Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfter-E

After-E

16 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
DecibelLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo
binnen kort party of spacing time dus, vroeg ik me af wat jullie meningen zijn over after-e. werkt het een beetje? zie op de ene site voor het slapen in nemen, bij de andere het ontbijt, bij de andere in de middag. wat is het nou en werkt het een beetje?
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#2
zitten waarschijnlijk wat vitaminen en l-tryptofaan en/of 5-htp in...
is geen wondermiddel hoor, vitaminen helpen de afbraak van xtc en de tryptofaan/ 5-htp zorgt ervoor dat je serotonine-peil in je hersenen terug hersteld wordt...
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klinkt goed. Kan je deze in de smartshop kopen?

kijk eens aan :grin: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=4967
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb ze ook vaak gebruikt na de xtc.
Bevatten tenminste alles wat je nodig hebt.
Het is een zakje met verschillende tabletten en capsules.
D
DecibelLid
01-01-2024, 00:00
#5
maar werkt het ook echt of is het een leuk praatje? heb zelf last van energieloosse benen maar is denk ik op te lossen door na t feest een shot suiker te nemen, maak wel een lekker cocktailtje dan :)

iets van 0.5 liter water, 1 a/z vitamine pil,1 vitamine c pil en flink wat druivensuiker er in, echt mega veel. wordt snel opgenomen dus moet helpen, eventueel een banaan of broodje. is kijken of dat werkt volgende keer
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#6
De smartshop waar ik koop rade mij ook aan om et juist paar uurtjes van tevoren nemen omdat je dan lekkerder gaat. Ik heb het zlf wel liggen maar nog niet gebruikt :P
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dags zei:
De smartshop waar ik koop rade mij ook aan om et juist paar uurtjes van tevoren nemen omdat je dan lekkerder gaat. Ik heb het zlf wel liggen maar nog niet gebruikt :P
Klik om te vergroten...

één van de onderdelen is een capsule met guarana meen ik. Een oppepper om de dag erna wat meer energie te krijgen. Die zou in niet vooraf ook weer nemen. Ik nam m achteraf ook niet omdat ik m niet zo prettig vind.
D
DecibelLid
01-01-2024, 00:00
#8
nutsss zei:
Dags zei:
De smartshop waar ik koop rade mij ook aan om et juist paar uurtjes van tevoren nemen omdat je dan lekkerder gaat. Ik heb het zlf wel liggen maar nog niet gebruikt :P
Klik om te vergroten...

één van de onderdelen is een capsule met guarana meen ik. Een oppepper om de dag erna wat meer energie te krijgen. Die zou in niet vooraf ook weer nemen. Ik nam m achteraf ook niet omdat ik m niet zo prettig vind.
Klik om te vergroten...
oke interresant wel.. meestal wor je brak wakker, en later voel je je wat beter na wat eten denk ik, als je nou voor het slapen gaan je energie-depots aanvult [vandaar de suiker] moet het meeste over zijn denk ik?

nog een vraagje, is een te hoge suiker spiegel niet gevaarlijk of iets? heb geen zuikerziekte ofzo hoor
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja écht he wij behoren tot de gelukkigen denk ik :hearteyes: Maarja toch neem ik allemaal van die pillen voor en na, vitaminen en selenium. En pindas en frambozen vreten enzo. Volgende dag eieren, vis enzo.
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#10
Decibel zei:
nutsss zei:
Dags zei:
De smartshop waar ik koop rade mij ook aan om et juist paar uurtjes van tevoren nemen omdat je dan lekkerder gaat. Ik heb het zlf wel liggen maar nog niet gebruikt :P
Klik om te vergroten...

één van de onderdelen is een capsule met guarana meen ik. Een oppepper om de dag erna wat meer energie te krijgen. Die zou in niet vooraf ook weer nemen. Ik nam m achteraf ook niet omdat ik m niet zo prettig vind.
Klik om te vergroten...
oke interresant wel.. meestal wor je brak wakker, en later voel je je wat beter na wat eten denk ik, als je nou voor het slapen gaan je energie-depots aanvult [vandaar de suiker] moet het meeste over zijn denk ik?

nog een vraagje, is een te hoge suiker spiegel niet gevaarlijk of iets? heb geen zuikerziekte ofzo hoor
Klik om te vergroten...

Hoge suiker krijg je als je suikerziekte hebt. Dat kan mild of extreem zijn. Extreem hoge suikers zijn gevaarlijk maar dan heb je serieuze suikerziekte.
D
DecibelLid
01-01-2024, 00:00
#11
oke, dus een grammetje of 50 druivensuiker of meer is geen probleem, 10 gram is een grote eetlepel.
E
EyezblackLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb 1 keer after-e genomen en toen voelde ik helemaal niks van vermoeidheid of depressiviteit. De andere keren toen ik after-e niet had genomen had ik dat wel. Aanrader dus!
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je geen (beginnende) diabetes hebt is het geen probleem voor je alvleesklier om insuline te produceren.

Als je alvleesklier zeer slecht werkt wordt het een probleem. Pas wanneer je suiker daarom zeer sterk gaat stijgen zal je bloed zuur gaan worden.
Maar als je niet erg dik bent en af en toe beweegt en niet overmatig dorst hebt zal de kans dat je nu diabetes hebt erg klein zijn.

Of je bent nu een jaar of zeven of ouder dan 50 jaar....
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#14
gelukkig voel ik me nooit brak na het gebruik van mdma ^_^
D
DecibelLid
01-01-2024, 00:00
#15
nee ben juist erg dun, en eerder een te hoge stofwisseling
s
sjaakLid
01-01-2024, 00:00
#16
After-E helpt zeker wel bij mij. Ik neem het altijd de dag erna wanneer ik 's morgens wakker word.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik heb er de dag na nooit echt last van
een alchol-kater kan veel erger zijn imo

maaj ik doe het wel latidj rustig aan, kden da mijn meeste maar 200mg op een avond is

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."