#1
Dus:. Oxcycodon is niet ( bijna) hetzelfde als heroïne. Soms lees je dit....maar nee, dus.
Het lijkt er alleen maar een beetje op.
Met oxcycodon heb ik ook een verslaving mogen ervaren, maar gelukkig niet met heroïne. Dat spul heb ik nooit willen hebben en dat blijft zo.
Mijzelf kennende zou ik een stevige junk worden, ik zou het nooit in de hand kunnen houden...dus voor mij is horse een echte no go.
Het lijkt er alleen maar een beetje op.
Met oxcycodon heb ik ook een verslaving mogen ervaren, maar gelukkig niet met heroïne. Dat spul heb ik nooit willen hebben en dat blijft zo.
Mijzelf kennende zou ik een stevige junk worden, ik zou het nooit in de hand kunnen houden...dus voor mij is horse een echte no go.