Kleine Update.nog steeds niet in staat iets te doen.tv kijken,tekenen,internetter,verdiepen in interessante materie,socialiseren,etc.niks interesseert me. Maar dat is ook onderdeel van mijn depressies voor methadon. Heb behoefte aan verdoving. Maar dwing mezelf inmiddels niet meer dan 2 diazepam 5 mg te nemen.minder lukt niet,gezien ik inmiddels lichamelijk daar afhankelijk van ben.ach ben ik ook zo van afgebouwd.diepere leegheid als dit bestaat toch niet.zinloosheid van het bestaan wordt natuurlijk versterkt door het falen en de uitzichtloosheid die nu al maanden voortduurt( opname wachttijden behandelingen zijn maanden). Niet begrepen voelen door de psychiatrie. Je moet zwaar schizofreen zijn wil je echte acute hulp krijgen.kastje muur verhaal.geen geld meer in deze tak van zorg.gevolg meer verwarde mensen op straat,meer suïcidaliteit. Kutregering. Zit dankzij administratieve fouten al volgens mij 20 maanden in crisisopname,met een halve week thuis proberen.ze zullen t niet toegeven.ik ben inmiddels de recalcitrante patiënte,omdat ze voor haar zelf op komt.patiënten vertrouwenspersonen inschakelde,zelf dingen regelt.daar houdt de psychiatrie niet van.dan zeggen ze,die zoekt t maar uit.maar doe ik niks dan gebeurt er niks.zeg ik dat ik destructieve gedachten heb,dan zien zij het anders.waarschijnlijk omdat ik gezien mijn vertrouwen in de hulpverlening niet meer ga zitten janken.ik kan alleen nog een.masker opzetten.maar brandt er geen lichtje,als ik toch aangeef dat het fout gaat in mijn hoofd? Of moet ik eerst weer in.een ziekenhuis belanden.O nee,is ook zo,dan wordt je helemaal als hopeloos gezien.of is het,het feit dat ik inmiddels te veel kennis heb vergaard.te welbespraakt gesprekken voer met psychiaters,omdat ik maskers op zet.ik zou zeggen aan hun,neem een dagje mijn gedachtengang over.en ze sturen me acuut door.nee, niet ernstig genoeg.overbruggen en.hopen dat ik na een intake in.januari niet daadwerkelijk nog 18 weken moet wachten tot behandeling start. Ja, t zal.ik wens niemand dit toe.daar gaat je leven.beetje in.een cel zitten, terwijl je niet in gevangenschap leeft.en t je later kwalijk nemen dat je een bewuste overdosis neemt van.pillen en drugs.pfffff.ben er zo klaar mee.Oja sleepers as hel.temazepam, een uitgestelde diazepam erbij.niets helpt.sorry voor mijn gejammer.Oja oxycodon had iemand het over.heb het zelf ooit drie weken lang gebruikt.waren leuke drie weken trouwens.maar bewust mee gekapt.althans,ze waren ook op.de meneer met de hernia kreeg t niet meer en.verkocht ze op internet.jaja.beter dus.pas op met opiaten.1 maandje methadon en nog steeds slapeloos.zodra ik me beter voel nogmaals, kom ik terug op de interessante info van Mindless.eerst maar eens de zin van het leven vinden.x