#1
nee goede kwaliteit hoor.. een andere had er nog niet half zoveel van binnen en die wist zijn eigen naam nog met moeite..Frisko zei:da moet toch rommel geweest zijn die mdma of wel scheelt er iets...![]()
![]()
die gast pakt al lang en veel dus die heeft veel tolerantie ervoor e

