Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRc opiaten

Rc opiaten

72 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maar de hamvraag, is dat O-DSMT nou wat of niet? Heb alleen kratom gedaan en hoe verhouden die twee zich? Kratom is toch best lekker moet ik zeggen
K
KatowiceLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pleuny zei:
Ah wel dus , en hoe is dat in vergelijking met heroine ?
Klik om te vergroten...
Neem dan gwn heroïne
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pleuny zei:
Hoi , bestaan er eigenlijk rc opiaat achtige middelen die je legaal kunt bestellen zoals stims/benzo/keta etc ? Heb het nog niet gezien namelijk .
Klik om te vergroten...
Of het bestaat= ja maar daar zal ik niet helpen. Een disso of stim vervanger zou ik je zeggen welk 1 goed is zoals o-pce of 5-mapb.
Laramonjour zei:
O-DSMT
Klik om te vergroten...
O-dsmt zou ik zelf nog nooit eens bestellen. Iets kopen wat het effect van tramadol nadoet als ik het zo lees, nee dank u. Opioïden hebben me nooit een echt euforisch gevoel of een goede high gegeven.
Iedere opiaat die ik heb gedaan gaven altijd een euforisch of een goede high.
Rc-opiaten zou ik aan niemand aanraden om rc-opiaten te gebruiken of gewoon zelf te proberen ook al zou het bij 1 keer blijven. Zelf zou ik ook niet de naam zeggen van welk 1 dat echt goed is. De rc-opiaten zijn uiteindelijk namaak en wie weet wat voor stuff ze brouwen.
Tijdloos zei:
Da's appels met peren vergelijken
Klik om te vergroten...
Haha daar moest ik en me pa wel mee lachen met je comment 😂
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Dan ben je gewoon een mongool. En ik bedoel niet iemand met het ras uit het Mongoolse rijk, ik bedoel iemand met een dubbele chromosoom waardoor ze domme shit doen zoals jij beschrijft.
Klik om te vergroten...
DirkJan de film man .
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Dan ben je gewoon een mongool. En ik bedoel niet iemand met het ras uit het Mongoolse rijk, ik bedoel iemand met een dubbele chromosoom waardoor ze domme shit doen zoals jij beschrijft.
Klik om te vergroten...
Was een kartellid die ze uit de weg probeerde te ruimen. Terwijl die met ze kop in de fentanyl poeder gedrukt werd probeerde die niks binnen te krijgen maar hij OD de binnen 2 minuten dood alsnog wsl kwam het in ze ogen, huid en misschien binnenkant van ze neus een beetje.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dopemonster zei:
Was een kartellid die ze uit de weg probeerde te ruimen. Terwijl die met ze kop in de fentanyl poeder gedrukt werd probeerde die niks binnen te krijgen maar hij OD de binnen 2 minuten dood alsnog wsl kwam het in ze ogen, huid en misschien binnenkant van ze neus een beetje.
Klik om te vergroten...
Ook niet echt snuggere kartel-leden.

"Heb jij drugs van mij gestolen?!"
*duwt hoofd in fentanyl. Valt als een zak aardappelen dood op de grond.
"Heb jij drugs van mij gestolen?!"
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Geneesmiddel zei:
Maar de hamvraag, is dat O-DSMT nou wat of niet? Heb alleen kratom gedaan en hoe verhouden die twee zich? Kratom is toch best lekker moet ik zeggen
Klik om te vergroten...
Kratom gebruik ik de laatste tijd ook vaak , om een beetje de scherpe randjes van craving weg te halen .
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Ik begin steeds meer te denken en te hopen dat dit een dikke troll is
Klik om te vergroten...
Het begin van me buurjongen was geen troll, daarna wel natuurlijk . Soms moet je grappig zijn in donkere tijde .
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pleuny zei:
Soms moet je grappig zijn in donkere tijde
Klik om te vergroten...
Helaas moeten grappen wel om te lachen zijn, maar dat is er bij jou schijnbaar helemaal uit gesloopt.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Pleuny zei:
Het begin van me buurjongen was geen troll, daarna wel natuurlijk . Soms moet je grappig zijn in donkere tijde .
Klik om te vergroten...
Tramadol is ook een serieus middel ook al is het heel ligt, mensen moeten dat echt niet onderschatten net als kratom werkt het als lichte opöide maar ook als een soort anti depressiva dus bij langdurig gebruik kan je echt serieus fucked up erdoor raken.

