Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1 ste keer xtc

1 ste keer xtc

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neem er een stuk of 16, niet alles tegelijk, als je dan niks voelt... dan weet ik het ook niet. :rolleyes:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#2
wausie91 zei:
Nismo zei:
hey iedereen ik heb een vraagje ik heb dit weekend men eerste keer xtc geprobeerd maar niets van gevoeld khad 6 pillen binnen en en echtn iets van gevoeld terwijl vrienden van mij echt van de kaart waren en die zijn wel gewend van xtc te nemen kan iemand me zeggen hoe dit komt ?


dank bij voorbaat :)
Klik om te vergroten...

je bent waarschijnlijk geflshed (maar wel rsaar dat je vrienden wel van de kaart waren
Klik om te vergroten...

Bij mij was het toen ook zo, ik weet nog dat ik van 4 pillen niks voelde en me vrienden die dezelfde genomen hadden waren wel aan het stuiken. Het was wel niet m'n eerste keer. 'k had al veel ervaring met xtc.
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tja,

kun je niet veel tegen doen hé :wave:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je de moderne anti-depressiva medicijnen slikt dan voel je niets van XTC.
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#5
had afgelope weekend ook 1e x xtc

1 pil genomen, zouden HELE goeie zijn want mij nvrienden allemaal gingen helemaal loos van n halve. zij doen wel vaker xtc maarja ik merkte dus nix.

ik had wel grote pupillen en n klein beetje vrolyker.
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#6
niet depri worden dusss!!!!

:wink:
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hmmm, zolang ik nog Xtc heb ligge thuis zal ik ook niet snel depri worde :grin:

gelukig maar :grin:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#8
nutsss zei:
Als je de moderne anti-depressiva medicijnen slikt dan voel je niets van XTC.
Klik om te vergroten...
't zal dat geweest zijn. :wink:
T
TekyesssLid
01-01-2024, 00:00
#9
needlefreak zei:
nutsss zei:
Als je de moderne anti-depressiva medicijnen slikt dan voel je niets van XTC.
Klik om te vergroten...
't zal dat geweest zijn. :wink:
Klik om te vergroten...

Hmm, ik gebruik ook anti-depressiva, maar bij mij slaat XTC wel in.
Af en toe wel wat minder inderdaad, dat ik moet overgeven bijvoorbeeld, maar hij slaat na een tijdje wel in. Dus ja...
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb XTC dit weekend ook voor het eerst geprobeerd. Heb 2 pillen genomen en ging redelijk hard dus ik denk dat je gewoon slechte kwaliteit te pakken had :confused:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tekyesss zei:
needlefreak zei:
nutsss zei:
Als je de moderne anti-depressiva medicijnen slikt dan voel je niets van XTC.
Klik om te vergroten...
't zal dat geweest zijn. :wink:
Klik om te vergroten...

Hmm, ik gebruik ook anti-depressiva, maar bij mij slaat XTC wel in.
Af en toe wel wat minder inderdaad, dat ik moet overgeven bijvoorbeeld, maar hij slaat na een tijdje wel in. Dus ja...
Klik om te vergroten...

de oudere generatie pillen zoals PROZAC daar voel je de XTC wel mee maar het combineren van die twee schijnt dodelijk te kunnen zijn.
T
TekyesssLid
01-01-2024, 00:00
#12
nutsss zei:
de oudere generatie pillen zoals PROZAC daar voel je de XTC wel mee maar het combineren van die twee schijnt dodelijk te kunnen zijn.
Klik om te vergroten...

Nou, ik slik wel de nieuwere, maar ik merk er na een tijdje wel wat van hoor :P Denk je dat het heel erg is? Het combineren, zeg maar. Of kan dat mee vallen?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#13
nutsss zei:
Tekyesss zei:
needlefreak zei:
nutsss zei:
Als je de moderne anti-depressiva medicijnen slikt dan voel je niets van XTC.
Klik om te vergroten...
't zal dat geweest zijn. :wink:
Klik om te vergroten...

Hmm, ik gebruik ook anti-depressiva, maar bij mij slaat XTC wel in.
Af en toe wel wat minder inderdaad, dat ik moet overgeven bijvoorbeeld, maar hij slaat na een tijdje wel in. Dus ja...
Klik om te vergroten...

de oudere generatie pillen zoals PROZAC daar voel je de XTC wel mee maar het combineren van die twee schijnt dodelijk te kunnen zijn.
Klik om te vergroten...

waarom in godsnaam xtc nemen als je anti-depressiva slikt? dat is echt niet goed voor je het is algemeen bekend dat xtc depressie kan veroorzaken, als jij anti-depressiva neemt, verhoogt dat denk ik je serotonine gehalte, als je xtc neemt ook, maar de dag erna is het juist heel laag, gevolg: je hele serotonine-systeem door je war.
N
NismoLid
01-01-2024, 00:00
#14
hey iedereen ik heb een vraagje ik heb dit weekend men eerste keer xtc geprobeerd maar niets van gevoeld khad 6 pillen binnen en en echtn iets van gevoeld terwijl vrienden van mij echt van de kaart waren en die zijn wel gewend van xtc te nemen kan iemand me zeggen hoe dit komt ?


dank bij voorbaat :)
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nou dat vind ik echt heel vreemd.. Had je niet per ongeluk paracetamol genomen? :P
N
NismoLid
01-01-2024, 00:00
#16
nee twaren rolexen en mijn vrienden hadden dit ook genomen dezelfde en zei waren ver in het Xtc landje maar ik niet :(

ik doe wel ieder weekend pep kan dit an dat liggen mss?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Me dunkt van niet.

Daarnaast, 6 pillen, onmogelijk om daar helemaal niets van te voelen lijkt mij.
N
NismoLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik geraak er zelf niet aan uit :confused:
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Toen ik de allereerste keer XTC gebruikte, voelde ik er ook helemaal niets van. Wel had ik de gehele volgende dag een iets energieker gevoel dan normaal. Ik denk dat in mijn geval het effect verspreid werd over de volgende dag en dat mijn lichaam nog aan de stof moest wennen. Ik had de keer daarna evenveel genomen want ik moest het toch een keer ervaren en toen ging ik gruwelijk hard (net als iedereen bij zijn eerste keer trouwens, zal ik nooit meer vergeten.) Dus als jij misschien, net zoals ik, de volgende dag een iets energieker gevoel had dan normaal, dan kan je het (ik raad je het nooit aan natuurlijk, want drugs blijft slecht :openmouth: ) nog een keer proberen. Ik zou het echter wel bij 1 pil houden, want misschien zat er toch iets vreemds is. Dat je vrienden dan echter van kaart waren geraakt blijft een raadsel.
Ik hoop dat je er iets mee opschiet :wave:
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#20

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."