Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsheroine in basepijp?

heroine in basepijp?

38 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kordie zei:
Ik ken iemand die het snoof. In een lijntje dacht ik.
Zal wel effect hebben gehad want hij leefde op den duur op straat (en nu overleden)
Klik om te vergroten...
Snuiven is inderdaad ook een optie. Duurt langer met inwerken en het werkt ook langer. Pas wel op met dat je denkt niets te voelen ervan en bij neemt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ei-Salade zei:
Snuiven is inderdaad ook een optie. Duurt langer met inwerken en het werkt ook langer. Pas wel op met dat je denkt niets te voelen ervan en bij neemt.
Klik om te vergroten...
En eerst een klein beetje nemen en niet meteen een dijk van een lijn, want bijnemen is makkelijk, maar een overdosis ook. Even aftasten hoe sterk je heroïne is.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nathaniel zei:
Ik dacht altijd dat dit het najagen van een bepaalde high, zonder die te bereiken betekende?
Klik om te vergroten...
Ook ja. Maar de origine komt naar verluid van het chinezen van heroïne, wat je dan ook metafysisch de draak doet najagen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Casrus zei:
Heb je er zelf ervaring mee?
Klik om te vergroten...
Nee maar ik heb wel eens bij iemand thuis gezeten die het ging doen.
y
yunoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ei-Salade zei:
Ik doe m'n heroïne altijd in een pure wiet joint.
Klik om te vergroten...
dan verbrandt het, dan werkt het toch niet meer?
y
yunoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kordie zei:
Ik ken iemand die het snoof. In een lijntje dacht ik.
Zal wel effect hebben gehad want hij leefde op den duur op straat (en nu overleden)
Klik om te vergroten...
ik heb het ook gesnoven, maar hier voelde ik niks van, spuiten wil ik niet dus vandaar roken.
y
yunoLid
01-01-2024, 00:00
#7
OtherShore zei:
Mijn ervaring: Bruine heroïne of black tar heroin (wat je hier in Nederland meestal krijgt) is niet zo makkelijk te vapen. Het is echt meer verbranden of roken dan vapen. Je hebt namelijk een hoge temperatuur nodig en er blijft een zwart residu achter. Daarom is het niet zo handig om heroïne in een basepijp te roken. Het pijpje wordt snel vies en het is iets moeilijker om de juiste temperatuur te bereiken dan met aluminiumfolie.

Hé, maar waarom wil je eigenlijk heroïne gebruiken @yuno ?
Klik om te vergroten...
dat merkte ik ook, daarom lukte het roken niet goed, als ik het niet te heet maakte gebeurde er niks, dus deed ik maar de vlam eronder, waardoor er wel rook vanaf kwam maar het spul verbrandde en zo heb ik veel verspild.

ik wil het graag eens in de zo veel tijd gebruiken omdat ik eerst oxy gebruikte
maar dit is nu moeilijk te krijgen en duur geworden, en ik hou van intense highs
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#8
yuno zei:
dan verbrandt het, dan werkt het toch niet meer?
Klik om te vergroten...
Werkt uitstekend! Vind snuiven kwa effect wel sterker. Chinezen is mij (denk ik) niet succesvol afgegaan. Of het was slechte bruin.

Vind het samen met wiet ook lekker smaken.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Casrus zei:
Heb zelf alleen maar éénmalig ervaring heroïne en speedball Chinezen met alufolie.

Had daar hulp bij.

Later heb ik het alu-roken met MDPHP Freebase gedaan, dat gaat, maar daar verspil je veel mee.

Glas was daar beter.

Wat ik lees van heroïne roken met een glazen pijpje is dat het afhangt van het soort heroïne en dat je pijp binnen de kortste keren vol zit met smurk.

Maar heb dit zelf nooit geprobeerd met glas.
Klik om te vergroten...
MDPHP heeft de interessante eigenschap om weg te vluchten van hitte. Maar echte freebase, oranje, mdphp is enorm makkelijk en soepel om vapen in een pijpje. Dat grijs spul van de afgelopen jaren lijkt me een mengelmoes.

camphoto_959030623.jpeg
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snuffelaar zei:
MDPHP heeft de interessante eigenschap om weg te vluchten van hitte. Maar echte freebase, oranje, mdphp is enorm makkelijk en soepel om vapen in een pijpje. Dat grijs spul van de afgelopen jaren lijkt me een mengelmoes.
Klik om te vergroten...

De eerste keer dat ik het rookte smolt het tot een soort oranje plasje, later was het inderdaad veel minder oranje.

Voor het doel waar ik het voor gebruikte vind ik NEP beter (chemseks en FAP).

