#1
De tijd van het ieder weekend pillen rossen is voor mij wel voorbij.
Verstand komt echt met de jaren![:)]()
Verstand komt echt met de jaren
Deranged zei:Ik heb schandalig veel pillen geslikt die gewoon niks meer deden. Wat dat betreft vind ik het een moeilijk te controleren en onvoorspelbaar iets. Ik heb zelfs een paar keer meegemaakt dat ik mijn eerste pil al na een half uur niet meer voelde en alles wat ik daarna nam deed niks meer. Maar dat was wel heel extreem, geen idee waarom dat ineen keer was. Normaal gesproken duurde het wel een paar uur en dan werd het minder en dan kan ik het nooit laten om toch nog een of meerdere pillen bij te nemen en dan te hopen dat ze wat doen terwijl ik eigenlijk weet van niet. Dat kan ik nog altijd nog altijd niet laten als ik XTC gebruik en ik heb nog over in zo'n situatie.
spacekonijn zei:BUMP
ik wil votes van de nieuwe members![]()
caatje zei:Ik heb als ik gebruikt heb, het weekend daarop weer zin. (echt zin!) Na een paar weken niks gebruiken heb ik ik tegenzin om het te nemen. Tot dat ik de 1ste weer heb geslikt dan is het weer fun/fijn. En dan begint t weer opnieuw...
Peels zei:Ben heel eerlijk, soms wel eens 2 á3 keer per weekend!! Kom mezelf dan best wel tegen hoor, die tweede keer werkt dan nog wel, maar niet zo lekker als de eerste keer,... heb je dan de derde keer genomen (derde dag, wat me ook is overkomen) nou dan voel je echt NIETS meer, dus ja, dat heb ik gedaan,.. en wie weet gebeurd dat nog wel eens,..oke, ik weet, tis absoluut niet verstandig,.. maar soms loopt een weekend zo. Meestal 1 keer per week, gebeurd wel eens 2 keer per week, en zelden 3 keer per week.
DarkScope zei:Peels zei:Ben heel eerlijk, soms wel eens 2 á3 keer per weekend!! Kom mezelf dan best wel tegen hoor, die tweede keer werkt dan nog wel, maar niet zo lekker als de eerste keer,... heb je dan de derde keer genomen (derde dag, wat me ook is overkomen) nou dan voel je echt NIETS meer, dus ja, dat heb ik gedaan,.. en wie weet gebeurd dat nog wel eens,..oke, ik weet, tis absoluut niet verstandig,.. maar soms loopt een weekend zo. Meestal 1 keer per week, gebeurd wel eens 2 keer per week, en zelden 3 keer per week.
iedereen zegt dat altijd, maar voor mij geldt dat nooit, heeft het nog nooit gedaan, alleen tolerantie. Maar ik heb vaker elke week gedaan, en dan op vrijdag en zaterdag, toch zeker zon 2 maanden lang. Nou op het einde ging ik nog net zo lekker als op het begin, en ook gewoon love-gevoel en alles. Had op het einde alleen zeker 4 keer zoveel nodig maar goed.
nicole1973 zei:DarkScope zei:Peels zei:Ben heel eerlijk, soms wel eens 2 á3 keer per weekend!! Kom mezelf dan best wel tegen hoor, die tweede keer werkt dan nog wel, maar niet zo lekker als de eerste keer,... heb je dan de derde keer genomen (derde dag, wat me ook is overkomen) nou dan voel je echt NIETS meer, dus ja, dat heb ik gedaan,.. en wie weet gebeurd dat nog wel eens,..oke, ik weet, tis absoluut niet verstandig,.. maar soms loopt een weekend zo. Meestal 1 keer per week, gebeurd wel eens 2 keer per week, en zelden 3 keer per week.
iedereen zegt dat altijd, maar voor mij geldt dat nooit, heeft het nog nooit gedaan, alleen tolerantie. Maar ik heb vaker elke week gedaan, en dan op vrijdag en zaterdag, toch zeker zon 2 maanden lang. Nou op het einde ging ik nog net zo lekker als op het begin, en ook gewoon love-gevoel en alles. Had op het einde alleen zeker 4 keer zoveel nodig maar goed.
Misschien stomme vraag hoor maar heb je dan ook anders last de dagen er op .. dus de zongenaamde dio dagen? Extra moe als je 2 avonden achter elkaar hebt gebruikt of kan je wel gewoon functioneren?? Vraag het namelijk heb vrijdag een mega goed feest met idem muziek enz.. en zaterdag nog een feest.. maar heb nog nooit 2 dagen achter elkaar gebruikt...

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."