Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRc opiaten

Rc opiaten

72 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#1
transformated zei:
O-dsmt zou ik zelf nog nooit eens bestellen. Iets kopen wat het effect van tramadol nadoet als ik het zo lees, nee dank u. Opioïden hebben me nooit een echt euforisch gevoel of een goede high gegeven.
Iedere opiaat die ik heb gedaan gaven altijd een euforisch of een goede high.
Rc-opiaten zou ik aan niemand aanraden om rc-opiaten te gebruiken of gewoon zelf te proberen ook al zou het bij 1 keer blijven. Zelf zou ik ook niet de naam zeggen van welk 1 dat echt goed is. De rc-opiaten zijn uiteindelijk namaak en wie weet wat voor stuff ze brouwen.
Klik om te vergroten...
Chillll 🤚, hij vroeg iets, ik geef antwoord.

Uiteindelijk zijn eigen verantwoordelijkheid om er informatie over op te zoeken en de beslissing te maken of ie het wilt gebruiken of niet, zelf heb ik alleen maar positieve ervaringen gehad met odsmt, iedereen is anders hé.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pleuny zei:
Heel gevaarlijk .
Klik om te vergroten...
Dat is een drug waar een standaard laborant zelfs van schrikt. Daarvoor moet je in een zuurkast, met handschoenen en masker op mee werken. En ik kan me voorstellen dat de synthese van de klootviool-fentanyl al aardig potent zijn, dus alle stappen die je neemt tijdens de synthese zijn al gevaarlijk genoeg om je rillingen te geven.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Dat is een drug waar een standaard laborant zelfs van schrikt. Daarvoor moet je in een zuurkast, met handschoenen en masker op mee werken. En ik kan me voorstellen dat de synthese van de klootviool-fentanyl al aardig potent zijn, dus alle stappen die je neemt tijdens de synthese zijn al gevaarlijk genoeg om je rillingen te geven.
Klik om te vergroten...
Wow heel eng ja, voor wat gebruiken ze dat carfentanyl dan , olifanten ofz ?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pleuny zei:
Wow heel eng ja, voor wat gebruiken ze dat carfentanyl dan , olifanten ofz ?
Klik om te vergroten...
Ja dat heb je goed. Dat wordt gebruikt om grote dieren zoals olifanten en neushoornen en weet ik veel wat voor grote dieren mee te verdoven. In een afschietbare injectienaald pijltje.

Het is ontzettend lastig om voor zulk groot gewicht met normale morfine te gaan lopen klooien. Dat gaat je gewoon nooit lukken.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Ja dat heb je goed. Dat wordt gebruikt om grote dieren zoals olifanten en neushoornen en weet ik veel wat voor grote dieren mee te verdoven. In een afschietbare injectienaald pijltje.

Het is ontzettend lastig om voor zulk groot gewicht met normale morfine te gaan lopen klooien. Dat gaat je gewoon nooit lukken.
Klik om te vergroten...
Als je echt een badass laborant bent lik je gwn een grote veeg van je handschoen af waar je collega's naast staan 😎 En dan kreungeluiden maken en dood gaan
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#6
Er zijn tientallen rc opiaten gewoon te verkrijgen bij een vendor die in europa gevestigt is.
Wat hier verboden is kan in een ander landje gewoon legaal zijn...
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb pas een docu gezien op Discovery Channel over een mexicaanse kartel die dagelijks duizenden neppe perc - 30 pillen maken van fentanyl (in Amerika bekend als blauwe 30mg oxy pillen) en dat het allemaal uitsluitend naar Amerika word gesmokkelt en nergens anders, er blijft ook niks achter in Mexico. Schijnt de grootste mexicaanse business te zijn onder de kartels op het moment

En de journalist vraagt of het ze niet boeit dat er dagelijks honderde mensen dood gaan aan hun neppe oxycodon pillen en hun antwoord is, de wiet handel is dood, de heroïne handel is dood, de coke handel verdient niet goed genoeg meer dus de enige manier hoe we nog geld kunnen verdienen is met fentanyl.

Echt fucking ziek gwn je ziet ook in die docu hoe die blauwe pillen worden geproduceerd en gesmokkelt naar Amerika. Dit is al een jaartje of 10-15 actief.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pleuny zei:
Tramadol vind ik eng , me buur jongen zat er aan vaak en die is nu ineens dood , of zelfmoord gepleegd paar weken terug . Tramadol seizure activiteit hogere dossisen . Doe ik liever carfentanyl wat 1000 keer potenter is dan fentanyl en ook dus veiliger, vooral als je handschoenen gebruikt.
Klik om te vergroten...
Ik begin steeds meer te denken en te hopen dat dit een dikke troll is
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dopemonster zei:
Als je echt een badass laborant bent lik je gwn een grote veeg van je handschoen af waar je collega's naast staan 😎 En dan kreungeluiden maken en dood gaan
Klik om te vergroten...
Doodgaan is zo 2019
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Doodgaan is zo 2019
Klik om te vergroten...
Er is zo'n fentanyl laborant die het op "gevoel" doet. En dan vraag je je waarschijnlijk af hoe kan dat dan? Nou hij dekt ze ogen niet af en als die dan bepaalde chemicals aan het mixen is en hij begint in slaap te vallen weet ie dat ze shit goed is 😅 Komt het gwn via de ogen binnen via een chemische reactie, echt zieke shit
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dopemonster zei:
Er is zo'n fentanyl laborant die het op "gevoel" doet. En dan vraag je je waarschijnlijk af hoe kan dat dan? Nou hij dekt ze ogen niet af en als die dan bepaalde chemicals aan het mixen is en hij begint in slaap te vallen weet ie dat ze shit goed is 😅 Komt het gwn via de ogen binnen via een chemische reactie, echt zieke shit
Klik om te vergroten...
Er is ook een filmpje dat een ons fentanyl op tafel word geflikkerd (ofzoiets ongeveer) en dat een man met ze kop er in word geduwt ala tony montana een minuut lang. Nog geen 2 minuten later lag die bewusteloos op de grond met een beroerte 😅

