Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC + wiet/hasj

XTC + wiet/hasj

28 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#1
ben tevreden als er veel te blowen valt :grin:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wiet. Ik merk vrijwel nix van hasj onder invloed van XTC, het is dan net een peuk.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik rook alleen nog maar wiet dichtbij huis, ik word dan veel te suf, maar ik vermaak me wel altijd :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
wiet werkt bij mij maar 5 minuten ofzo.. op paddo's voel ik ook bijna niets van wiet.. alleen (weinig) coke kan het overstemmen
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#5
Liever geen van beide.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Solidius zei:
Wiet. Ik merk vrijwel nix van hasj onder invloed van XTC, het is dan net een peuk.
Klik om te vergroten...


same here... heb niet eens behoefte aan roken als ik trip
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja maar wiet heeft bij iedereen al zo een ander effect iedere keer dat je het gebruikt dus in combinatie met xtc is het al helemaal gissen. Denk dat het heel persoonlijk is.
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Blowen bij het spacen op de x is indd heeel erg relax en lekker.. Ik rook altijd wel zo'n 3 of meer joints op een XTC-trip.. En het lijkt indd dat het de duur verlangt.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik combineer drugs zelden. Alleen met wiet, eigenlijk.

Is wel lekker met een pil, maar als ik erg hard ga en dan een blowtje rook krijg ik een minder prettig gevoel: Ik word nogal onzeker of ik iets echt wil of niet. En dan heb ik opeens onwijs veel zin om te lopen of te rennen.. En dan opeens zin om lekker te liggen. Is best wel irritant vind ik.


Maar als ik thuis kom na een feest en rook ik altijd wel een blowtje, lekker in bed. Dan slaap ik ook vrijwel meteen. :stoned:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wiet :stoned:

Maar dan wel mdma pillen dan ga je ook nog trippen en geen speedpillen bij speedpillen rook je heel de tijd door. En een lekker gevoel in je hoofd bij het roken vooral die eerste hijs.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#11
GewoonVOL zei:
Ik combineer drugs zelden. Alleen met wiet, eigenlijk.
Klik om te vergroten...

same here... maar ik ga volgende x mdma combineren met een half portie paddo's.. misschien een hele :)

lijkt me erg mooi!
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jeller zei:
bij xtc liever hasj aub, ik voel er toch niets van dan en hasj is veel lekkerder
Klik om te vergroten...

Waarom roken als je er toch niks van voelt? :confused:
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#13
wiet.. super relaxt :P
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#14
idd wiet + XTC is echt geweldig :) ...
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
laan zei:
Liever geen van beide.
Klik om te vergroten...

goedzo meid! :sunglasses:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
jij was toch de grote wietvoorstander :confused:

volgens mij bedoelt ze dus geen wiet/hasj maar wel bollen
J
JoonzLid
01-01-2024, 00:00
#17
Weed is overdreven lekker wanneer je op xtc zit, zeker als je je laatste pil genomen hebt en nog wat wilt verder spacen, is weed een aanraderl...
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
bij xtc liever hasj aub, ik voel er toch niets van dan en hasj is veel lekkerder
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Bij mij zwakt het xtc gevoel dan beetje af. Ik rook toch liever sigaretten wat ik normaal nooit doe ik vind dat echt te vet dan.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#20
In 'Uit je bol' staat beschreven dat het roken van wiet het effect van de xtc kan verlengen.

Ik wilde dat volgende keer dus even proberen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."