Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIetwat dringende vraag voor mijn vriend.

Ietwat dringende vraag voor mijn vriend.

21 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensen,

Ik heb hier een vriend op bezoek die een xtc pil getest op 115mg binnen heeft getikt. Dit is twee uur geleden.. en hij voelt nog steeds niets...

dit is niet de eerste keer.. de vorige keer heeft hij 5 (!) uur op de inslag moeten wachten. (dit waarschijnlijk door hetzelf blokkeren.. vanwege verkeerde omstandigheden)

Hoe kan dit komen? Kan het komen omdat hij iedere dag blowt? Werkt dit ook op je serotonine?

Kan hij er imuun voor zijn? Mag hij bijpakken?

groetjes n00b Qocaïne :P
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#2
euhm.. door blowen zal dat in ieder geval niet zijn.
heeft ie veel gegeten? en neemt hij veel mdma? ik heb er niet direct een verklaring voor. ik heb ook eenmaal anderhalf uur moeten wachten eer dat een pil opkwam maar dat was wsl pma.
het lijkt me niet waarschijnlijk dat je een drug als mdma kan onderdrukken..
toen ik vroeger pillen pakte en ze wouden niet opkomen, rookte ik een joint en dat hielp meestal.
ofwel heb je twee verschillende drukken pillen door elkaar en is de geteste pil een goede en de andere niet? doe eens een klein brokje ervan in je mond.. komt er een mdma-smaak?
je doet ervan wat je wil, maar ik zou na drie kwartier al een tweede genomen hebben :P
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik had ook eens uren moesten wachten op inslag..
Knalde de pil pas 3 uur 's-nachts in..

Maar kan het aan de soort pil liggen?
Ik merk altijd dat de ene soort pil sneller inknalt dan de andere soort.
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Misschien een oplossing om op je pil te kouwen, dat doe ik ook altijd.
Is alleen even een sterke chemische smaak in je mond :P .
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
disaster zei:
Misschien een oplossing om op je pil te kouwen, dat doe ik ook altijd.
Is alleen even een sterke chemische smaak in je mond :P .
Klik om te vergroten...

:openmouth: :kots:
F
FormshiftLid
01-01-2024, 00:00
#6
disaster zei:
Misschien een oplossing om op je pil te kouwen, dat doe ik ook altijd.
Is alleen even een sterke chemische smaak in je mond :P .
Klik om te vergroten...

En 6 rotte tanden eraan overhouden....
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hij verwerkt de stoffen veel langzamer dan anderen. :rolleyes:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
slunse zei:
euhm.. door blowen zal dat in ieder geval niet zijn.
heeft ie veel gegeten? en neemt hij veel mdma? ik heb er niet direct een verklaring voor. ik heb ook eenmaal anderhalf uur moeten wachten eer dat een pil opkwam maar dat was wsl pma.
het lijkt me niet waarschijnlijk dat je een drug als mdma kan onderdrukken..
toen ik vroeger pillen pakte en ze wouden niet opkomen, rookte ik een joint en dat hielp meestal.
ofwel heb je twee verschillende drukken pillen door elkaar en is de geteste pil een goede en de andere niet? doe eens een klein brokje ervan in je mond.. komt er een mdma-smaak?
je doet ervan wat je wil, maar ik zou na drie kwartier al een tweede genomen hebben :P
Klik om te vergroten...

hoe smaakt mdma precies?
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#9
DarkScope zei:
hoe smaakt mdma precies?
Klik om te vergroten...

precies als bedorven accuzuur met een vleugje rotte eieren erdoor.

:grin:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je kan de pil voortaan dan beter eerst pletten tussen 2 lepels en dan in wat water of frisdrank danwel vruchtensap roeren en drinken. Dan heb je tenminste al het nodige voorwerk gedaan en komt ie zowiezo sneller op.

en ik zou er op die manier tenminste een halve bijnemen nu.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#11
hmm vruchtensap denk ik juist niet ..
beter met water..

want naar EIGEN ervaring merk ik dacht als ik sap/vruchtendrank 1/2 glas drink ik moet kotsen en komt volgens mij omdat sap + vitamines etc je darmen en de rest schoonmaken/houden.

Eigen ervaring nogmaals :wink:

Gr
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#12
Japi-10 zei:
hmm vruchtensap denk ik juist niet ..
beter met water..

want naar EIGEN ervaring merk ik dacht als ik sap/vruchtendrank 1/2 glas drink ik moet kotsen en komt volgens mij omdat sap + vitamines etc je darmen en de rest schoonmaken/houden.

