#1
Qocaïne zei:In ieder geval bedankt voor de reacties.
We hebben besloten om een halfje bij te pakken.. en sloeg een uur na het halfje lekker in! Gelukkig! ^^
Het was zijn 3de keer.. en hij heeft er netjes Ãedere keer 3 maanden tussen gehouden. Tóch denken we iedere keer weer dat hij imuun is voor mdma.. later blijkt natuurlijk van niet.
Maar 3 tot 5 uur w88 op de inslag vind ik echt veel!
Nogmaals bedankt... dit topic kan eventueel gesloten worden en in de afvalbak belanden!![]()
crush ze en gooi ze in je drinken of bommetje, slaan ze eerder in