Uiteindelijk blijf je maar bijpakken om het bijpakken, wat bij mij tot horror leidde.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
yuno zei:
ik heb het ook gesnoven, maar hier voelde ik niks van, spuiten wil ik niet dus vandaar roken.
Klik om te vergroten...
Dan had je waardeloze dope. Zeker dat het heroïne was? Van afghaanse base dope wordt je gewoon stoned als je het snuift
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#12
yuno zei:
als ik het niet te heet maakte gebeurde er niks, dus deed ik maar de vlam eronder, waardoor er wel rook vanaf kwam maar het spul verbrandde en zo heb ik veel verspild.
Klik om te vergroten...
Ik begrijp je niet helemaal… Mijn punt was juist dat je heroïne moet ‘verbranden’. Voorzichtig vapen, zoals je dat met bepaalde rcs of met base coke of crack zou doen, werkt gewoon niet. Ik was in het begin ook te voorzichtig, maar toen heb ik van ervaren gebruikers geleerd dat de temperatuur omhoog moest.

Ik vermoed dat heroïne pas op een vrij hoge temperatuur verdampt en op die temperatuur verbranden de versnijdingsmiddelen. Dus je houdt altijd een zwart residu over.

Maar goed, het klinkt alsof je heroïne van zeer slechte kwaliteit was, want je zou het nasaal gewoon moeten voelen.
y
yunoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ei-Salade zei:
Werkt uitstekend! Vind snuiven kwa effect wel sterker. Chinezen is mij (denk ik) niet succesvol afgegaan. Of het was slechte bruin.

Vind het samen met wiet ook lekker smaken.
Klik om te vergroten...
sterker?? ik had het eerst gesnoven maar voelde letterlijk niks behalve lichte tinteling, zelfs na tijdje wachten…

met jonko is wel lekker k idd had k zelf ook gedaan, moest wel overgeven erna, maar dat blijkt normaal te zijn eerste paar keren hero
y
yunoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Paranoize. zei:
Dan had je waardeloze dope. Zeker dat het heroïne was? Van afghaanse base dope wordt je gewoon stoned als je het snuift
Klik om te vergroten...
ik had het eerst gesnoven maar aangezien ik hier niks van voelde het daarna gerookt, toen ik het rookte kreeg ik wel dat typische opiaat gevoel, heel veel jeuk en licht in mn hoofd. qua euforie viel het alleen best tegen, oxy liet me beter voelen, dus kan zijn dat het niet zo goed spul was , maar vgm rookte ik heb ook niet helemaal goed aangezien ik 0 ervaring had met chinezen
y
yunoLid
01-01-2024, 00:00
#15
OtherShore zei:
Ik begrijp je niet helemaal… Mijn punt was juist dat je heroïne moet ‘verbranden’. Voorzichtig vapen, zoals je dat met bepaalde rcs of met base coke of crack zou doen, werkt gewoon niet. Ik was in het begin ook te voorzichtig, maar toen heb ik van ervaren gebruikers geleerd dat de temperatuur omhoog moest.

Ik vermoed dat heroïne pas op een vrij hoge temperatuur verdampt en op die temperatuur verbranden de versnijdingsmiddelen. Dus je houdt altijd een zwart residu over.

Maar goed, het klinkt alsof je heroïne van zeer slechte kwaliteit was, want je zou het nasaal gewoon moeten voelen.
Klik om te vergroten...
ja klopt, ik merkte dat als ik t alleen liet smelten er bijna geen damp vanaf kwam, bij verbranden wel. maar ik dacht dat verbranden juist niet de bedoeling was bij hero, had ook vgm best wel wat verspild want had zonder tolerantie een halve gram in 1x op en voelde nog steeds niet zo veel.
y
yunoLid
01-01-2024, 00:00
#16
kan je nou trouwens heroine in een joint roken?? dit lijkt me namelijk perfect voor mij want ik ben een dagelijkse smoker en het is een stuk makkelijker, maar ik dacht dat dit niet kon ivm verbranding. iemand tips??
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#17
In joint roken kan prima werkt alleen anders omdat meer verbrand vanwege temperatuur volgens mij. Iemand vertelde mij dat je langzamer moet hijssen maar of dat waar is weet ik niet.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Brakka Mang zei:
In joint roken kan prima werkt alleen anders omdat meer verbrand vanwege temperatuur volgens mij. Iemand vertelde mij dat je langzamer moet hijssen maar of dat waar is weet ik niet.
Klik om te vergroten...
oke ik wil het namelijk wel proberen maar ben bang om spul te verspillen, kan het ook alleen met pure wiet? want normaal rook ik assie
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#19
yuno zei:
ja klopt, ik merkte dat als ik t alleen liet smelten er bijna geen damp vanaf kwam, bij verbranden wel. maar ik dacht dat verbranden juist niet de bedoeling was bij hero, had ook vgm best wel wat verspild want had zonder tolerantie een halve gram in 1x op en voelde nog steeds niet zo veel.
Klik om te vergroten...
Dan was het rotzooi, als je verbrand io folie moet er genoeg rook afkomen sta je nog van te kijken wat een rook er van een beetje poeder af kan komen🤣

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."