Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hi! ik ben 18 jaar, heb genoeg ervaring met allerlei soorten drugs. nu krijg sinds een paar dagen het antipsychoticum olanzapine, de eerste 2 weken slik ik dit elke avond in de laagste dosering (2,5mg) om te zien wat het doet, dit wordt hierna in overleg met de psychiater als het goed is verhoogd. ik krijg dit om meer rust om mijn hoofd te brengen (te veel nadenken/overprikkeling ivm autisme) en voor slaapproblemen. verder geen sprake van psychose of iets. nu vraag ik me af wat voor drugs ik hiermee kan gebruiken, heb bijvoorbeeld eerder prozac geslikt waarbij ik wist dat ik absoluut geen xtc moest doen. maar ik kan echt niks vinden over combinaties met antipsychotica, behalve dat alcohol extra versuffend werkt maar ik ben toch al niet zo van de alcohol. heeft iemand hier misschien ervaring mee of informatie over? ik weet alleen dat olanzapine in ieder geval op je dopamine werkt dus vermoed ik dat het de werking van oa coke zal verminderen, maar weet dit niet zeker. ik ben ook benieuwd naar de werking icm keta (wat ik nog regelmatig gebruik) en alle andere soorten drugs; amfetamines, benzo’s, xtc, opiaten, tripmiddelen etc… tot nu toe weet ik alleen dat het prima samengaat met blowen (ik doe dit dagelijks en ben persoonlijk van mening dat blowen wel met alles kan), verder heb ik nog niks geprobeerd. ik microdose ook wel eens met ~20 druppels methallylescaline (voor meer energie en blijdschap), maar heb dit voor de zekerheid ook nog maar niet icm olanzapine gedaan."
"ik slik nu bijna 2 weken olanzapine, heb 2,5 uur geleden 2 2cb pillen genomen. had expres vandaag niet de medicatie genomen in de hoop dat ik misschien nog iets zou voelen. maar het enige wat ik voel is de body high, warm hoofd etc maar geen visuals. trippen vanaf nu dus helaas uitgesloten!!"
"hi! ik had een vraagje over heroïne, ik ben geen verslaafde maar gebruik van alles wel een beetje af en toe. een paar maanden geleden heb ik voor het eerst heroïne gerookt (chinezen), maar dit was niet zo’n succes omdat ik niet wist hoe het moest (zelfs na zo veel mogelijk ressearch), waardoor ik veel van het spul verspild heb. nu vroeg ik me af of je dit ook gewoon in een basepijpje kan roken en hoe dat dan werkt, want op het internet staat alleen chinezen als optie bij hero. ik weet dat het niet mag verbranden, heeft iemand een soort tutorial?? bedankt!!"
"Ei-Salade zei: Ik doe m'n heroïne altijd in een pure wiet joint. Klik om te vergroten... dan verbrandt het, dan werkt het toch niet meer?"
"Kordie zei: Ik ken iemand die het snoof. In een lijntje dacht ik. Zal wel effect hebben gehad want hij leefde op den duur op straat (en nu overleden) Klik om te vergroten... ik heb het ook gesnoven, maar hier voelde ik niks van, spuiten wil ik niet dus vandaar roken."
"OtherShore zei: Mijn ervaring: Bruine heroïne of black tar heroin (wat je hier in Nederland meestal krijgt) is niet zo makkelijk te vapen. Het is echt meer verbranden of roken dan vapen. Je hebt namelijk een hoge temperatuur nodig en er blijft een zwart residu achter. Daarom is het niet zo handig om heroïne in een basepijp te roken. Het pijpje wordt snel vies en het is iets moeilijker om de juiste temperatuur te bereiken dan met aluminiumfolie. Hé, maar waarom wil je eigenlijk heroïne gebruiken @yuno ? Klik om te vergroten... dat merkte ik ook, daarom lukte het roken niet goed, als ik het niet te heet maakte gebeurde er niks, dus deed ik maar de vlam eronder, waardoor er wel rook vanaf kwam maar het spul verbrandde en zo heb ik veel verspild. ik wil het graag eens in de zo veel tijd gebruiken omdat ik eerst oxy gebruikte maar dit is nu moeilijk te krijgen en duur geworden, en ik hou van intense highs"
"Ei-Salade zei: Werkt uitstekend! Vind snuiven kwa effect wel sterker. Chinezen is mij (denk ik) niet succesvol afgegaan. Of het was slechte bruin. Vind het samen met wiet ook lekker smaken. Klik om te vergroten... sterker?? ik had het eerst gesnoven maar voelde letterlijk niks behalve lichte tinteling, zelfs na tijdje wachten… met jonko is wel lekker k idd had k zelf ook gedaan, moest wel overgeven erna, maar dat blijkt normaal te zijn eerste paar keren hero"
"Paranoize. zei: Dan had je waardeloze dope. Zeker dat het heroïne was? Van afghaanse base dope wordt je gewoon stoned als je het snuift Klik om te vergroten... ik had het eerst gesnoven maar aangezien ik hier niks van voelde het daarna gerookt, toen ik het rookte kreeg ik wel dat typische opiaat gevoel, heel veel jeuk en licht in mn hoofd. qua euforie viel het alleen best tegen, oxy liet me beter voelen, dus kan zijn dat het niet zo goed spul was , maar vgm rookte ik heb ook niet helemaal goed aangezien ik 0 ervaring had met chinezen"
"OtherShore zei: Ik begrijp je niet helemaal… Mijn punt was juist dat je heroïne moet ‘verbranden’. Voorzichtig vapen, zoals je dat met bepaalde rcs of met base coke of crack zou doen, werkt gewoon niet. Ik was in het begin ook te voorzichtig, maar toen heb ik van ervaren gebruikers geleerd dat de temperatuur omhoog moest. Ik vermoed dat heroïne pas op een vrij hoge temperatuur verdampt en op die temperatuur verbranden de versnijdingsmiddelen. Dus je houdt altijd een zwart residu over. Maar goed, het klinkt alsof je heroïne van zeer slechte kwaliteit was, want je zou het nasaal gewoon moeten voelen. Klik om te vergroten... ja klopt, ik merkte dat als ik t alleen liet smelten er bijna geen damp vanaf kwam, bij verbranden wel. maar ik dacht dat verbranden juist niet de bedoeling was bij hero, had ook vgm best wel wat verspild want had zonder tolerantie een halve gram in 1x op en voelde nog steeds niet zo veel."
"kan je nou trouwens heroine in een joint roken?? dit lijkt me namelijk perfect voor mij want ik ben een dagelijkse smoker en het is een stuk makkelijker, maar ik dacht dat dit niet kon ivm verbranding. iemand tips??"