#1
Nee, ik was niet verslaafd aan een opiaat. Had sinds september 2014 geen drugs meer gebruikt. Een maand terug had ik een terugval gehad (benzos, 1x heroine, methoxetamine, cocaïne) en hierdoor ben ik diep in de shit gekomen (zit momenteel in behandeling en onder toezicht van reclassering). De psychiater wou mij methadon geven om de zucht naar drugs bij mij weg te nemen. Meer niet..Misschien dat de dosis te hoog is. Gister en vandaag moest ik zelfs overgeven. De misselijkheid word erger lijkt het wel, terwijl de psychiater tegen mij zei dat ik moest wennen aan de methadon. En dat de misselijkheid geleidelijk afneemt. Maar dat is bij mij niet het geval want de misselijkheid neemt juist toe. Het is dat mijn psychiater op vakantie is, anders wou ik haar vandaag al spreken. Want ik zit eraan te denken om te stoppen met de methadon. Het maakt mij juist ziek lijkt het wel. Ik had overigens gevraagd om baclofen, maar daar had zij geen ervaring mee. Vandaar haar keuze voor methadon om de zucht naar dope bij mij weg te nemen.

