#1
idd, als ik het nog eens doe haal ik lege capsules en laat ik mijn dealer gewoon steeds 250-300 mg afwegen en dat steeds in een capsule doen. en dan die gewoon meenemen. dan is het wel chill.
nutsss zei:Kristal. Maar ook daar zit weer verschil in per levering.
Pillen kun je in principe maken door de fijngemalen kristallen te vermengen met een bindmiddel en dan te persen in een pillenpersmachine.
De laatste soort kristallen die ik heb geprobeerd was echt super. Ondanks dat ik schandalig veel MDMA gebruikt had de weken ervoor kreeg ik steeds weer een inslag en een prettig gevoel.
De dip is er wel geweest maar ook niet zo heel erg.
Dus ik kies kristal
nutsss zei:Kristal. Maar ook daar zit weer verschil in per levering.
Pillen kun je in principe maken door de fijngemalen kristallen te vermengen met een bindmiddel en dan te persen in een pillenpersmachine.
De laatste soort kristallen die ik heb geprobeerd was echt super. Ondanks dat ik schandalig veel MDMA gebruikt had de weken ervoor kreeg ik steeds weer een inslag en een prettig gevoel.
De dip is er wel geweest maar ook niet zo heel erg.
Dus ik kies kristal
=>in dit geval ben ik het met je eens, maar als ik de kans heb om aan kristal te komen en het goed kan verdelen en dergelijke, zowiezo kristalSolidius zei:Ligt eraan. Als er goede pillen in omloop zijn met een hoog MDMA gehalte heb ik liever pillen...Kristallen zijn altijd wel relaxed, alleen is het doseren een beetje crappy micromanagement als je al helemaal uit je stekker bent.
dat klopt, maar dan nog. je kunt altijd schatten. een gram deel je door 4 of door 3 ongeveer. die paar mg meer of minder zal het em ook niet doen.Qocaïne zei:Ja ok... als je je kristallen op een weegschaaltje legt :') maar die heb ik niet![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."