#1
Ik combineer drugs zelden. Alleen met wiet, eigenlijk.
Is wel lekker met een pil, maar als ik erg hard ga en dan een blowtje rook krijg ik een minder prettig gevoel: Ik word nogal onzeker of ik iets echt wil of niet. En dan heb ik opeens onwijs veel zin om te lopen of te rennen.. En dan opeens zin om lekker te liggen. Is best wel irritant vind ik.
Maar als ik thuis kom na een feest en rook ik altijd wel een blowtje, lekker in bed. Dan slaap ik ook vrijwel meteen.
Is wel lekker met een pil, maar als ik erg hard ga en dan een blowtje rook krijg ik een minder prettig gevoel: Ik word nogal onzeker of ik iets echt wil of niet. En dan heb ik opeens onwijs veel zin om te lopen of te rennen.. En dan opeens zin om lekker te liggen. Is best wel irritant vind ik.
Maar als ik thuis kom na een feest en rook ik altijd wel een blowtje, lekker in bed. Dan slaap ik ook vrijwel meteen.

