Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb wel HPPD klachten opgelopen door excessief psychedelica gebruik. Nu acht jaar later heb ik er nog een heel klein beetje last van. Het gaat wel over maar dan moet je helemaal stoppen met de meeste middelen. Blowen of XTC kan dat bijvoorbeeld ook niet meer"
"Ik heb een vorm van autisme (en ADHD). En had veel getript op LSD en paddo's. Totdat ik zeer slecht ging op Ayahuasca. Sindsdien nooit meer getript. Op cannabis ga ik altijd slecht. Het heeft iets met overgave te maken. Ik kan mij soms moeilijk aan het middel overgeven. En soms krijg ik psychotische klachten; achtervolgingswaanzin, angst, sociale angst, achterdocht, complottheorieën, rare ideeën, onrust. Toch had ik op LSD en paddo's mooie trips gehad. Kreeg veel inzichten over mijzelf en anderen. Iets wat ik nooit eerder had gehad. Na een LSD trip kreeg ik ook vaak zin om te gaan lezen, om nieuwe dingen te leren. En ik had het idee dat ik mij beter kon verplaatsen in andere mensen. Iets wat mensen met autisme vaak moeilijk vinden. Ja, ik heb veel mooie trips beleefd. LSD had op mij ook een anti-depressieve werking. Al duurde dat maar een paar maanden. LSD maakte mij empathisch, leergierig, vrolijker, rustiger, toleranter en minder angstig. Jammer dat ik sinds die ayahuasca trip niet meer kan trippen, anders deed ik nog elke maand LSD."
"Het zal voor iedereen anders liggen; bij mij is de kans nu eenmaal heel groot dat ik in paniek raak en uit de trip wil. Als je het echt wilt begrijpen en een interessant rapport wilt lezen moet je dit eens lezen: viewtopic.php?f=21&t=19880 (mindgamer ayahuasca 17 oktober) dan begrijp je ook waarom ik nu ontzettend bang ben geworden voor de meeste drugssoorten."
"Ik was Mindgamer inderdaad.. Momenteel verblijf ik in een kliniek, en krijg ik hulp voor mijn autisme. Zo doen ze hier ook aan mindfullness. Is ook meditatie. Is dus zeker aan te raden. Alleen ik kan het niet goed integreren in mijn leven. Na een week kap ik er al mee. Voor mij heeft meditatie geen zin. Ik deed eerst ook aan yoga voordat ik ging mediteren. Zo kon ik behoorlijk diep mediteren. Erg prachtig. En autisme is echt een nare aandoening. Vind ik dan. Ik had het zeg maar veel liever niet gehad. Het is een stoornis. Het beïnvloed je hele denken, handelen en gedrag. (TBS) klinieken zitten vol met autistische mensen. Is echt geen leuke stoornis. Kom anders maar eens een keer kijken op het GGz-terrein in Assen (FPK). Dat je ergens bepaalde trekken van hebt wil niet zeggen dat je ook daadwerkelijk autistisch bent. Iedereen heeft wel ergens trekken van. De één is een beetje narcistisch, de ander een beetje borderline, de ander heeft weer wat trekken van een depressief iemand. Er gaat toch heel iets aan vooraf voordat je de label autisme krijgt. Zo zat ik als kind al in klinieken. School stuurde mij steeds weg en nog meer van die ongein."
"Ga bij jezelf na wat je triggert. Vermijd datgene dat jou triggert. Vermijd alcohol, vermijd gebruikers en wis de nummer van je dealer uit je tel."
"ik moet er niet aan denken dat mijn arts in één keer al mijn medicatie stop zet als ik jou was zou ik op zijn minst met die GGZ medewerker praten en ik zou een klacht indienen bij een landelijke organisatie. Want een dokter kan jou dit niet zomaar maken man. als je in één keer stopt haldol kun je zo weer psychotisch worden....wat een nare dokter."
"Zyprexa helpt mij om te dempen; prikkels, innerlijke onrust, vervelende gevoelens. Voor mij is zyprexa heilzaam. Niet recreatief. Als het inwerkt voel ik leegte ontstaan in mijn bovenkamer, en dat vind ik heerlijk. Niks geen gedachten & feelings meer."
"Ik ben autist, dat gaat samen met innerlijk onrust. Ik heb jarenlang veel gesport & gemediteerd. Mediteren deed ik vaak nuchter maar ook soms onder invloed van psychedelica. En helpt allemaal geen ene drol. Wat ben ik blij met mijn zyprexa. Ook al krijg ik er vrouwenborsten van."
"ik heb dat weleens gebruikt. wel de minst recreatieve vorm. maar dat is zeker een goed alternatief voor benzo's. bedankt voor het meedenken"
"Nou, volgens mij krijg ik de standaard test maar in de toekomst kan dit weleens anders gaan...Tot nu toe word er getest op benzo's, alcohol, xtc, morfine, cannabis, cocaïne en amfetamine. tijdloos: met barbs bedoel je barbituraten?"