#1
Daar kan zo'n marathonloper nog een puntje aan zuigenZeg dat wel lol, wel genoten gelukkig! Lekker naar een zo'n stiltegebied geweest, was heerlijk![]()
Daar kan zo'n marathonloper nog een puntje aan zuigenZeg dat wel lol, wel genoten gelukkig! Lekker naar een zo'n stiltegebied geweest, was heerlijk![]()
Naja die (desme)tramadol is wel het werkzame stofje in tramadol wat de pijnstilling geeft. En aangezien 50 % ofzo van tramadol maar bestaat uit odsmt, kun je beter odsmt slikken omdat dat dus 2x zo sterk is per mg.Ik kreeg tramadol toen ik onderuit was gegaan door een epileptische aanval. Kan niet zeggen dat ik heel enthousiast werd van die pillen. Ik voelde het wel enzo, en het verdoofd zeker wel de pijn, maar het was meer een soort sexy paracetamolletje. En dat mensen voor (desme)tramadol van die belachelijke bedragen betalen op het internet, dan ben je gewoon een domme jongen.
Ah ok. Weet wel redelijk wat van opioïden en opiaten maar deze wist ik niet.klopt! potenter maar minder breed spectrum.
Liever lijnen schat 😘Ik weet niet wat je van plan was, maar hier zet je je zelf echt mee voor schut.....
Wil je hier nou echt een punt bereiken.......?...?....?.....
In mijn posts zeggen dat ik dingen zeg die gevaarlijk kunnen zijn....Liever lijnen schat 😘
Je bent hier net een seconde man.
Liever lijnen schat 😘
Je bent hier net een seconde man.
Ik snap het niet....In mijn posts zeggen dat ik dingen zeg die gevaarlijk kunnen zijn....
En een half uur later.........
ik heb dus niets van morfine en niet van super effect bij fentanyl maar bij oxycodon zweef ik .. bijzonder tochToch is odsmt wel meer opiaat achtig dan tramadol. Maar ja geen enkele opiaat kan tegen morfine op 😎 en heroïne is daar de crack variant van 🤗
Ah wel dus , en hoe is dat in vergelijking met heroine ?O-DSMT
Tramadol is ook een serieus middel ook al is het heel ligt, mensen moeten dat echt niet onderschatten net als kratom werkt het als lichte opöide maar ook als een soort anti depressiva dus bij langdurig gebruik kan je echt serieus fucked up erdoor raken.Het begin van me buurjongen was geen troll, daarna wel natuurlijk . Soms moet je grappig zijn in donkere tijde .
Hmm, hoe verhoudt Oxycodon zich in dit rijtje?Toch is odsmt wel meer opiaat achtig dan tramadol. Maar ja geen enkele opiaat kan tegen morfine op 😎 en heroïne is daar de crack variant van 🤗
Als het als tramadol is nee bedanktGeen idee.
Ik heb weleens O-DSMT besteld in tabletten van 50 mg, ik nam er uiteindelijk 3 en ik merkte eigenlijk niks, behalve dat ik wat sneller geïrriteerd werd.
En dan de prijs van de pillen, ronduit ridicuul!
Als ik kan kiezen, dan zou ik voor de oxcycodon gaan.
Maar ook daarvan merk ik weinig, zelfs na 10 x 5 mg merk ik alleen maar de bijwerkingen zoals jeuk, en niet meer kunnen plassen.
Ik neem nu niets meer, maar om met oxcycodon echt wat te merken moet ik meer dan 100 mg nemen en dat is qua bijwerkingen veel te veel...
Nee zeker niet. O-dsmt is een metaboliet van Tramadol. En dit is het stofje wat op de opiaatreceptor werkt. Tramadol zelf zorgt ook nog voor werking op andere gebieden van de hersenen.Als het als tramadol is nee bedankt![]()
Is gewoon een online shop net als shops in NL.Maar dan moet je het nog hier zien te krijgen.
Met alle risico van dien.
tramadol is tramalantToch is odsmt wel meer opiaat achtig dan tramadol. Maar ja geen enkele opiaat kan tegen morfine op 😎 en heroïne is daar de crack variant van 🤗
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."