Eigen ervaring nogmaals :wink:

Gr
Klik om te vergroten...

Dat lijkt me niet de feitelijke verklaring, dan zou het moeten zijn dat de zuurgraad van het sinaasappelsap iets doet met de MDMA. Ik neem als ik al verdun ook water. En GHB in appelsap. Pillen verpulver ik liever en stop ze in een capsule.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
matthijs zei:
disaster zei:
Misschien een oplossing om op je pil te kouwen, dat doe ik ook altijd.
Is alleen even een sterke chemische smaak in je mond :P .
Klik om te vergroten...

:openmouth: :kots:
Klik om te vergroten...

Nou dat heb ik ook een paar keer gedaan, ik kon niet anders want er was controle en ze moesten dringend weg en ik had geen drank bij ofzo..
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#14
nutsss zei:
DarkScope zei:
hoe smaakt mdma precies?
Klik om te vergroten...

precies als bedorven accuzuur met een vleugje rotte eieren erdoor.

:grin:
Klik om te vergroten...

maar het schijnt naar anijs te ruiken? zo vond ik mijn mdma wel ruiken, en de smaak, iets heel bitters, kan dat?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#15
In ieder geval bedankt voor de reacties.

We hebben besloten om een halfje bij te pakken.. en sloeg een uur na het halfje lekker in! Gelukkig! ^^

Het was zijn 3de keer.. en hij heeft er netjes íedere keer 3 maanden tussen gehouden. Tóch denken we iedere keer weer dat hij imuun is voor mdma.. later blijkt natuurlijk van niet.

Maar 3 tot 5 uur w88 op de inslag vind ik echt veel!


Nogmaals bedankt... dit topic kan eventueel gesloten worden en in de afvalbak belanden! :wave:
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#16
waren het hard gedrukte pillen?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#17
Qocaïne zei:
In ieder geval bedankt voor de reacties.

We hebben besloten om een halfje bij te pakken.. en sloeg een uur na het halfje lekker in! Gelukkig! ^^

Het was zijn 3de keer.. en hij heeft er netjes íedere keer 3 maanden tussen gehouden. Tóch denken we iedere keer weer dat hij imuun is voor mdma.. later blijkt natuurlijk van niet.

Maar 3 tot 5 uur w88 op de inslag vind ik echt veel!


Nogmaals bedankt... dit topic kan eventueel gesloten worden en in de afvalbak belanden! :wave:
Klik om te vergroten...

crush ze en gooi ze in je drinken of bommetje, slaan ze eerder in
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Saivy zei:
matthijs zei:
disaster zei:
Misschien een oplossing om op je pil te kouwen, dat doe ik ook altijd.
Is alleen even een sterke chemische smaak in je mond :P .
Klik om te vergroten...

:openmouth: :kots:
Klik om te vergroten...

Nou dat heb ik ook een paar keer gedaan, ik kon niet anders want er was controle en ze moesten dringend weg en ik had geen drank bij ofzo..
Klik om te vergroten...

Ik vind die smaak best wel meevallen, maar ik moet er wel wat bij drinken anders spuug ik die pil weer uit :P .
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#19
slunse zei:
waren het hard gedrukte pillen?
Klik om te vergroten...

Het zijn best hard gedrukte pillen jah... maar ikzelf en mijn vrienden voelen de inslag vaak al binnen het uur.

Dus.. achjah... blijft raar :)
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#20
Saivy zei:
matthijs zei:
disaster zei:
Misschien een oplossing om op je pil te kouwen, dat doe ik ook altijd.
Is alleen even een sterke chemische smaak in je mond :P .
Klik om te vergroten...

:openmouth: :kots:
Klik om te vergroten...

Nou dat heb ik ook een paar keer gedaan, ik kon niet anders want er was controle en ze moesten dringend weg en ik had geen drank bij ofzo..
Klik om te vergroten...

Heb ik vroeger ook nog gedaan, pil ingeslikt met speeksel. Maar op bijten, nee. Ik krijg nu al kotsneigingen als ik gewoon m'n eerste XTC pil op m'n tong leg. 'k Heb dat met verschillende drugs. Dat had ik vroeger allemaal niet. 't Zit volgens mij allemaal in m'n hoofd. Beetje overdreven vroeger, zal er ook wel mee te maken hebben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."