Nou als er een ons coke lag had ik het niet zo erg gevonden maar bij fentanyl zou ik echt doodsbang worden
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dopemonster zei:
Er is ook een filmpje dat een ons fentanyl op tafel word geflikkerd (ofzoiets ongeveer) en dat een man met ze kop er in word geduwt ala tony montana een minuut lang. Nog geen 2 minuten later lag die bewusteloos op de grond met een beroerte 😅

Nou als er een ons coke lag had ik het niet zo erg gevonden maar bij fentanyl zou ik echt doodsbang worden
Klik om te vergroten...
Dan ben je gewoon een mongool. En ik bedoel niet iemand met het ras uit het Mongoolse rijk, ik bedoel iemand met een dubbele chromosoom waardoor ze domme shit doen zoals jij beschrijft.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Dan ben je gewoon een mongool. En ik bedoel niet iemand met het ras uit het Mongoolse rijk, ik bedoel iemand met een dubbele chromosoom waardoor ze domme shit doen zoals jij beschrijft.
Klik om te vergroten...
DirkJan de film man .
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Dan ben je gewoon een mongool. En ik bedoel niet iemand met het ras uit het Mongoolse rijk, ik bedoel iemand met een dubbele chromosoom waardoor ze domme shit doen zoals jij beschrijft.
Klik om te vergroten...
Was een kartellid die ze uit de weg probeerde te ruimen. Terwijl die met ze kop in de fentanyl poeder gedrukt werd probeerde die niks binnen te krijgen maar hij OD de binnen 2 minuten dood alsnog wsl kwam het in ze ogen, huid en misschien binnenkant van ze neus een beetje.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dopemonster zei:
Was een kartellid die ze uit de weg probeerde te ruimen. Terwijl die met ze kop in de fentanyl poeder gedrukt werd probeerde die niks binnen te krijgen maar hij OD de binnen 2 minuten dood alsnog wsl kwam het in ze ogen, huid en misschien binnenkant van ze neus een beetje.
Klik om te vergroten...
Ook niet echt snuggere kartel-leden.

"Heb jij drugs van mij gestolen?!"
*duwt hoofd in fentanyl. Valt als een zak aardappelen dood op de grond.
"Heb jij drugs van mij gestolen?!"
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Geneesmiddel zei:
Maar de hamvraag, is dat O-DSMT nou wat of niet? Heb alleen kratom gedaan en hoe verhouden die twee zich? Kratom is toch best lekker moet ik zeggen
Klik om te vergroten...
Kratom gebruik ik de laatste tijd ook vaak , om een beetje de scherpe randjes van craving weg te halen .
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spyro zei:
Ik begin steeds meer te denken en te hopen dat dit een dikke troll is
Klik om te vergroten...
Het begin van me buurjongen was geen troll, daarna wel natuurlijk . Soms moet je grappig zijn in donkere tijde .
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pleuny zei:
Soms moet je grappig zijn in donkere tijde
Klik om te vergroten...
Helaas moeten grappen wel om te lachen zijn, maar dat is er bij jou schijnbaar helemaal uit gesloopt.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Pleuny zei:
Het begin van me buurjongen was geen troll, daarna wel natuurlijk . Soms moet je grappig zijn in donkere tijde .
Klik om te vergroten...
Tramadol is ook een serieus middel ook al is het heel ligt, mensen moeten dat echt niet onderschatten net als kratom werkt het als lichte opöide maar ook als een soort anti depressiva dus bij langdurig gebruik kan je echt serieus fucked up erdoor raken.

Ik kan me venlafaxine ontwenning ( snri anti depressiva) nog herrineren en ik wou mezelf echt letterlijk van kant maken ! Nog heftiger dan wanneer ik pijn lijd van heroïne ontwenning. Bizar hoe heftig dat was in de kliniek wouden ze me benzodiazepines en opioïden het liefst nog allemaal in een week naar 0 afbouwen maar mijn anti depressiva durfde ze echt niet mee te fucked. Ze wouden 33.33% maximaal afbouwen, in 1x eraf en ik mocht 3 maanden later pas verder af bouwen

Dus nooit tramadol langdurig gebruiken !!
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dopemonster zei:
Toch is odsmt wel meer opiaat achtig dan tramadol. Maar ja geen enkele opiaat kan tegen morfine op 😎 en heroïne is daar de crack variant van 🤗
Klik om te vergroten...
Hmm, hoe verhoudt Oxycodon zich in dit rijtje?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."