#1
ben tevreden als er veel te blowen valt ![:grin:]()
Solidius zei:Wiet. Ik merk vrijwel nix van hasj onder invloed van XTC, het is dan net een peuk.

GewoonVOL zei:Ik combineer drugs zelden. Alleen met wiet, eigenlijk.
Jeller zei:bij xtc liever hasj aub, ik voel er toch niets van dan en hasj is veel lekkerder
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."