#1
Weet iemand hoe zwaar de afkick van O-DSMT is vergeleken bv oxy? Na hoeveel dagen dagelijks gebruik ontstaan er afkickverschijnselen en is dat dan fysiek ongemak of angst en onrust?
Da's appels met peren vergelijkenAh wel dus , en hoe is dat in vergelijking met heroine ?
Dus heroine is beter en ook niet verslavend dus .Toch is odsmt wel meer opiaat achtig dan tramadol. Maar ja geen enkele opiaat kan tegen morfine op 😎 en heroïne is daar de crack variant van 🤗
Wtf, waar maak je dat uit op?Dus heroine is beter en ook niet verslavend dus .
Neem dan gwn heroïneAh wel dus , en hoe is dat in vergelijking met heroine ?
Of het bestaat= ja maar daar zal ik niet helpen. Een disso of stim vervanger zou ik je zeggen welk 1 goed is zoals o-pce of 5-mapb.Hoi , bestaan er eigenlijk rc opiaat achtige middelen die je legaal kunt bestellen zoals stims/benzo/keta etc ? Heb het nog niet gezien namelijk .
O-dsmt zou ik zelf nog nooit eens bestellen. Iets kopen wat het effect van tramadol nadoet als ik het zo lees, nee dank u. Opioïden hebben me nooit een echt euforisch gevoel of een goede high gegeven.O-DSMT
Haha daar moest ik en me pa wel mee lachen met je comment 😂Da's appels met peren vergelijken
Ik zou eerder zeggen appels met een bedorven druif.Da's appels met peren vergelijken
Zeg dat wel, kan er onderhand zelf niet vanaf blijven maar pohhh 'tis nauwelijks leuk. Gewoon benzo effect, beetje speedy rond het eind. Geen reet aan, 'k zou zeggen probeer het als je benieuwd bent maar verwacht niet te veel haha @PleunyIk zou eerder zeggen appels met een bedorven druif.
Nausea: "Het is vet kut en helemaal niet leuk".Zeg dat wel, kan er onderhand zelf niet vanaf blijven maar pohhh 'tis nauwelijks leuk. Gewoon benzo effect, beetje speedy rond het eind. Geen reet aan, 'k zou zeggen probeer het als je benieuwd bent maar verwacht niet te veel haha @Pleuny
Niet erg hoor. Een wandelingetje is ook hartstikke vermoeiend.Kom net terug van een wandeling, ben kapot lol
Haha beetje tegenstrijdig idd :P Als hij er benieuwd naar is en 't wilt proberen lekker doen, kan mij het schelenNausea: "Het is vet kut en helemaal niet leuk".
Nausea: "Probeer het maar".
Thx, zou niet de eerste keer zijnJe hersenen liggen nog in je kluisje Nausea, die was je vergeten.
Zeg dat wel lol, wel genoten gelukkig! Lekker naar een zo'n stiltegebied geweest, was heerlijkNiet erg hoor. Een wandelingetje is ook hartstikke vermoeiend.
Daar kan zo'n marathonloper nog een puntje aan zuigenZeg dat wel lol, wel genoten gelukkig! Lekker naar een zo'n stiltegebied geweest, was heerlijk![]()
Naja die (desme)tramadol is wel het werkzame stofje in tramadol wat de pijnstilling geeft. En aangezien 50 % ofzo van tramadol maar bestaat uit odsmt, kun je beter odsmt slikken omdat dat dus 2x zo sterk is per mg.Ik kreeg tramadol toen ik onderuit was gegaan door een epileptische aanval. Kan niet zeggen dat ik heel enthousiast werd van die pillen. Ik voelde het wel enzo, en het verdoofd zeker wel de pijn, maar het was meer een soort sexy paracetamolletje. En dat mensen voor (desme)tramadol van die belachelijke bedragen betalen op het internet, dan ben je gewoon een domme jongen.
Nee odsmt is juist veel beter dan tramadol. Het is een actief metaboliet uit tramadol, degene die juist op de opiaat receptoren werkt. Dus laten we zeggen als je tramadol slikt moet dit eerst omgezet worden naar odsmt en daarna worden de opiaat receptoren pas getriggerd. Het is dus eigenlijk een stof die uit tramadol is geisoleerd en odsmt is dus ook een stuk potenter dan tramadol en geeft veel meer dat echte opiaat gevoel dan tramadol zelf, dat werkt ook op serotonine enzo en odsmt nietOf het bestaat= ja maar daar zal ik niet helpen. Een disso of stim vervanger zou ik je zeggen welk 1 goed is zoals o-pce of 5-mapb.
O-dsmt zou ik zelf nog nooit eens bestellen. Iets kopen wat het effect van tramadol nadoet als ik het zo lees, nee dank u. Opioïden hebben me nooit een echt euforisch gevoel of een goede high gegeven.
Iedere opiaat die ik heb gedaan gaven altijd een euforisch of een goede high.
Rc-opiaten zou ik aan niemand aanraden om rc-opiaten te gebruiken of gewoon zelf te proberen ook al zou het bij 1 keer blijven. Zelf zou ik ook niet de naam zeggen van welk 1 dat echt goed is. De rc-opiaten zijn uiteindelijk namaak en wie weet wat voor stuff ze brouwen.
Haha daar moest ik en me pa wel mee lachen met je comment 😂
Ik kreeg tramadol toen ik onderuit was gegaan door een epileptische aanval. Kan niet zeggen dat ik heel enthousiast werd van die pillen. Ik voelde het wel enzo, en het verdoofd zeker wel de pijn, maar het was meer een soort sexy paracetamolletje. En dat mensen voor (desme)tramadol van die belachelijke bedragen betalen op het internet, dan ben je gewoon een domme jongen.Nee odsmt is juist veel beter dan tramadol. Het is een actief metaboliet uit tramadol, degene die juist op de opiaat receptoren werkt. Dus laten we zeggen als je tramadol slikt moet dit eerst omgezet worden naar odsmt en daarna worden de opiaat receptoren pas getriggerd. Het is dus eigenlijk een stof die uit tramadol is geisoleerd en odsmt is dus ook een stuk potenter dan tramadol en geeft veel meer dat echte opiaat gevoel dan tramadol zelf, dat werkt ook op serotonine enzo en odsmt niet
Tramadol vind ik eng , me buur jongen zat er aan vaak en die is nu ineens dood , of zelfmoord gepleegd paar weken terug . Tramadol seizure activiteit hogere dossisen . Doe ik liever carfentanyl wat 1000 keer potenter is dan fentanyl en ook dus veiliger, vooral als je handschoenen gebruikt.Naja die (desme)tramadol is wel het werkzame stofje in tramadol wat de pijnstilling geeft. En aangezien 50 % ofzo van tramadol maar bestaat uit odsmt, kun je beter odsmt slikken omdat dat dus 2x zo sterk is per mg.
Ik ken mensen die kopen 100 tramadol capsules van 100mg voor een hoop geld om af te kicken van heroïne, dus dan kan je toch beter odsmt kopen als rc aangezien het sterker is.
Daar heb ik me wel is in verdiept haha
(Btw tramadol is 10x zo zwak als morfine dus echt high als morfine word je sws nie nee)
Daar moet je echt niet aan gaan zitten.Doe ik liever carfentanyl wat 1000 keer potenter is dan fentanyl en ook dus veiliger, vooral als je handschoenen gebruikt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."