Ik kan me venlafaxine ontwenning ( snri anti depressiva) nog herrineren en ik wou mezelf echt letterlijk van kant maken ! Nog heftiger dan wanneer ik pijn lijd van heroïne ontwenning. Bizar hoe heftig dat was in de kliniek wouden ze me benzodiazepines en opioïden het liefst nog allemaal in een week naar 0 afbouwen maar mijn anti depressiva durfde ze echt niet mee te fucked. Ze wouden 33.33% maximaal afbouwen, in 1x eraf en ik mocht 3 maanden later pas verder af bouwen

Dus nooit tramadol langdurig gebruiken !!
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dopemonster zei:
Toch is odsmt wel meer opiaat achtig dan tramadol. Maar ja geen enkele opiaat kan tegen morfine op 😎 en heroïne is daar de crack variant van 🤗
Klik om te vergroten...
Hmm, hoe verhoudt Oxycodon zich in dit rijtje?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Geen idee.
Ik heb weleens O-DSMT besteld in tabletten van 50 mg, ik nam er uiteindelijk 3 en ik merkte eigenlijk niks, behalve dat ik wat sneller geïrriteerd werd.
En dan de prijs van de pillen, ronduit ridicuul!
Als ik kan kiezen, dan zou ik voor de oxcycodon gaan.
Maar ook daarvan merk ik weinig, zelfs na 10 x 5 mg merk ik alleen maar de bijwerkingen zoals jeuk, en niet meer kunnen plassen.
Ik neem nu niets meer, maar om met oxcycodon echt wat te merken moet ik meer dan 100 mg nemen en dat is qua bijwerkingen veel te veel...
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Zandman zei:
Geen idee.
Ik heb weleens O-DSMT besteld in tabletten van 50 mg, ik nam er uiteindelijk 3 en ik merkte eigenlijk niks, behalve dat ik wat sneller geïrriteerd werd.
En dan de prijs van de pillen, ronduit ridicuul!
Als ik kan kiezen, dan zou ik voor de oxcycodon gaan.
Maar ook daarvan merk ik weinig, zelfs na 10 x 5 mg merk ik alleen maar de bijwerkingen zoals jeuk, en niet meer kunnen plassen.
Ik neem nu niets meer, maar om met oxcycodon echt wat te merken moet ik meer dan 100 mg nemen en dat is qua bijwerkingen veel te veel...
Klik om te vergroten...
Als het als tramadol is nee bedankt:(
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pleuny zei:
Als het als tramadol is nee bedankt:(
Klik om te vergroten...
Nee zeker niet. O-dsmt is een metaboliet van Tramadol. En dit is het stofje wat op de opiaatreceptor werkt. Tramadol zelf zorgt ook nog voor werking op andere gebieden van de hersenen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Voordat ze verboden werden, waren er wel opiaten r.c.'s op de markt.
Op zich wel jammer dat ze niet meer te krijgen zijn.
Het ging om de zgn. U 44000 rc's, maar er werd te onvoorzichtig mee omgegaan plus dat ze nogal verslavend waren en dan wordt er, net zoals met 3 MMC, een ban over uitgesproken en zijn ze verboden.
Nu schijnt er vanuit China nog weleens wat mogelijk te zijn, maar je loopt het risico dat die rc's er door de douane uitgepikt worden en dat je er narigheid mee kunt krijgen.
Ikzelf had zo'n U rc weleens willen proberen als pijnstiller.
Jammer maar helaas, ze zijn dus verboden.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Maar dan moet je het nog hier zien te krijgen.
Met alle risico van dien.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Zandman zei:
Maar dan moet je het nog hier zien te krijgen.
Met alle risico van dien.
Klik om te vergroten...
Is gewoon een online shop net als shops in NL.
En binnen de EU komt alles gewoon netjes in de bus...aangezien er nihil controle is op post.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Op zich interessant te noemen.
Ik heb weleens naar een U 44000 gezocht maar ik kon er maar weinig over vinden.
Maar nu hoef ik deze niet meer.
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Dopemonster zei:
Toch is odsmt wel meer opiaat achtig dan tramadol. Maar ja geen enkele opiaat kan tegen morfine op 😎 en heroïne is daar de crack variant van 🤗
Klik om te vergroten...
tramadol is tramalant
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Verglijk van Tramadol en ODSMT.

Tramadol is een SNRI.
Tramadol hoort in eerste instantie de pijn prikkel te blokkeren, en daarnaast heeft het ook een opiaat verdovend effect.
ODSMT ervaar ik zelf als het tegenovergestelde, in mindere maat blokkerend en in overmaat het opiaat effect.
Dit lees ik ook terug in artikelen op het internet.

Wat veel mensen vergeten is dat dat Tramadol een SNRI is, ofwel het zelfde als een SSRI.
Met dit middel in je systeem is het best riskant om andere soorten drugs zoals xtc te gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."