Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRc opiaten

Rc opiaten

72 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
G
GeelzuchterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Weet iemand hoe zwaar de afkick van O-DSMT is vergeleken bv oxy? Na hoeveel dagen dagelijks gebruik ontstaan er afkickverschijnselen en is dat dan fysiek ongemak of angst en onrust?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pleuny zei:
Ah wel dus , en hoe is dat in vergelijking met heroine ?
Klik om te vergroten...
Da's appels met peren vergelijken
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Toch is odsmt wel meer opiaat achtig dan tramadol. Maar ja geen enkele opiaat kan tegen morfine op 😎 en heroïne is daar de crack variant van 🤗
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dopemonster zei:
Toch is odsmt wel meer opiaat achtig dan tramadol. Maar ja geen enkele opiaat kan tegen morfine op 😎 en heroïne is daar de crack variant van 🤗
Klik om te vergroten...
Dus heroine is beter en ook niet verslavend dus .
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Pleuny zei:
Dus heroine is beter en ook niet verslavend dus .
Klik om te vergroten...
Wtf, waar maak je dat uit op?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maar de hamvraag, is dat O-DSMT nou wat of niet? Heb alleen kratom gedaan en hoe verhouden die twee zich? Kratom is toch best lekker moet ik zeggen
K
KatowiceLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pleuny zei:
Ah wel dus , en hoe is dat in vergelijking met heroine ?
Klik om te vergroten...
Neem dan gwn heroïne
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pleuny zei:
Hoi , bestaan er eigenlijk rc opiaat achtige middelen die je legaal kunt bestellen zoals stims/benzo/keta etc ? Heb het nog niet gezien namelijk .
Klik om te vergroten...
Of het bestaat= ja maar daar zal ik niet helpen. Een disso of stim vervanger zou ik je zeggen welk 1 goed is zoals o-pce of 5-mapb.
Laramonjour zei:
O-DSMT
Klik om te vergroten...
O-dsmt zou ik zelf nog nooit eens bestellen. Iets kopen wat het effect van tramadol nadoet als ik het zo lees, nee dank u. Opioïden hebben me nooit een echt euforisch gevoel of een goede high gegeven.
Iedere opiaat die ik heb gedaan gaven altijd een euforisch of een goede high.
Rc-opiaten zou ik aan niemand aanraden om rc-opiaten te gebruiken of gewoon zelf te proberen ook al zou het bij 1 keer blijven. Zelf zou ik ook niet de naam zeggen van welk 1 dat echt goed is. De rc-opiaten zijn uiteindelijk namaak en wie weet wat voor stuff ze brouwen.
Tijdloos zei:
Da's appels met peren vergelijken
Klik om te vergroten...
Haha daar moest ik en me pa wel mee lachen met je comment 😂
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tijdloos zei:
Da's appels met peren vergelijken
Klik om te vergroten...
Ik zou eerder zeggen appels met een bedorven druif.
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Ik zou eerder zeggen appels met een bedorven druif.
Klik om te vergroten...
Zeg dat wel, kan er onderhand zelf niet vanaf blijven maar pohhh 'tis nauwelijks leuk. Gewoon benzo effect, beetje speedy rond het eind. Geen reet aan, 'k zou zeggen probeer het als je benieuwd bent maar verwacht niet te veel haha @Pleuny
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
nausea zei:
Zeg dat wel, kan er onderhand zelf niet vanaf blijven maar pohhh 'tis nauwelijks leuk. Gewoon benzo effect, beetje speedy rond het eind. Geen reet aan, 'k zou zeggen probeer het als je benieuwd bent maar verwacht niet te veel haha @Pleuny
Klik om te vergroten...
Nausea: "Het is vet kut en helemaal niet leuk".

Nausea: "Probeer het maar".

Je hersenen liggen nog in je kluisje @nausea , die was je vergeten.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
nausea zei:
Kom net terug van een wandeling, ben kapot lol
Klik om te vergroten...
Niet erg hoor. Een wandelingetje is ook hartstikke vermoeiend.
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Nausea: "Het is vet kut en helemaal niet leuk".

Nausea: "Probeer het maar".
Klik om te vergroten...
Haha beetje tegenstrijdig idd :P Als hij er benieuwd naar is en 't wilt proberen lekker doen, kan mij het schelen:tongueclosed:

Dirkjan zei:
Je hersenen liggen nog in je kluisje Nausea, die was je vergeten.
Klik om te vergroten...
Thx, zou niet de eerste keer zijn:tongueclosed: Kom net terug van een wandeling, ben kapot lol
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Niet erg hoor. Een wandelingetje is ook hartstikke vermoeiend.
Klik om te vergroten...
Zeg dat wel lol, wel genoten gelukkig! Lekker naar een zo'n stiltegebied geweest, was heerlijk :)
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
nausea zei:
Zeg dat wel lol, wel genoten gelukkig! Lekker naar een zo'n stiltegebied geweest, was heerlijk :)
Klik om te vergroten...
Daar kan zo'n marathonloper nog een puntje aan zuigen
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Ik kreeg tramadol toen ik onderuit was gegaan door een epileptische aanval. Kan niet zeggen dat ik heel enthousiast werd van die pillen. Ik voelde het wel enzo, en het verdoofd zeker wel de pijn, maar het was meer een soort sexy paracetamolletje. En dat mensen voor (desme)tramadol van die belachelijke bedragen betalen op het internet, dan ben je gewoon een domme jongen.
Klik om te vergroten...
Naja die (desme)tramadol is wel het werkzame stofje in tramadol wat de pijnstilling geeft. En aangezien 50 % ofzo van tramadol maar bestaat uit odsmt, kun je beter odsmt slikken omdat dat dus 2x zo sterk is per mg.

Ik ken mensen die kopen 100 tramadol capsules van 100mg voor een hoop geld om af te kicken van heroïne, dus dan kan je toch beter odsmt kopen als rc aangezien het sterker is.

Daar heb ik me wel is in verdiept haha

(Btw tramadol is 10x zo zwak als morfine dus echt high als morfine word je sws nie nee)
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
transformated zei:
Of het bestaat= ja maar daar zal ik niet helpen. Een disso of stim vervanger zou ik je zeggen welk 1 goed is zoals o-pce of 5-mapb.

O-dsmt zou ik zelf nog nooit eens bestellen. Iets kopen wat het effect van tramadol nadoet als ik het zo lees, nee dank u. Opioïden hebben me nooit een echt euforisch gevoel of een goede high gegeven.
Iedere opiaat die ik heb gedaan gaven altijd een euforisch of een goede high.
Rc-opiaten zou ik aan niemand aanraden om rc-opiaten te gebruiken of gewoon zelf te proberen ook al zou het bij 1 keer blijven. Zelf zou ik ook niet de naam zeggen van welk 1 dat echt goed is. De rc-opiaten zijn uiteindelijk namaak en wie weet wat voor stuff ze brouwen.

Haha daar moest ik en me pa wel mee lachen met je comment 😂
Klik om te vergroten...
Nee odsmt is juist veel beter dan tramadol. Het is een actief metaboliet uit tramadol, degene die juist op de opiaat receptoren werkt. Dus laten we zeggen als je tramadol slikt moet dit eerst omgezet worden naar odsmt en daarna worden de opiaat receptoren pas getriggerd. Het is dus eigenlijk een stof die uit tramadol is geisoleerd en odsmt is dus ook een stuk potenter dan tramadol en geeft veel meer dat echte opiaat gevoel dan tramadol zelf, dat werkt ook op serotonine enzo en odsmt niet
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dopemonster zei:
Nee odsmt is juist veel beter dan tramadol. Het is een actief metaboliet uit tramadol, degene die juist op de opiaat receptoren werkt. Dus laten we zeggen als je tramadol slikt moet dit eerst omgezet worden naar odsmt en daarna worden de opiaat receptoren pas getriggerd. Het is dus eigenlijk een stof die uit tramadol is geisoleerd en odsmt is dus ook een stuk potenter dan tramadol en geeft veel meer dat echte opiaat gevoel dan tramadol zelf, dat werkt ook op serotonine enzo en odsmt niet
Klik om te vergroten...
Ik kreeg tramadol toen ik onderuit was gegaan door een epileptische aanval. Kan niet zeggen dat ik heel enthousiast werd van die pillen. Ik voelde het wel enzo, en het verdoofd zeker wel de pijn, maar het was meer een soort sexy paracetamolletje. En dat mensen voor (desme)tramadol van die belachelijke bedragen betalen op het internet, dan ben je gewoon een domme jongen.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dopemonster zei:
Naja die (desme)tramadol is wel het werkzame stofje in tramadol wat de pijnstilling geeft. En aangezien 50 % ofzo van tramadol maar bestaat uit odsmt, kun je beter odsmt slikken omdat dat dus 2x zo sterk is per mg.

Ik ken mensen die kopen 100 tramadol capsules van 100mg voor een hoop geld om af te kicken van heroïne, dus dan kan je toch beter odsmt kopen als rc aangezien het sterker is.

Daar heb ik me wel is in verdiept haha

(Btw tramadol is 10x zo zwak als morfine dus echt high als morfine word je sws nie nee)
Klik om te vergroten...
Tramadol vind ik eng , me buur jongen zat er aan vaak en die is nu ineens dood , of zelfmoord gepleegd paar weken terug . Tramadol seizure activiteit hogere dossisen . Doe ik liever carfentanyl wat 1000 keer potenter is dan fentanyl en ook dus veiliger, vooral als je handschoenen gebruikt.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Pleuny zei:
Doe ik liever carfentanyl wat 1000 keer potenter is dan fentanyl en ook dus veiliger, vooral als je handschoenen gebruikt.
Klik om te vergroten...
Daar moet je echt niet aan gaan zitten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."