Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA poeder... ervaringen??

MDMA poeder... ervaringen??

220 antwoorden
74 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
0,6 gram in 1 keer? :confused:
kerel denk ff na...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
DarkScope zei:
een vraag.ik heb zelf vernomen dat mdma-kristallen een heftigere, snellere rush geven dan pillen. Ook dat het spacender is, daarmee wil ik zeggen dat je je wat lichter voelt en bij de inslag aangeschoten-achtig gevoel. ( kwa evenwicht )

maar is dit altijd bij kristallen, of heb je dat bij pillen ook als je gewoon je pillen crusht?

EDIT: is 0,6 gram mdma-kristallen een normale dosis, of is dat al veel?

EDIT 2: bestaan er geen MDA-Kristallen? :grin:
Klik om te vergroten...
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ellesdee zei:
0,6 gram in 1 keer? :confused:
kerel denk ff na...
Klik om te vergroten...

nee dat zeg ik toch niet. 0,6 in 2 keer heb ik gedaan. 2 bommetjes ( in een vloeitje ) van 0,3 gram, 600 miligram dus in totaal. Maar ik vroeg me af wat een normale gebrukersdosis is ( dit was trouwens wel mijn heftigste mdma/xtc ervaring ooit )
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#4
DarkScope zei:
een vraag.ik heb zelf vernomen dat mdma-kristallen een heftigere, snellere rush geven dan pillen. Ook dat het spacender is, daarmee wil ik zeggen dat je je wat lichter voelt en bij de inslag aangeschoten-achtig gevoel. ( kwa evenwicht )

maar is dit altijd bij kristallen, of heb je dat bij pillen ook als je gewoon je pillen crusht?

EDIT: is 0,6 gram mdma-kristallen een normale dosis, of is dat al veel?

EDIT 2: bestaan er geen MDA-Kristallen? :grin:
Klik om te vergroten...

WANNEER LEER JE NOU EENS EERST GOOGLE/EROWID TE GEBRUIKEN VOORDAT JE DOMME VRAGEN STELT!?!? :openmouth:

caps ftw!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
DarkScope zei:
Ellesdee zei:
0,6 gram in 1 keer? :confused:
kerel denk ff na...
Klik om te vergroten...

nee dat zeg ik toch niet. 0,6 in 2 keer heb ik gedaan. 2 bommetjes ( in een vloeitje ) van 0,3 gram, 600 miligram dus in totaal. Maar ik vroeg me af wat een normale gebrukersdosis is ( dit was trouwens wel mijn heftigste mdma/xtc ervaring ooit )
Klik om te vergroten...

een dosis is over t algemeen iets wat je per keer neemt...

maar goed... ligt er aan over welke tijd dat verdeeld is dat je die bommetjes neemt...
en hoe zwaar je bent enz...
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#6
Elektronik_dynamite zei:
DarkScope zei:
een vraag.ik heb zelf vernomen dat mdma-kristallen een heftigere, snellere rush geven dan pillen. Ook dat het spacender is, daarmee wil ik zeggen dat je je wat lichter voelt en bij de inslag aangeschoten-achtig gevoel. ( kwa evenwicht )

maar is dit altijd bij kristallen, of heb je dat bij pillen ook als je gewoon je pillen crusht?

EDIT: is 0,6 gram mdma-kristallen een normale dosis, of is dat al veel?

EDIT 2: bestaan er geen MDA-Kristallen? :grin:
Klik om te vergroten...

WANNEER LEER JE NOU EENS EERST GOOGLE/EROWID TE GEBRUIKEN VOORDAT JE DOMME VRAGEN STELT!?!? :openmouth:

caps ftw!
Klik om te vergroten...

erowid en google, nee daar heb ik niks aan. ik heb meer aan ervaringen. is het namelijk anders te doseren als pillen, omdat het poeder is bijv.?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ellesdee zei:
DarkScope zei:
Ellesdee zei:
0,6 gram in 1 keer? :confused:
kerel denk ff na...
Klik om te vergroten...

nee dat zeg ik toch niet. 0,6 in 2 keer heb ik gedaan. 2 bommetjes ( in een vloeitje ) van 0,3 gram, 600 miligram dus in totaal. Maar ik vroeg me af wat een normale gebrukersdosis is ( dit was trouwens wel mijn heftigste mdma/xtc ervaring ooit )
Klik om te vergroten...

een dosis is over t algemeen iets wat je per keer neemt...

maar goed... ligt er aan over welke tijd dat verdeeld is dat je die bommetjes neemt...
en hoe zwaar je bent enz...
Klik om te vergroten...

ja dat klopt natuurlijk, maar raar, als ik 3 pillen van 100 mg tegelijk zou nemen, zou ik echt wel superhard gaan, maar een bommetje van 300 mg kon wel gwn zonder té hard
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
DarkScope zei:
Elektronik_dynamite zei:
DarkScope zei:
een vraag.ik heb zelf vernomen dat mdma-kristallen een heftigere, snellere rush geven dan pillen. Ook dat het spacender is, daarmee wil ik zeggen dat je je wat lichter voelt en bij de inslag aangeschoten-achtig gevoel. ( kwa evenwicht )

maar is dit altijd bij kristallen, of heb je dat bij pillen ook als je gewoon je pillen crusht?

