Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp Natalie oud en nieuw door!

Help Natalie oud en nieuw door!

25 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
X
XpRnzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou zeggen, maak je vooral niet te druk. Het overgeven hoort er nou eenmaal bij bij sommigen. En als het eruit is gaat het meestal weer goed.

Een goede dosis kun je bepalen door 1 à 2 mg MDMA te rekenen voor elke kilo lichaamsgewicht. Meestal zijn p'tjes van rond de 100mg gewoon goed te doen voor vrijwel iedereen.

Succes ermee en geniet ervan! :)
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Bedankt!

Hola allemaal!
Hartstikke bedankt voor alle info en de serieuze reacties!
Ik heb besloten het gewoon te doen als ik me top voel, anders niet, dan ga ik maar aan de zuip.
Ik weet niet of er nog mensen naar de fuse gaan, ik ga in ieder geval wel en ik heb er zin an!
Veel plezier deze feestdagen!
Jullie lezen het nog wel...
Thanx.
Naat
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
tis niet aan te raden, maar je zal het sowieso nog genoeg voelen, maar wel minder natuurlijk
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Eentje dan

Hola!
Ik lees net dat t misschien ook beter is om in 1 keer een hele drin te gooien.
Ik las dat men een halve erin gooide en dan er de hele tijd "tegenaan zat te hikken", dat ie niet insloeg zeg maar.
Dat herken ik wel, dat gevoel heb ik zo'n zeven uur lang gehad, daarna was ik totally happy.
Wat zijn de ervaringen daarmee?
Aanstaande vrijdag slikken we thuis een pilletje om te testen voor zondag zeg maar...Ik zal er dan wel ff opzetten hoe dat is gegaan...
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Tekort

Of zit ik dan weer met n serotoninetekort zondag?
Tis me allemaal wat, haha!
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ben het me Jeller eens, geen aanrader.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."