#1
Neem er een stuk of 16, niet alles tegelijk, als je dan niks voelt... dan weet ik het ook niet. 


wausie91 zei:Nismo zei:hey iedereen ik heb een vraagje ik heb dit weekend men eerste keer xtc geprobeerd maar niets van gevoeld khad 6 pillen binnen en en echtn iets van gevoeld terwijl vrienden van mij echt van de kaart waren en die zijn wel gewend van xtc te nemen kan iemand me zeggen hoe dit komt ?
dank bij voorbaat![]()
je bent waarschijnlijk geflshed (maar wel rsaar dat je vrienden wel van de kaart waren

't zal dat geweest zijn.nutsss zei:Als je de moderne anti-depressiva medicijnen slikt dan voel je niets van XTC.
needlefreak zei:'t zal dat geweest zijn.nutsss zei:Als je de moderne anti-depressiva medicijnen slikt dan voel je niets van XTC.![]()
Tekyesss zei:needlefreak zei:'t zal dat geweest zijn.nutsss zei:Als je de moderne anti-depressiva medicijnen slikt dan voel je niets van XTC.![]()
Hmm, ik gebruik ook anti-depressiva, maar bij mij slaat XTC wel in.
Af en toe wel wat minder inderdaad, dat ik moet overgeven bijvoorbeeld, maar hij slaat na een tijdje wel in. Dus ja...
nutsss zei:de oudere generatie pillen zoals PROZAC daar voel je de XTC wel mee maar het combineren van die twee schijnt dodelijk te kunnen zijn.
nutsss zei:Tekyesss zei:needlefreak zei:'t zal dat geweest zijn.nutsss zei:Als je de moderne anti-depressiva medicijnen slikt dan voel je niets van XTC.![]()
Hmm, ik gebruik ook anti-depressiva, maar bij mij slaat XTC wel in.
Af en toe wel wat minder inderdaad, dat ik moet overgeven bijvoorbeeld, maar hij slaat na een tijdje wel in. Dus ja...
de oudere generatie pillen zoals PROZAC daar voel je de XTC wel mee maar het combineren van die twee schijnt dodelijk te kunnen zijn.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."