#1
De persoon bellen die achter je staat omdat je die kwijt bent!!

dat vele roken is inderdaad een nadelig effect van xtc, ik ben nu al een tijd gestopt maar met wat mdma naar binnen rook ik zo een pakje weg in een paar uurscratchtraxx zei:en ook als ik begin mijn ene sigaret met de andere aan te steken als die bijna op is..
ja heb ik ook al eens gehad dat ik dacht dat ze er echt waren.. en als ik iets zei in mijn droom zei ik het ook in het echt en werd ik ineens wakker door mijn eigen gepraatChampignonetje zei:Ik had ook vrij vaak dat ik savonds nog mensen op mn kamer zag :P
Vooral mensen met wie ik die avond was omgegaan.
Die zag ik dan in ene op een stoel in mn kamer zitten of zo.
Nas_ zei:lekker =/
dan ben je ook niet vrolijk volges mij

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."