgie.

Flashing Moments zei:volgens mij kreeg ik codeine tabletten tegen kriebelhoest
voor zover ik weet is t alleen hoestprikkerdempend.. t zal hoogstens een beetje verdoven
maar wieweet vind jij nu wel de nieuwste drugs uit :P
edit: hoorde net van iemand dat je er wel een beetje duf, stoned-achtig gevoel van kan krijgen
Maar dan hoop ik wel voor je dat die siroop lekker smaakt, want je hebt er vast wel wat van nodig![]()
als het natterman flesjes zijnBobG zei:In het medicijnen kastje staan 2 flesjes hoestsiroop, er zit 'Codeinefosfaathemihydraat' in, is deze codeine te gebruiken in vrije tijd? of werkt dit alleen tegen kwaaltjes?
fneawognfkgln zei:als het natterman flesjes zijnBobG zei:In het medicijnen kastje staan 2 flesjes hoestsiroop, er zit 'Codeinefosfaathemihydraat' in, is deze codeine te gebruiken in vrije tijd? of werkt dit alleen tegen kwaaltjes?
dan is de concentratie te laag
dan zou je wel meer flesjes kunnen drinken
maar dan krijg je veel sachharosse binnen
en das niet gezond geloof ik, geloof dat t een soort suiker is
natterman heeft 2 van zulke preparaten die je gewoon bij de drogist kan halen, codeïne 0,5 mg/ml
die zijn niet geschikt voor gebruik, zelfs voor hoest wordt het officieel afgeraden
paul123 zei:Ik heb een vraag. Codeïne maakt je duf en slaperig. Kan het ook het tegenovergestelde effect hebben? Ik heb 3 x 20 ml hoestsiroop ingenomen tussen 20.00 en 2.00 uur en ben om 4 uur nog altijd niet in slaap gesukkeld, hetgeen ongewoon voor me is?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."