Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsafbouw ervaring korte periode methadon

afbouw ervaring korte periode methadon

69 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Soms is het leven erg zwaar, dan lijkt t uitzichtloos en is niets meer leuk en de moeite waard. helaas schijnt dit voor jou nog veel meer op te gaan dan voor de gemiddelde medemens. Toch denk ik dat er eens een eind aan dit alles komt voor jou en dat je zomaar opeens jezelf terug vind in een leuk leven. De kunst is niet de moed te laten zakken en t vol te houden tot die tijd komt, en dat is niet altijd even makkelijk. Nu ben ik god zij dank zelf nooit opgenomen voor depressies en ben ik nooit zo depressief geweest dat ik er een eind aan wilde maken. Maar toch heb ook ik zo mijn tijden gehad van bijna in een psychose te geraken door eenzaamheid en zwaar depressies de weken aan elkaar te zien rijgen. En nu ik op die tijden terug kijk kan ik enkel blij zijn dat ik ze doorstaan heb en volgemaakt heb. Heb daar toch veel van geleerd.

Ongetwijfeld hoort deze tijd voor jou bij een leer proces dat jij moet doormaken, weet enkel niet welke. Maar misschien heb jij daar zelf wel een idee van. Het helpt altijd wanneer je snapt waarom je een moeilijke tijd moet doormaken. Zoals altijd kom je altijd sterker uit een moeilijke tijd tevoorschijn als dat je erin ging. En dat is een troost, al is het misschien nu een schrale.

Snap dat je je door de afkick nog steeds lusteloos en leeg voelt, maar je bent al zo ver, ver over de helft. Dus dit zal niet echt lang meer duren. Zelf werd ik trouwens altijd knap depressief van downers zoals diazepam. Dus misschien dat wanneer je je echt weer goed voelt je daarmee kunt stoppen.

Succes,
Leveldesigner.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#2
Uit mijn ervaring doet een hond veel goed voor een mens.

Die onverwaardelijke liefde die je krijgt doet je als mens echt heel erg goed.
Echter moet je het alleen doen als je eten kan kopen voor de hond.Eventueel dierenarts zoals entingen , ongelukjes enz.


Ik kan je hier altijd wat is wegwijs maken gezien ik daar wel veel ervaring mee heb.
r
rudolfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Misschien een rare vraag.Heb je een hond?

Een hond geeft je verplichtingen om ermee uit te gaan enz.
Tijdens het wandelen kun je je hoofd zo lekker leeg maken en aan geheel andere dingen denken.

Ik dacht ook altijd dat het onzin was , maar het is echt wel lekker.
Gedachten op 0 en gaan.


Misschien helpt het voor jou net zo?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#4
dat ben ik ook al erg lang van plan, maar tot nu toe is het bij een kanarie gebleven. een meid wil ik niet met mijn problemen opzadelen, en een hond al helemaal niet. een meid kan altijd voor zichzelf kiezen, een hond heeft die keuze niet.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb 2 terriers, maar die wonen bij mij ouders, meer ruimte, vastigheid en voldoende liquide middelen mocht er iets misgaan.

ik kan nog een hond hetzelfde bieden, maar mentaal is het een brug te ver. daarnaast werk ik veel en om rare tijden. het laatste wat ik wil doen is een hond nemen, en die dan toch tekort doen.

iedereen die van mijn situatie afweet denkt er hetzelfde over als ik, een hond zou veel vastigheid beiden. toch stel ik het uit of af, omdat ik het welzijn van zo'n beest erg belangrijk vindt, en ik durf het gewoon niet aan.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
ikmik zei:
Moet er nog aan.toevoegen, dat in vergelijking met nu,de eerste week best mee viel op 0 mg.hoeveelste week is dit? Pfieuwwww
Klik om te vergroten...
He ikmik. :) Hoe gaat 'ie nu?
W
Warcloud51Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hallo allemaal
Ik wil graag mijn ervaring met methadon met jullie delen ik zie verslaafd zijn als een ziekte en als je ziek bent en er zijn medicijnen verkrijgbaar via het ziekenfonds kost het mij verder niks kan ze zo ophalen bij de apotheek hoef er niet voor te stelen of mensen cq familie voor op te lichten is dat al een zeer groot plus punt ik heb mijn hele hebben en houwen verrookt mijn baan mijn eigen huis twee auto's al mijn bezittingen mijn ziel en mijn lichaam bijna 15 jaar wit en bruin roken ben gaan stelen en gaan roven. Liegen en bedriegen van iedereen die mij lief was en vooral die mij niet lief was ik zag er niet uit geloof me van een grotesterke vent naar een miezerig hoopje alende het schuim der aarde verloren en alleen heb ik mij naar het bouwman gesleept vol met vooroordelen en gedachten dat ik dan niks meer te vertellen had over mijn leven niks was minder waar ik trof een ongelooflijk lieve vrouw die mijn verhaal aan hoorde en mij totaal in mijn waarde liet wat daar ook nog van over was onwijs tof gesprek voelde me opgelucht geen verwijten een duw in mijn rug en de behandeling begon kreeg methadon die eerste nacht in mijn bed fantastisch geen pijn meer in mijn benen geen drang te moeten scoren die rust in mijn hoofd in geen jaren meer gevoeld heerlijk geslapen dat was het moment dat mijn leven weer begon ik slik voor mijn ziekte elke dag 20 mg methadon en ben weer een mens begon weerte eten zie er weer goed uit heb mijn familie terug en mijn eigenwaarde heb een huisje en betaal mijn rekeningen sta niet in de kou en ben dankbaar voor het gevoel dat ik weer ervaar nooit geen bruin meer scoren en roven maar mijn medicijnen slikken tot het eind der tijd want geloof mij beter chronisch ziek en gratis medicijnen dan een junk in de goot
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Welkom Warcloud51 op dit forum.
En je hebt gelijk, beter inderdaad de rest van je leven op methadon als door modderen als junk.
Ben blij dat de methadon je een veel beter leven geeft. En 20 mg is weinig, je staat dus laag ingesteld, wat goed is. Heel misschien dat je nog eens in de (verre) toekomst van de methadon
af wilt, maar dat is voor dan. Mooi om te horen dat je weer je leven hebt kunnen oppakken,
veel succes.
i
ikmikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lief leon! Thx...bijna avond.clonedine, nu al zin in.en douchen.bedankt voor de steun
i
ikmikLid
01-01-2024, 00:00
#10
dag 2 op 0 mg methadon

Clonedine gekregen.savonds 18.00 uur twee pilletjes.en smorgens twee. En bloeddruk meten.zo duf als een konijn
Misschien kan ik nu mooi weeer naar 5 mg diazepam. K zie wel. Niet veel last. Beetje down enzo

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."