Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRc opiaten

Rc opiaten

72 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
nausea zei:
Zeg dat wel lol, wel genoten gelukkig! Lekker naar een zo'n stiltegebied geweest, was heerlijk :)
Klik om te vergroten...
Daar kan zo'n marathonloper nog een puntje aan zuigen
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
Ik kreeg tramadol toen ik onderuit was gegaan door een epileptische aanval. Kan niet zeggen dat ik heel enthousiast werd van die pillen. Ik voelde het wel enzo, en het verdoofd zeker wel de pijn, maar het was meer een soort sexy paracetamolletje. En dat mensen voor (desme)tramadol van die belachelijke bedragen betalen op het internet, dan ben je gewoon een domme jongen.
Klik om te vergroten...
Naja die (desme)tramadol is wel het werkzame stofje in tramadol wat de pijnstilling geeft. En aangezien 50 % ofzo van tramadol maar bestaat uit odsmt, kun je beter odsmt slikken omdat dat dus 2x zo sterk is per mg.

Ik ken mensen die kopen 100 tramadol capsules van 100mg voor een hoop geld om af te kicken van heroïne, dus dan kan je toch beter odsmt kopen als rc aangezien het sterker is.

Daar heb ik me wel is in verdiept haha

(Btw tramadol is 10x zo zwak als morfine dus echt high als morfine word je sws nie nee)
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Apotheker zei:
klopt! potenter maar minder breed spectrum.
Klik om te vergroten...
Ah ok. Weet wel redelijk wat van opioïden en opiaten maar deze wist ik niet.
Toch zou ik O-Dsmt niet eens kopen. Tramadol zelf al geeft zelf geen high dat euforisch is of echt leuk is voor ik. Maar toch wanneer ik Zaldiar (Tramadol+ Paracetamol) of Tramadol zelf gebruikte had het iets waardoor ik het vroeger dan toch regelmatig gebruikte. Panadeine (Paracetamol + Codeïne Phosphate) gaf me dan soms wel een goed gevoel ook al was het een opioïde en de Panadeine die ik maar een paar keer heb gebruikt was in Australië in 2016 omdat ik had gesurft en was gevallen van de golf en het was ondiep water dus werd ik nog door de golf gesleurd tegen het zand en rotsen. Toen we naar de apotheek gingen kon je het daar zonder voorschrift kijgen de Panadeine.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Schurk zei:
Voor iemand die vraagt of O-Dsmt het zelfde is als Tramadol probeer ik het zo goed mogelijk uit te leggen.
Ik zeg niets dat onwaar is......
Klik om te vergroten...
Schermafbeelding 2022-08-21 om 07.25.34.png

dat wisten ze in 1970 al door onderzoek.

apotheker is back baby
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik weet niet wat je van plan was, maar hier zet je je zelf echt mee voor schut.....
Wil je hier nou echt een punt bereiken.......?...?....?.....
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Schurk zei:
Ik weet niet wat je van plan was, maar hier zet je je zelf echt mee voor schut.....
Wil je hier nou echt een punt bereiken.......?...?....?.....
Klik om te vergroten...
Liever lijnen schat 😘
Je bent hier net een seconde man.
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Apotheker zei:
Liever lijnen schat 😘
Je bent hier net een seconde man.
Klik om te vergroten...
In mijn posts zeggen dat ik dingen zeg die gevaarlijk kunnen zijn....
En een half uur later.........
De Apotheker zei:
Liever lijnen schat 😘
Je bent hier net een seconde man.
Klik om te vergroten...
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Schurk zei:
In mijn posts zeggen dat ik dingen zeg die gevaarlijk kunnen zijn....
En een half uur later.........
Klik om te vergroten...
Ik snap het niet....
t
tess69Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Dopemonster zei:
Toch is odsmt wel meer opiaat achtig dan tramadol. Maar ja geen enkele opiaat kan tegen morfine op 😎 en heroïne is daar de crack variant van 🤗
Klik om te vergroten...
ik heb dus niets van morfine en niet van super effect bij fentanyl maar bij oxycodon zweef ik .. bijzonder toch
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Laramonjour zei:
O-DSMT
Klik om te vergroten...
Ah wel dus , en hoe is dat in vergelijking met heroine ?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Pleuny zei:
Het begin van me buurjongen was geen troll, daarna wel natuurlijk . Soms moet je grappig zijn in donkere tijde .
Klik om te vergroten...
Tramadol is ook een serieus middel ook al is het heel ligt, mensen moeten dat echt niet onderschatten net als kratom werkt het als lichte opöide maar ook als een soort anti depressiva dus bij langdurig gebruik kan je echt serieus fucked up erdoor raken.

