#1
ben tevreden als er veel te blowen valt ![:grin:]()
GewoonVOL zei:Jeller zei:bij xtc liever hasj aub, ik voel er toch niets van dan en hasj is veel lekkerder
Waarom roken als je er toch niks van voelt?![]()
Dzy zei:GewoonVOL zei:Jeller zei:bij xtc liever hasj aub, ik voel er toch niets van dan en hasj is veel lekkerder
Waarom roken als je er toch niks van voelt?![]()
Omdat het een heerlijke smaak heeft tijdens xtc, alleen totaal 0 effect?

Qocaïne zei:In 'Uit je bol' staat beschreven dat het roken van wiet het effect van de xtc kan verlengen.
Ik wilde dat volgende keer dus even proberen..

Solidius zei:Wiet. Ik merk vrijwel nix van hasj onder invloed van XTC, het is dan net een peuk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."