#1
Soms is het leven erg zwaar, dan lijkt t uitzichtloos en is niets meer leuk en de moeite waard. helaas schijnt dit voor jou nog veel meer op te gaan dan voor de gemiddelde medemens. Toch denk ik dat er eens een eind aan dit alles komt voor jou en dat je zomaar opeens jezelf terug vind in een leuk leven. De kunst is niet de moed te laten zakken en t vol te houden tot die tijd komt, en dat is niet altijd even makkelijk. Nu ben ik god zij dank zelf nooit opgenomen voor depressies en ben ik nooit zo depressief geweest dat ik er een eind aan wilde maken. Maar toch heb ook ik zo mijn tijden gehad van bijna in een psychose te geraken door eenzaamheid en zwaar depressies de weken aan elkaar te zien rijgen. En nu ik op die tijden terug kijk kan ik enkel blij zijn dat ik ze doorstaan heb en volgemaakt heb. Heb daar toch veel van geleerd.
Ongetwijfeld hoort deze tijd voor jou bij een leer proces dat jij moet doormaken, weet enkel niet welke. Maar misschien heb jij daar zelf wel een idee van. Het helpt altijd wanneer je snapt waarom je een moeilijke tijd moet doormaken. Zoals altijd kom je altijd sterker uit een moeilijke tijd tevoorschijn als dat je erin ging. En dat is een troost, al is het misschien nu een schrale.
Snap dat je je door de afkick nog steeds lusteloos en leeg voelt, maar je bent al zo ver, ver over de helft. Dus dit zal niet echt lang meer duren. Zelf werd ik trouwens altijd knap depressief van downers zoals diazepam. Dus misschien dat wanneer je je echt weer goed voelt je daarmee kunt stoppen.
Succes,
Leveldesigner.
Ongetwijfeld hoort deze tijd voor jou bij een leer proces dat jij moet doormaken, weet enkel niet welke. Maar misschien heb jij daar zelf wel een idee van. Het helpt altijd wanneer je snapt waarom je een moeilijke tijd moet doormaken. Zoals altijd kom je altijd sterker uit een moeilijke tijd tevoorschijn als dat je erin ging. En dat is een troost, al is het misschien nu een schrale.
Snap dat je je door de afkick nog steeds lusteloos en leeg voelt, maar je bent al zo ver, ver over de helft. Dus dit zal niet echt lang meer duren. Zelf werd ik trouwens altijd knap depressief van downers zoals diazepam. Dus misschien dat wanneer je je echt weer goed voelt je daarmee kunt stoppen.
Succes,
Leveldesigner.