#1
Ja Caatje je hebt gelijk , en Jeller er zijn idd zoveel mensen die ff 10 pillen weghappen maar je loopt dus idd kans op hersen beschadiging die permanent zijn. Aldus de boze tongen 



mss vinden zei dat dan e..Brandon zei:ja ken ook wel mensen die 7 + pillen slikken maarja is er dan nog zoveel lol aan ?
Doe mij maar 2 goede pillekes
Dan vlieg ik al genoeg
![]()
flashkop zei:Deed het normaal niet meer, maar toch deze weekend me nog eens laten gaan, had 8 pillen gestoken op 11 uur tijd, blijft wel fijn hoor![]()
GabberSnoePie zei:flashkop zei:Deed het normaal niet meer, maar toch deze weekend me nog eens laten gaan, had 8 pillen gestoken op 11 uur tijd, blijft wel fijn hoor![]()
bij de laatste 4 voel je zeker nix meer??
Qocaïne zei:Ik begrijp gewoon niet waarom mensen bij blijven pakken, wanneer je merkt dat het love gevoel toch niet heviger zal worden.
Als je strak wilt staan, pak dan een nakkie speed![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."