#1
Ja de stofjes herstellen wel, alleen de extra receptoren verdwijnen niet meer. De Amigdala registreerd via je zintuigen of je "beloond" moet worden en dat beloningscentrum zit in je prefrontale cortex. En daar zit de crux; dat meganisme doet het niet helemaal lekker meer. En in principe is keihard sporten uiteindelijk ook een verslaving omdat je veel endorfine etc. aanmaakt. Maar wel een hele gezonde! Doe je goed!Niet helemaal mee eens,ik kreeg na 26 jaar gebruik en ingeving, en ben keihard gaan sporten, ok ook een verslaving. Maar dat geluksstofje wordt dan zeker nog wel aangemaakt en is niet afgestorven. Er is hoop van iedereen ♥️