Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"[size=18]Weet je wat het is.... Steeds als je jezelf oplegt te stoppen (terwijl je heus wel weet dat je zal blijven gebruiken, welke drug dan ook) dan is het weer zo'n teleurstelling voor jezelf om WEER te moeten zeggen dat het niet is gelukt om te stoppen. Daarom adviseer ik je dat niet meer te zeggen of schrijven. Je kan het denken en willen, maar laat het daar maar bij. Dat scheelt je iedere keer die ego-dip. Dat je schrikt van de reakties van je lichaam begrijp ik als geen ander... ik snap dat het je rust geeft als je zegt dat je stopt, maar uiteindelijk leg je jezelf aan onnodige banden. Zeg dan (als je iets wil zeggen) dat je mindert. Leg de lat niet te hoog, dat is wat ik ermee wil zeggen, denk ik.... en ik loop echt al een heleboel jaartjes mee in dope-land. 1990 was mijn eerste pilletje en mijn eerste lijntje coke was in 1992. En nu gebruik ik nog steeds zo af en toe. Met veel pleizier. Als je het maar in de perken houdt. Maar goed, dat geldt natuurlijk voor zoveel dingen..... haha... oma spreekt uit eigen werk he? Nou ja, het komt uit een goed hart, onthoud dat dan maar. Sterkte xxx Messalina[/size]"