EDIT: is 0,6 gram mdma-kristallen een normale dosis, of is dat al veel?

EDIT 2: bestaan er geen MDA-Kristallen? :grin:
Klik om te vergroten...

WANNEER LEER JE NOU EENS EERST GOOGLE/EROWID TE GEBRUIKEN VOORDAT JE DOMME VRAGEN STELT!?!? :openmouth:

caps ftw!
Klik om te vergroten...

erowid en google, nee daar heb ik niks aan. ik heb meer aan ervaringen. is het namelijk anders te doseren als pillen, omdat het poeder is bijv.?
Klik om te vergroten...

als jij altijd weet hoeveel mdma er in je pillen zit...
dan kan je t precies tzelfde doseren...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
DarkScope zei:
Ellesdee zei:
DarkScope zei:
Ellesdee zei:
0,6 gram in 1 keer? :confused:
kerel denk ff na...
Klik om te vergroten...

nee dat zeg ik toch niet. 0,6 in 2 keer heb ik gedaan. 2 bommetjes ( in een vloeitje ) van 0,3 gram, 600 miligram dus in totaal. Maar ik vroeg me af wat een normale gebrukersdosis is ( dit was trouwens wel mijn heftigste mdma/xtc ervaring ooit )
Klik om te vergroten...

een dosis is over t algemeen iets wat je per keer neemt...

maar goed... ligt er aan over welke tijd dat verdeeld is dat je die bommetjes neemt...
en hoe zwaar je bent enz...
Klik om te vergroten...

ja dat klopt natuurlijk, maar raar, als ik 3 pillen van 100 mg tegelijk zou nemen, zou ik echt wel superhard gaan, maar een bommetje van 300 mg kon wel gwn zonder té hard
Klik om te vergroten...
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
DarkScope zei:
Ellesdee zei:
DarkScope zei:
Ellesdee zei:
0,6 gram in 1 keer? :confused:
kerel denk ff na...
Klik om te vergroten...

nee dat zeg ik toch niet. 0,6 in 2 keer heb ik gedaan. 2 bommetjes ( in een vloeitje ) van 0,3 gram, 600 miligram dus in totaal. Maar ik vroeg me af wat een normale gebrukersdosis is ( dit was trouwens wel mijn heftigste mdma/xtc ervaring ooit )
Klik om te vergroten...

een dosis is over t algemeen iets wat je per keer neemt...

maar goed... ligt er aan over welke tijd dat verdeeld is dat je die bommetjes neemt...
en hoe zwaar je bent enz...
Klik om te vergroten...

ja dat klopt natuurlijk, maar raar, als ik 3 pillen van 100 mg tegelijk zou nemen, zou ik echt wel superhard gaan, maar een bommetje van 300 mg kon wel gwn zonder té hard
Klik om te vergroten...

misschien geen zuivere mdma, misschien geen zuivere pillen...
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#11
DarkScope zei:
Elektronik_dynamite zei:
DarkScope zei:
een vraag.ik heb zelf vernomen dat mdma-kristallen een heftigere, snellere rush geven dan pillen. Ook dat het spacender is, daarmee wil ik zeggen dat je je wat lichter voelt en bij de inslag aangeschoten-achtig gevoel. ( kwa evenwicht )

maar is dit altijd bij kristallen, of heb je dat bij pillen ook als je gewoon je pillen crusht?

EDIT: is 0,6 gram mdma-kristallen een normale dosis, of is dat al veel?

EDIT 2: bestaan er geen MDA-Kristallen? :grin:
Klik om te vergroten...

WANNEER LEER JE NOU EENS EERST GOOGLE/EROWID TE GEBRUIKEN VOORDAT JE DOMME VRAGEN STELT!?!? :openmouth:

caps ftw!
Klik om te vergroten...

erowid en google, nee daar heb ik niks aan. ik heb meer aan ervaringen. is het namelijk anders te doseren als pillen, omdat het poeder is bijv.?
Klik om te vergroten...
dus jij wil beweren dat er op erowid geen ervaringen staan? :tearsofjoy:

en tuurlijk is het anders te doseren dat kan iedereen toch begrijpen, like wtf jonge.
in pillen word bindmiddel gebruikt en heb je ook iemand een hoop mdma poeder ter grote van een pil zien snuifen?
komop zeg, volgens mij fles je de boel hier een btje met je gedrag :confused:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ellesdee zei:
DarkScope zei:
Elektronik_dynamite zei:
DarkScope zei:
een vraag.ik heb zelf vernomen dat mdma-kristallen een heftigere, snellere rush geven dan pillen. Ook dat het spacender is, daarmee wil ik zeggen dat je je wat lichter voelt en bij de inslag aangeschoten-achtig gevoel. ( kwa evenwicht )

maar is dit altijd bij kristallen, of heb je dat bij pillen ook als je gewoon je pillen crusht?

EDIT: is 0,6 gram mdma-kristallen een normale dosis, of is dat al veel?

