#1
Ja, ik denk ook dat ik nu ziek word als ik ermee stop. Zo had ik een week lang elke dag heroïne IV gebruikt. En toen ik daar mee stopte werd ik al ziek (het steeds koud hebben en dan weer warm, huilbuien, niet kunnen slapen). Het is gewoon moeilijk en misschien moet ik dit middel ook levenslang gebruiken. Een terugval kan ik niet meer gebruiken want ik reageer heel naar op drugs. Mede door de drugs ben ik in de gevangenis en later in een behandelkliniek beland. Dus ik snap de psychiater wel dat ze die onrust bij mij weg wil nemen, waardoor ik ook niet die behoefte heb om te gebruiken. Ze doen er ALLES aan om recidive te voorkomen.