Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp Natalie oud en nieuw door!

Help Natalie oud en nieuw door!

25 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
I
IngaLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallookes ballie,

Overgeven..de ene keer wel de andere keer niet. Ik heb er zelf ook geen verklaring voor. Ik laat de pil ook altijd thuis opkomen (ingeval van). Maar ik heb het onlangs toch meegemaakt op een feestje waar ik naar de wc moest sprinten toen barry white begon te zingen... Of het nu aan den Barry lag of aan de pil.... is voor mij nog steeds een groot vraagteken!!! :mrgreen:

Go with te flow zou ik zeggen en geniet van je avondje met of zonder kots :wave:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#2
Die rennies, die tip geef ik nogal eens nadat ik het weer op een ander forum gelezen had. En eerlijk is eerlijk, ik ben nooit meer misselijk geworden met pillen nadat ik een paar slechte ervaringen had. Het kan uiteraard tussen de oren zitten maar wat maakt dat uit? Als iemand me de tip geeft om een halve nuts reep op te eten samen met de pil en ik geloof erin dat het zou kunnen werken dan is het toch goed?!

Wat ook kan helpen is de pil fijn te stampen en in wat water of fris te roeren en opdrinken. Wel vies!

En de laatse mogelijkheid is nog om de pil te verpulveren en op te snuiven. Het brand als een gek maar zou wel moeten werken.
X
XpRnzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou zeggen, maak je vooral niet te druk. Het overgeven hoort er nou eenmaal bij bij sommigen. En als het eruit is gaat het meestal weer goed.

Een goede dosis kun je bepalen door 1 à 2 mg MDMA te rekenen voor elke kilo lichaamsgewicht. Meestal zijn p'tjes van rond de 100mg gewoon goed te doen voor vrijwel iedereen.

Succes ermee en geniet ervan! :)
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt!

Hola allemaal!
Hartstikke bedankt voor alle info en de serieuze reacties!
Ik heb besloten het gewoon te doen als ik me top voel, anders niet, dan ga ik maar aan de zuip.
Ik weet niet of er nog mensen naar de fuse gaan, ik ga in ieder geval wel en ik heb er zin an!
Veel plezier deze feestdagen!
Jullie lezen het nog wel...
Thanx.
Naat
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
tis niet aan te raden, maar je zal het sowieso nog genoeg voelen, maar wel minder natuurlijk
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Eentje dan

Hola!
Ik lees net dat t misschien ook beter is om in 1 keer een hele drin te gooien.
Ik las dat men een halve erin gooide en dan er de hele tijd "tegenaan zat te hikken", dat ie niet insloeg zeg maar.
Dat herken ik wel, dat gevoel heb ik zo'n zeven uur lang gehad, daarna was ik totally happy.
Wat zijn de ervaringen daarmee?
Aanstaande vrijdag slikken we thuis een pilletje om te testen voor zondag zeg maar...Ik zal er dan wel ff opzetten hoe dat is gegaan...
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Tekort

Of zit ik dan weer met n serotoninetekort zondag?
Tis me allemaal wat, haha!
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ben het me Jeller eens, geen aanrader.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb nog nooit moeter overgeven van pillen, wel al paar maal van drank:tongueout:
Ik zou gewoon een pilletje nemen, vraag aan diegene of het der echt goeie zijn of normale, als echt goeie zijn zou ik gwn een halfje nemen en afwachten, moet je zelf zowat inschatten he.
Overgeven is echt maar zelden hoor van X, ken maar paar mensen die dat al hebben voorgehad, was dan ook maar 1* gebeurt by die mensen.
En ik denk dat je de dag zowiezo verrot gaat zijn, ik denk dat je echt niet de enige zou zijn, lig ook altijd hele dag na feesje in me bed(me of zonder vriendin :) )
Ik wens je in ieder geval een BANGELIJK nieuw jaar toe
.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Deranged zei:
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat er weer mensen boos gaan worden.
Klik om te vergroten...

Laat ook maar...
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Lalalala

Nou, pillen zijn binnen, heb ze laten testen, maar stonden helaas niet in de database.
De twee dames van de testservice in Amsterdam waren vet relaxed, hebben goede tips gegeven en ik ben er helemaal tevreden over!
T zijn witte smilies en dat zegt geen ene anus.
We kregen wel de blauw/zwarte kleur, maar hoeveelheden zijn dus onbekend.

Ga in plaats van Brussel nu naar Happy6 in Antwerpen,
heb er ontzettend veel zin in, we zien t wel!
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
absoluut af te raden om het 2x in 1 weekend te doen.
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Klopt

Ja, dat gaven ze al aan bij het testcentrum, doe ik dus ook niet.
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#14
ballie15 zei:
- Effect afwachten, eventueel kotsen.
Klik om te vergroten...

lekker droog :sunglasses:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#15
wat voor witte smileys zijn dat?
als hhet er zijn met wenkbrouwen zou ik zeker maar en halve nemen als je het niet veel doet want die met die wenkbrouwen zijn echt bangelijk...
M
Miss-BehaviourLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kotsen na pillen... hier nog eentje!

Mijn ervaring is het gewoon maar laten gaan als het opkomt. Zodra het eruit is, voel ik me helemaal top. Ik heb het echt een hele lange tijd gehad dat ik elke keer als een pil ging werken, ik moest kotsen. Of het nou een halfje of een hele, een goede of een mindere pil was.

Maar de laatste keer ging het opeens goed. Had wel heel even een klein beetje de neiging, maar mijn vriend ging me afleiden en ik ademde even diep in en uit en toen was't ok. Denk echt dat bij bij mij ook tussen mijn oren zit. Ben namelijk een keer (de 4e keer dat ik pillen gebruikte) voor het eerst over mijn nek gegaan, midden op de dansvloer. :flushed:
Was niet heel lekker en toen ging iemand een joint aansteken naast me... en jah, die lucht kon ik net ff niet hebben.

Sinds die tijd was het elke keer raak, tot de laatste keer. Even hopen dat ik me er nu weer overheen kan zetten.
j
jappe_1991Lid
01-01-2024, 00:00
#17
maat van mij had dat ook je kan best een medicatie capsule leeghalen , je pil verpoederen en daar in doen zo krijg je de vieze smaak niet en moet je niet overgeven
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb nu met oudjaar ook XTC gepakt ( 2de keer ) . 1ste keer had ik 3 pillen gepakt en moest ik niet overgeven , nu met oudjaar maar 2 pilletjes en ik moest wel overgeven , Ik had van te voren al wel veel bier en wiet op .
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#19
Weednator zei:
Ik heb nu met oudjaar ook XTC gepakt ( 2de keer ) . 1ste keer had ik 3 pillen gepakt en moest ik niet overgeven , nu met oudjaar maar 2 pilletjes en ik moest wel overgeven , Ik had van te voren al wel veel bier en wiet op .
Klik om te vergroten...
Wss is dat bier dat de boosdoener is geweest, je moet eens een pilletje in een koolzuur houdende stof gooien, dan begint het helemaal te bruisen.
Er ontstaat dus een hele hoop gas in je maag en dat moet eruit, of in de vorm van een boer, of in de vorm van iets anders...
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Report

Ik zet nu mijn tripreport ff bij de...tripreports!
Hoe verrassend...
Gegroet,
Natalie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."