EDIT 2: bestaan er geen MDA-Kristallen? :grin:
Klik om te vergroten...

WANNEER LEER JE NOU EENS EERST GOOGLE/EROWID TE GEBRUIKEN VOORDAT JE DOMME VRAGEN STELT!?!? :openmouth:

caps ftw!
Klik om te vergroten...

erowid en google, nee daar heb ik niks aan. ik heb meer aan ervaringen. is het namelijk anders te doseren als pillen, omdat het poeder is bijv.?
Klik om te vergroten...

als jij altijd weet hoeveel mdma er in je pillen zit...
dan kan je t precies tzelfde doseren...
Klik om te vergroten...

ja, dat klopt. maar omdat het anders inslaat ( harder rusht ), en korter duurt ( omdat het poeder is ), kan de dosis toch anders zijn?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
B
BarbieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Elektronik_dynamite zei:
DarkScope zei:
een vraag.ik heb zelf vernomen dat mdma-kristallen een heftigere, snellere rush geven dan pillen. Ook dat het spacender is, daarmee wil ik zeggen dat je je wat lichter voelt en bij de inslag aangeschoten-achtig gevoel. ( kwa evenwicht )

maar is dit altijd bij kristallen, of heb je dat bij pillen ook als je gewoon je pillen crusht?

EDIT: is 0,6 gram mdma-kristallen een normale dosis, of is dat al veel?

EDIT 2: bestaan er geen MDA-Kristallen? :grin:
Klik om te vergroten...

WANNEER LEER JE NOU EENS EERST GOOGLE/EROWID TE GEBRUIKEN VOORDAT JE DOMME VRAGEN STELT!?!? :openmouth:

caps ftw!
Klik om te vergroten...
Alweer hoofdletterS!! :angry:
f
floydLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb net 1 gr mdma gekocht voor 25€.

er zitten hier en daar wat kristallen tussen, maar het is hoofdzakelijk een grof poeder, net suiker.
het spul heeft een gele, licht bruine kleur.
en het ruikt niet naar anijs.

ik heb nog nooit mdma van dichtbij gezien.
en ik dacht altijd dat dit wit van kleur was (al heb ik op DF wel al gelezen dat het soms paars van kleur kan zijn).

ik ben een beginner wat mdma betreft en ben van plan om de gram in 10 te verdelen, zodat ik telkens een dosis heb van ongeveer de 100 mg.
ik zal het waarschijnlijk in een glas water oplossen en dan zo innemen.

weet er iemand van jullie of die gele kleur normaal is?
en voorzover je het kan zeggen; is dit goed/straf spul?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
floyd zei:
ik heb net 1 gr mdma gekocht voor 25€.

er zitten hier en daar wat kristallen tussen, maar het is hoofdzakelijk een grof poeder, net suiker.
het spul heeft een gele, licht bruine kleur.
en het ruikt niet naar anijs.

ik heb nog nooit mdma van dichtbij gezien.
en ik dacht altijd dat dit wit van kleur was (al heb ik op DF wel al gelezen dat het soms paars van kleur kan zijn).

ik ben een beginner wat mdma betreft en ben van plan om de gram in 10 te verdelen, zodat ik telkens een dosis heb van ongeveer de 100 mg.
ik zal het waarschijnlijk in een glas water oplossen en dan zo innemen.

weet er iemand van jullie of die gele kleur normaal is?
en voorzover je het kan zeggen; is dit goed/straf spul?
Klik om te vergroten...

de kleur van mdma kan heel erg verschillen...
van gelig tot grijs... en soms idd een paarsige gloed...

over dat oplossen in water, dat is heel slecht voor je tanden...
je kan t dan beter in een vloeitje doen...

en als je echt wilt weten of t wel mdma is, tjah, dan moet je t laten testen...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
als je het rustiger wilt laten opkomen drink je het beter op met water
kleur kan idd verschillen, heb zelf al "bijna" zwarte brokken mdma gehad
f
floydLid
01-01-2024, 00:00
#18
als je het sporadisch gebruikt zal het wel meevallen voor de tanden denk ik. ik ben niet van plan om het ieder weekend te pakken.
we (ik en mijn vriendin) gaan het voor het eerst nemen met kerst ergens in parijs, dat lijkt me een mooie gelegenheid met al die flikkerlichtjes enzo.

(in België laten testen is niet zo voor de handliggend denk ik, dus gaan we het zo maar proberen en zien wat er op ons afkomt)

ik ben in elk geval al wat gerust gesteld dat mdma blijkbaar allerhande kleurtjes kan hebben, waarvoor dank :wave:
W
White_RabbitLid
01-01-2024, 00:00
#19
zelf bommetje gemaakt, lekkerrrrrrrrrrrrrr en de overige mensen maar denken dat ik blij en hyper was van de red bull...... YEAH RIGHT.....

maar goed, daarna weer XTC en dat viel bruut tegen! voor mij geen pillen meer maar gewoon lekkere MDMA (als ik er ooit weer aan kan komen :confused: )

enjoy!
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik vind juist het ongekeerde, bij poeder weet je hoeveel je pakt, bij pillen niet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."