Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe reageer je dan?

hoe reageer je dan?

30 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
j
joelsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hb n vraagj..ben het ZEKER niet van plan!! Wat zou het geven als je iemand zonder dat ie het weet XTC/LSD/MDMA... geeft...
Hoe voelt die zich en wat moet die dn denken :tongueout:...is het een slechte ervaring ? nogmaals ben het zeker niet van plan andrs zou ik het ook niet vragen maar gwn doen. Maar zoiets doe je niet vindik. kzou me niet kunne inbeelde wat ik zou voele bij mn eetste keer als ik het niet wist ...ging al ongeloooooofelijk strak vn eerste keer en wistet lekker wel :P ...
Geniet er ng van :wink: :grin:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je LSD in iemands drankje knalt denkt diegene dat hij gek wordt. Zo simpel si het gewoon...je wordt er ook gewoon gek van.
XTC kan iedereen wel handelen lijtk me.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#3
volgens de wet is iemand lsd geven het zelfde als een aanslag op z'n leven plegen, poging tot moord dus
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat je het niet gaat doen is al goed, maar waarom heb je dan eigenlijk nog een antwoord nodig. :confused:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Is wel interessant om te weten hoe mensen erop reageren als ze het niet verwahten.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bij xtc denk ik dat de meeste wel denken van wat is dit nu. Zolang ze niet fout gaan zal het denk ik wel meevallen. Maar met LSD is denk ik wel gevaarlijk als iemand helemaal para wordt
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Weet wel wat ík dacht bij min eerste keer LSD en ik had al hooggespannen verwachtingen.
We hebben toen letterlijk tegen elkaar gezegd: "Ik kan me goed voorstellen dat je in zo'n staat, met 3 keer zoveel LSD in je flikker, denkt dat je kan vliegen en uit het raam springt."
l
lazybonesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drugs geven aan iemand die ze bewust neemt vind ik al riskant. Je weet nooit of ie 't aan kan. Iets stiekem geven is echt foute boel. Dat slachtoffer weet niet wat em gebeurd.. Zeker met lsd. Levens gevaarlijk volgens mij.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Levensgevaarlijk niet...je springt niet direct van een gebouw. Wel ongelofelijk kut.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
kdenk niet dat iedereen fout zou gaan op lsd hoor... sommigen zouden mss beseffen dat ze lsd toegediend kregen, maar kdenk toch dat de meerderheid slecht gaat
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hay, wat zou er gebeuren als je stiekem een flinke scheut G in iemand zijn bietje doet?? :sunglasses:
P
PRINCEZS_Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Het ligt eraan.. Als je XTC in je drankje krijgt, en je kent het gevoel dan weet je het wss meteen, en soieso dat moet je wel kunnen handelen..

Maar LSD is echt een ander verhaal, er is geloof ik nix ergers/engers dan een onverwachte LSD trip ! Dan denk je idd dat je helemaal bent doorgedraait, dus dan raak je in paniek en word je bang en ja dan gaat 't helemaal fout denkik
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deep Blue zei:
Hay, wat zou er gebeuren als je stiekem een flinke scheut G in iemand zijn bietje doet?? :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Als diegene al dronken is, moet daarom al niet eens zijn heb je problemen. Ze hebben het is een keer bij een maat van mij geflikt die jongen wist niet wat hem overkwam. Hij is met zen liefje naar huis gegaan en die is bij hem op zijn bed blijven zitten want hij lag daar wat te draaien en te bazelen. Zen moeder helemaal in paniek... Dus ja...

Zoiets doe je gewoon niet drugs in een onwetende z'n drinken doen!
l
lazybonesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zie er ook de gein niet van eerlijk gezegd. Wat voor nut heeft zoiets dan?.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
lazybones zei:
Ik zie er ook de gein niet van eerlijk gezegd. Wat voor nut heeft zoiets dan?.
Klik om te vergroten...

Kan je diegene lekker verkrachten. :angry:
l
lazybonesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Doe ik toch wel. :grin:
S
Shadow ChildLid
01-01-2024, 00:00
#17
diegene die zulke acties in het echt doen verdienen de galg, er is geen excuus om daar onderuit te komen.
zoweizo een mens heeft geen recht om een anders mens iets te flikken :wave:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bij een vriend van me hebben ze ook aans xtc in z'n biertje gekapt , gevolg was : amulance kom hem komen halen :)
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#19
Weednator zei:
Bij een vriend van me hebben ze ook aans xtc in z'n biertje gekapt , gevolg was : amulance kom hem komen halen :)
Klik om te vergroten...
is dat geen ghb geweest?
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik denk ook eerder ghb, lijkt me sterk dat dit xtc was...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."