Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1 ste keer xtc

1 ste keer xtc

22 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nismo neem je nog andere medicatie?

'k heb vroeger ook eens een periode niks gevoelt van xtc pillen en dat kwam door een soort medicament dat ik toen dagelijks moest nemen. 'k weet wel niet meer wat het juist was, is nu zo'n 7 of 8 jaar geleden.
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nismo zei:
hey iedereen ik heb een vraagje ik heb dit weekend men eerste keer xtc geprobeerd maar niets van gevoeld khad 6 pillen binnen en en echtn iets van gevoeld terwijl vrienden van mij echt van de kaart waren en die zijn wel gewend van xtc te nemen kan iemand me zeggen hoe dit komt ?


dank bij voorbaat :)
Klik om te vergroten...

je bent waarschijnlijk geflshed (maar wel rsaar dat je vrienden wel van de kaart waren
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#3
wausie91 zei:
Nismo zei:
hey iedereen ik heb een vraagje ik heb dit weekend men eerste keer xtc geprobeerd maar niets van gevoeld khad 6 pillen binnen en en echtn iets van gevoeld terwijl vrienden van mij echt van de kaart waren en die zijn wel gewend van xtc te nemen kan iemand me zeggen hoe dit komt ?


dank bij voorbaat :)
Klik om te vergroten...

je bent waarschijnlijk geflshed (maar wel rsaar dat je vrienden wel van de kaart waren
Klik om te vergroten...

Bij mij was het toen ook zo, ik weet nog dat ik van 4 pillen niks voelde en me vrienden die dezelfde genomen hadden waren wel aan het stuiken. Het was wel niet m'n eerste keer. 'k had al veel ervaring met xtc.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."