Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC + wiet/hasj

XTC + wiet/hasj

28 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#1
ben tevreden als er veel te blowen valt :grin:
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#2
wiet.. super relaxt :P
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wiet. Ik merk vrijwel nix van hasj onder invloed van XTC, het is dan net een peuk.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
GewoonVOL zei:
Jeller zei:
bij xtc liever hasj aub, ik voel er toch niets van dan en hasj is veel lekkerder
Klik om te vergroten...

Waarom roken als je er toch niks van voelt? :confused:
Klik om te vergroten...

Omdat het een heerlijke smaak heeft tijdens xtc, alleen totaal 0 effect?
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dzy zei:
GewoonVOL zei:
Jeller zei:
bij xtc liever hasj aub, ik voel er toch niets van dan en hasj is veel lekkerder
Klik om te vergroten...

Waarom roken als je er toch niks van voelt? :confused:
Klik om te vergroten...

Omdat het een heerlijke smaak heeft tijdens xtc, alleen totaal 0 effect?
Klik om te vergroten...

Hmm.. Ik denk dat ik minstens een stuk of 16 pillen op moet voordat ik wiet of hasj lekker vind smaken.. :rolleyes:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#6
Qocaïne zei:
In 'Uit je bol' staat beschreven dat het roken van wiet het effect van de xtc kan verlengen.

Ik wilde dat volgende keer dus even proberen..
Klik om te vergroten...

idd kan best kloppen. Maar zeer zeker ( en vooral bij hoge dosissen xtc en hoge dosissen wiet gecombineerd ), heb je meer kans op hallucinaties als je wiet erbij rookt.

Hallucineren op de mdma zonder wiet erbij is denk ik een kleine kans. Bij een grote dosis en een paar goeie joints heb je een redelijke kans dat het gebeurd.

Alleen het is nog steeds gezegd dat het dan ook echt gebeurd. Het is een kwestie van geluk, soms ga je niet zo hard en hallucineer je al, soms ga je retehard en hallucineer je niks. :confused:
d
dizzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
wiet word je lekker spaceys van op de x :grin:
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik rook het liefst niets tijden xtc
h
high lifeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb al een aantal keer xtc gedaan (met plecier) :grin:

Nou had ik een vraag:

Roken jullie liever Hasj of Wiet tijdens de xtc?? :stoned:
en waarbij krijgen jullie de hefstigste close eye visuals ?

alvast bedankt :wave:
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#10
wiet lekker vaag worden :stoned: :mrgreen: :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
wiet ook :)
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wiet, het liefst non-stop.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik rook alleen nog maar wiet dichtbij huis, ik word dan veel te suf, maar ik vermaak me wel altijd :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
wiet werkt bij mij maar 5 minuten ofzo.. op paddo's voel ik ook bijna niets van wiet.. alleen (weinig) coke kan het overstemmen
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#15
Liever geen van beide.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Solidius zei:
Wiet. Ik merk vrijwel nix van hasj onder invloed van XTC, het is dan net een peuk.
Klik om te vergroten...


same here... heb niet eens behoefte aan roken als ik trip
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#17
idd wiet + XTC is echt geweldig :) ...
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#18
laan zei:
Liever geen van beide.
Klik om te vergroten...

goedzo meid! :sunglasses:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
jij was toch de grote wietvoorstander :confused:

volgens mij bedoelt ze dus geen wiet/hasj maar wel bollen
J
JoonzLid
01-01-2024, 00:00
#20
Weed is overdreven lekker wanneer je op xtc zit, zeker als je je laatste pil genomen hebt en nog wat wilt verder spacen, is weed een aanraderl...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."