Ik kan me venlafaxine ontwenning ( snri anti depressiva) nog herrineren en ik wou mezelf echt letterlijk van kant maken ! Nog heftiger dan wanneer ik pijn lijd van heroïne ontwenning. Bizar hoe heftig dat was in de kliniek wouden ze me benzodiazepines en opioïden het liefst nog allemaal in een week naar 0 afbouwen maar mijn anti depressiva durfde ze echt niet mee te fucked. Ze wouden 33.33% maximaal afbouwen, in 1x eraf en ik mocht 3 maanden later pas verder af bouwen

Dus nooit tramadol langdurig gebruiken !!
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dopemonster zei:
Toch is odsmt wel meer opiaat achtig dan tramadol. Maar ja geen enkele opiaat kan tegen morfine op 😎 en heroïne is daar de crack variant van 🤗
Klik om te vergroten...
Hmm, hoe verhoudt Oxycodon zich in dit rijtje?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Geen idee.
Ik heb weleens O-DSMT besteld in tabletten van 50 mg, ik nam er uiteindelijk 3 en ik merkte eigenlijk niks, behalve dat ik wat sneller geïrriteerd werd.
En dan de prijs van de pillen, ronduit ridicuul!
Als ik kan kiezen, dan zou ik voor de oxcycodon gaan.
Maar ook daarvan merk ik weinig, zelfs na 10 x 5 mg merk ik alleen maar de bijwerkingen zoals jeuk, en niet meer kunnen plassen.
Ik neem nu niets meer, maar om met oxcycodon echt wat te merken moet ik meer dan 100 mg nemen en dat is qua bijwerkingen veel te veel...
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Zandman zei:
Geen idee.
Ik heb weleens O-DSMT besteld in tabletten van 50 mg, ik nam er uiteindelijk 3 en ik merkte eigenlijk niks, behalve dat ik wat sneller geïrriteerd werd.
En dan de prijs van de pillen, ronduit ridicuul!
Als ik kan kiezen, dan zou ik voor de oxcycodon gaan.
Maar ook daarvan merk ik weinig, zelfs na 10 x 5 mg merk ik alleen maar de bijwerkingen zoals jeuk, en niet meer kunnen plassen.
Ik neem nu niets meer, maar om met oxcycodon echt wat te merken moet ik meer dan 100 mg nemen en dat is qua bijwerkingen veel te veel...
Klik om te vergroten...
Als het als tramadol is nee bedankt:(
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Pleuny zei:
Als het als tramadol is nee bedankt:(
Klik om te vergroten...
Nee zeker niet. O-dsmt is een metaboliet van Tramadol. En dit is het stofje wat op de opiaatreceptor werkt. Tramadol zelf zorgt ook nog voor werking op andere gebieden van de hersenen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Voordat ze verboden werden, waren er wel opiaten r.c.'s op de markt.
Op zich wel jammer dat ze niet meer te krijgen zijn.
Het ging om de zgn. U 44000 rc's, maar er werd te onvoorzichtig mee omgegaan plus dat ze nogal verslavend waren en dan wordt er, net zoals met 3 MMC, een ban over uitgesproken en zijn ze verboden.
Nu schijnt er vanuit China nog weleens wat mogelijk te zijn, maar je loopt het risico dat die rc's er door de douane uitgepikt worden en dat je er narigheid mee kunt krijgen.
Ikzelf had zo'n U rc weleens willen proberen als pijnstiller.
Jammer maar helaas, ze zijn dus verboden.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Maar dan moet je het nog hier zien te krijgen.
Met alle risico van dien.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Zandman zei:
Maar dan moet je het nog hier zien te krijgen.
Met alle risico van dien.
Klik om te vergroten...
Is gewoon een online shop net als shops in NL.
En binnen de EU komt alles gewoon netjes in de bus...aangezien er nihil controle is op post.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Op zich interessant te noemen.
Ik heb weleens naar een U 44000 gezocht maar ik kon er maar weinig over vinden.
Maar nu hoef ik deze niet meer.
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Dopemonster zei:
Toch is odsmt wel meer opiaat achtig dan tramadol. Maar ja geen enkele opiaat kan tegen morfine op 😎 en heroïne is daar de crack variant van 🤗
Klik om te vergroten...
tramadol is tramalant

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."