#1
Stoppen, ziek worden en weer keihard zijn. Je bent beter dan dit.
mariocart zei:Ik slik sinds 2 weken 20mg methadon, en ik merk er bizar weinig van. Behalve dan die vervelende bijwerkingen. Zo ben ik steeds misselijk. Ik hoop echt dat die misselijkheid weggaat, want anders stop ik met deze rotzooi. Werd ik er maar euforisch van. Het vlakt mijn gevoelens een beetje af, het verdoofd mij een beetje, ik ben steeds misselijk, heb overal jeuk, en verder is de drive om dingen te gaan ondernemen een beetje weg. Nu neem ik genoegen met de hele dag thuis zitten en stomme games spelen. Eerder moest ik mijn dag invullen met zinvolle dingen. Maar nu heb ik daar geen behoefte meer aan sinds die methadon, waardoor mijn onrust ook is verdwenen. Vind dat eigenlijk wel een pluspunt van de methadon.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."