#1
Beste mensen,
Ik heb hier een vriend op bezoek die een xtc pil getest op 115mg binnen heeft getikt. Dit is twee uur geleden.. en hij voelt nog steeds niets...
dit is niet de eerste keer.. de vorige keer heeft hij 5 (!) uur op de inslag moeten wachten. (dit waarschijnlijk door hetzelf blokkeren.. vanwege verkeerde omstandigheden)
Hoe kan dit komen? Kan het komen omdat hij iedere dag blowt? Werkt dit ook op je serotonine?
Kan hij er imuun voor zijn? Mag hij bijpakken?
groetjes n00b Qocaïne :P
Ik heb hier een vriend op bezoek die een xtc pil getest op 115mg binnen heeft getikt. Dit is twee uur geleden.. en hij voelt nog steeds niets...
dit is niet de eerste keer.. de vorige keer heeft hij 5 (!) uur op de inslag moeten wachten. (dit waarschijnlijk door hetzelf blokkeren.. vanwege verkeerde omstandigheden)
Hoe kan dit komen? Kan het komen omdat hij iedere dag blowt? Werkt dit ook op je serotonine?
Kan hij er imuun voor zijn? Mag hij bijpakken?
groetjes n00b Qocaïne :P


