Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe merk je dat je hard gaat..??

Hoe merk je dat je hard gaat..??

76 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Deranged zei:
Als je op een brancard ligt.
Klik om te vergroten...

Wheheh :mrgreen:
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#2
Joh... :grin:
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#3
een vriend van mij deed er dit weekend anderhalf uur over om 1 smsje te sturen:P
w
wiet busjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
haha in sommige kan ik me wel herkennen.

De persoon bellen die achter je staat omdat je die kwijt bent!!
Klik om te vergroten...

:grin:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
afgelopen weekend; constant aan mn nuchtere vriendin (we waren met 4e waarvan 1 nuchter) vragen of ze t niet vervelend vond dat we van t pad waren, of ze het wel naar dr zin had.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je alvast de volgende pil in de aanslag houdt

ja dat gebeurt me tog ook wel vaak :grin:
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als m'n ogen naar alle kanten beginnen te trillen, en ik dus geen bal meer kan zien :confused:
Moest zo es thuis raken van een fuif, per brommer :openmouth: uiteindelijk die 5km te voet gedaan, heb er toen 3u 45min over gedaan... M'n ogen schoten echt constant van links naar rechts, zelfs m'n maten waren er vies van :rolleyes:
Waren rare pillen trouwens :wave:
p
party_sanniLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ik hard ga op xtc hahah indd dan herken ik heel veel om de minuut in al je zakken kijken of je sleutels cigaretten aansteker kaartjes enz nog wel heb me beeld dat als een gek heen en weergaat (dat was toen ik egt hard ging ) en lkkr KLAMME handjes :P
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je geld tellen, vanaf het moment dat je de eerst pil gekocht hebt. Dan al je gangen na gaan om weer tot het begin bedrag te komen. Niet snappen waar dat bedrag van 11.63 is gebleven. Dus weer van vooraf aan beginnen...........
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#10
en ook als ik begin mijn ene sigaret met de andere aan te steken als die bijna op is..
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#11
scratchtraxx zei:
en ook als ik begin mijn ene sigaret met de andere aan te steken als die bijna op is..
Klik om te vergroten...
dat vele roken is inderdaad een nadelig effect van xtc, ik ben nu al een tijd gestopt maar met wat mdma naar binnen rook ik zo een pakje weg in een paar uur :flushed:
N
Nas_Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ik zweef dan altijd man xD
en herhaal 1000 x tegen me vrienden dat ik van ze hou xD
en leef me helemaal uit op de dansvloer :grin:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als ik te hard ga, dan denk ik dat ik neer zal gaan of ik ga kotsen of ik val op de grond.
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het was idd zoiezo teveel, je hebt n feestje en eet maar door op dat moment.

Nu weer ff pauze en volgende keer wat minder
N
Nas_Lid
01-01-2024, 00:00
#15
lekker =/
dan ben je ook niet vrolijk volges mij
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#16
als je kaken oncontroleerbaar klapperen,net of je t koud hebt.

als je niet meer op je benen kunt staan.

als je t gevoel hebt dat je ogen uit hun kassen gaan rollen
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#17
als je van die stekende hartpijnen krijgt na 5 minuten dansen en je tshirt moet uittrekken omdat je verzuipt in je eigen zweet

btw, @ flash kipje: hoge ambities ja? ik wil wel eens DMX z'n kop zien als je hem doet :grin: :grin: :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Champignonetje zei:
Ik had ook vrij vaak dat ik savonds nog mensen op mn kamer zag :P
Vooral mensen met wie ik die avond was omgegaan.
Die zag ik dan in ene op een stoel in mn kamer zitten of zo.
Klik om te vergroten...
ja heb ik ook al eens gehad dat ik dacht dat ze er echt waren.. en als ik iets zei in mijn droom zei ik het ook in het echt en werd ik ineens wakker door mijn eigen gepraat :tongueout:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nas_ zei:
lekker =/
dan ben je ook niet vrolijk volges mij
Klik om te vergroten...


Ik heb het over TE hard gaan , en niet over hard gaan...


En TE hard gaan is nooit vrolijk e!

Hard gaan wel! :beer:
N
Nas_Lid
01-01-2024, 00:00
#20
nja sommige mensen vinden het helemaal geweldig om TE hard te gaan, en die worden dan al1 helemaal wous in hun hoofd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."