#1
Maar de hamvraag, is dat O-DSMT nou wat of niet? Heb alleen kratom gedaan en hoe verhouden die twee zich? Kratom is toch best lekker moet ik zeggen
Neem dan gwn heroïneAh wel dus , en hoe is dat in vergelijking met heroine ?
Of het bestaat= ja maar daar zal ik niet helpen. Een disso of stim vervanger zou ik je zeggen welk 1 goed is zoals o-pce of 5-mapb.Hoi , bestaan er eigenlijk rc opiaat achtige middelen die je legaal kunt bestellen zoals stims/benzo/keta etc ? Heb het nog niet gezien namelijk .
O-dsmt zou ik zelf nog nooit eens bestellen. Iets kopen wat het effect van tramadol nadoet als ik het zo lees, nee dank u. Opioïden hebben me nooit een echt euforisch gevoel of een goede high gegeven.O-DSMT
Haha daar moest ik en me pa wel mee lachen met je comment 😂Da's appels met peren vergelijken
DirkJan de film man .Dan ben je gewoon een mongool. En ik bedoel niet iemand met het ras uit het Mongoolse rijk, ik bedoel iemand met een dubbele chromosoom waardoor ze domme shit doen zoals jij beschrijft.
Was een kartellid die ze uit de weg probeerde te ruimen. Terwijl die met ze kop in de fentanyl poeder gedrukt werd probeerde die niks binnen te krijgen maar hij OD de binnen 2 minuten dood alsnog wsl kwam het in ze ogen, huid en misschien binnenkant van ze neus een beetje.Dan ben je gewoon een mongool. En ik bedoel niet iemand met het ras uit het Mongoolse rijk, ik bedoel iemand met een dubbele chromosoom waardoor ze domme shit doen zoals jij beschrijft.
Ook niet echt snuggere kartel-leden.Was een kartellid die ze uit de weg probeerde te ruimen. Terwijl die met ze kop in de fentanyl poeder gedrukt werd probeerde die niks binnen te krijgen maar hij OD de binnen 2 minuten dood alsnog wsl kwam het in ze ogen, huid en misschien binnenkant van ze neus een beetje.
Kratom gebruik ik de laatste tijd ook vaak , om een beetje de scherpe randjes van craving weg te halen .Maar de hamvraag, is dat O-DSMT nou wat of niet? Heb alleen kratom gedaan en hoe verhouden die twee zich? Kratom is toch best lekker moet ik zeggen
Het begin van me buurjongen was geen troll, daarna wel natuurlijk . Soms moet je grappig zijn in donkere tijde .Ik begin steeds meer te denken en te hopen dat dit een dikke troll is
Helaas moeten grappen wel om te lachen zijn, maar dat is er bij jou schijnbaar helemaal uit gesloopt.Soms moet je grappig zijn in donkere tijde
Tramadol is ook een serieus middel ook al is het heel ligt, mensen moeten dat echt niet onderschatten net als kratom werkt het als lichte opöide maar ook als een soort anti depressiva dus bij langdurig gebruik kan je echt serieus fucked up erdoor raken.Het begin van me buurjongen was geen troll, daarna wel natuurlijk . Soms moet je grappig zijn in donkere tijde .
Hmm, hoe verhoudt Oxycodon zich in dit rijtje?Toch is odsmt wel meer opiaat achtig dan tramadol. Maar ja geen enkele opiaat kan tegen morfine op 😎 en heroïne is daar de crack variant van 🤗
Als het als tramadol is nee bedanktGeen idee.
Ik heb weleens O-DSMT besteld in tabletten van 50 mg, ik nam er uiteindelijk 3 en ik merkte eigenlijk niks, behalve dat ik wat sneller geïrriteerd werd.
En dan de prijs van de pillen, ronduit ridicuul!
Als ik kan kiezen, dan zou ik voor de oxcycodon gaan.
Maar ook daarvan merk ik weinig, zelfs na 10 x 5 mg merk ik alleen maar de bijwerkingen zoals jeuk, en niet meer kunnen plassen.
Ik neem nu niets meer, maar om met oxcycodon echt wat te merken moet ik meer dan 100 mg nemen en dat is qua bijwerkingen veel te veel...
Nee zeker niet. O-dsmt is een metaboliet van Tramadol. En dit is het stofje wat op de opiaatreceptor werkt. Tramadol zelf zorgt ook nog voor werking op andere gebieden van de hersenen.Als het als tramadol is nee bedankt![]()
Is gewoon een online shop net als shops in NL.Maar dan moet je het nog hier zien te krijgen.
Met alle risico van dien.
tramadol is tramalantToch is odsmt wel meer opiaat achtig dan tramadol. Maar ja geen enkele opiaat kan tegen morfine op 😎 en heroïne is daar de crack variant van 🤗
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."