#1
Nee dat is er niet.
Nee, dat zeg ik ook niet. Ik bedoelde dat er niet iets is waarmee je de orale opname van heroine kunt verbeteren.Is toch niet tegen de regels in dat ik dat vraag?
Genoeg opiaten research chemicals, maar niet echt iets wat in de buurt van hero komt.Want er zijn duizend en één stoffen waar je high van kan worden... Zal de research chemicals eens in de gaten houden.
Zomaar een MAO remmer nemen raad ik sowieso af, want die kunnen snel gevaarlijke en onvoorspelbare interacties opleveren met zowel eten als drugs. Maar het heeft ook weinig zin met heroine, aangezien MAO remmers de afbraak van monoamines remmen en heroine niet op een van de monoamine systemen inwerkt. Voor de duidelijkheid, dopamine, noradrenaline en serotonine zijn monoamines.En wat nou als je heroïne in een capsule stopt met een mao remmer??
Ik gebruik geen hero, dus geen idee. Maar wel heel veel andere middelen gesnoven, waarvan er ook best een hoop heel ranzig zijn/waren. Tja, gewoon overheen zetten joh, die vieze smaak van de drip is toch vaak binnen een paar minuten weer weg.Is er een manier om de smaak die je krijgt van het snuiven en chinezen, weg te maskeren?? Cola drinken helpt niet. Dikke vruchtensap heb ik nog niet uitgeprobeerd... Hoe doen jullie dat? Of zijn jullie niet zo'n mietje als ik en nemen jullie die vieze gore smaak maar voor lief?? ehehe
Is denk ik wel mogelijk, maar niet bepaald verantwoord, gaat de smaak ook zeker niet ten goede komen.Nee, dat zeg ik ook niet. Ik bedoelde dat er niet iets is waarmee je de orale opname van heroine kunt verbeteren.
Ruikt zo'n beetje naar kaneel en zoethout naar mijn ervaring, ervoer het eerder als prettig zelfs. Zal wel rommel in je product zitten, neusspray met water.Of zijn jullie niet zo'n mietje als ik en nemen jullie die vieze gore smaak maar voor lief?
ja en is er een manier dat het oraal ook voor 70% of meer word opgenomen?? Of bestaat er een middel in pilvorm dat ontzettend veel lijkt op het lekkere effect van heroïne, maar net zo goedkoop is als heroïne?? Want ik ben die vieze smaak en geur van heroïne meer dan zat. Ik vind het maar vies spul om eerlijk te zijn. Maar heel af en toe mag ik genieten van de lekkere opiatenroes.
Heroïne in pilvorm heet oxycodone. Identiek effect.
Identiek effect? Echt waar?
Vond Oxycodone zulk naar spul, werd er onwijs prikkelbaar van. Daarnaast kotsmisselijk en ergerlijke jeuk aan m'n neus.
buiten het overgeven en intense jeuk om
Heroïne in pilvorm heet oxycodone. Identiek effect.
Ook als je het rookt, snuift of spuit wordt het omgezet in morfine. Enige verschil is dat heroine makkelijker de bloed-hersenbarriere passeert waardoor het sneller en heftiger werkt dan morfine.Heroïne zet zich om in morfine zou je het in tabletvorm nemen.
Je kan het dus niet slikken.
Dat is echt bullshit. Het zijn beide opiaten met daardoor uiteraard gelijkende effecten, maar oxycodone geeft toch wel duidelijk een effect wat subjectief heel anders aanvoelt dan morfine of heroine. Oxycodone is vrij stimulerend voor een opiaat, waardoor je bijvoorbeeld minder snel gaat nodden en het ook een stuk minder dromerig is. Persoonlijk vind ik oxy maar een kil en saai goedje, morfine (of opium) daarentegen is veel warmer en sederender. Van morfine wordt ik echt ontzettend stoned en kan dan echt behagelijk wegdromen de hele tijd.Heroïne in pilvorm heet oxycodone. Identiek effect.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."