Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC gewoon thuis gebruiken

XTC gewoon thuis gebruiken

38 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Zie en lees steeds meer mensen die ipv van een blowtje of biertje thuis een pilletje nemen.
Nou ben ik in de echte hardcore tijd (jaren90) opgegroeid en op de hardcore feesten nam ik regelmatig een pilletje.
Nu had ik dan wel 180gr pillen maar ik herinner me nog dat het idd een lekker gevoel was maar ik echt niet stil kon zitten ofzo, dus ik snap niet dat mensen thuis gewoon een pilletje kunnen nemen en dan gewoon chillen, zijn de pillen tegenwoordig anders?
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
MDMA is MDMA, de pillen zijn niet veranderd. Thuis xtc nemen is net zo leuk als in een club. Als je wilt dansen ga je dansen, als je lekker op de bank wilt genieten van het goddelijke gevoel dan doe je dat. Als je ff buiten een stukje wilt lopen om van 'de natuur' (wat een grap) te genieten behoort dat ook tot de vele mogelijkheden.

Het is een placebo gedachte dat je MOET dansen of niet stil kan zitten onder invloed van MDMA. Er zijn talloze mensen die het genotsmiddel ook voor meditatie of zelf-therapeutische doeleinden gebruiken.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#3
alhoewel xtc meer gezien word als uitgaansdrug kan ik me best voorstellen dat je thuis ook wel eens wilt knallen. Bijvoorbeeld met wat vriendne op de bank, muziek aan of filmpje op en knallen maar!
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Thuis XTC nemen zijn de meest grappige avonden als je het met een paar vrienden doet. Echt daar kan je boeken over schrijven wat je dan meemaakt.
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#5
k dan,

binnenkort weer is proberen dan :mrgreen:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#6
xtc thuis is chill
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#7
Thuis xtc nemen is echt wel een aanrader, als je met gezellige vrienden bent!! :wave:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eerst nam ik alleen drugs op feestjes...
maar nu gebruik ik ook af en toe thuis :)
met een paar vrienden is dat best relaxed
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind thuis of bij iemand thuis altijd wel relax om wat te slikken of snuiven. Leuke en vage momenten samen beleven. Ik hoef niet perse naar een party of stap te gaan om te X te nemen. Af en toe is wel relax.

Je past je vrij snel aan in je omgeving met X. Ik denk dat dat opgefokte gevoel meer komt door de muziek en zeker van hardcore. De Hellraisor tijd.
l
liquid stateLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik neem nooit xtc maar meestal alleen pure mdma kristallen of mdma pillen of capsules. En ik doe het alleen maar thuis meestal met 1 of 2 vrienden,
we beginnen dat even met een filmpje half te kijken (het liefste een hele vage) en dan halverwege gaat ie op pauze dan maken we de bommetjes (met vloeitjes ) en doen we een lijntje mdma en slikken we de bommetjes door. Natuurlijk allemaal op het zelfde moment zodat we ongeveer op hetzelfde moment gaan trippen, dan kijken we de film af en dan gaan we kijken hoeveel we nou van de film hebben begrepen. zon discussie duurt meestal twee minuutjes dan gaat de muziek aan (ik kan jullie drone muziek van tim hecker aanraden, zeker het albun harmony in ultraviolet ) en gaan de lichten wat zachter zodat het wat donkerder wordt. en dan gaan we een beetje praten over koetjes en kalfjes beetje liggen op de matrassen die ik altijd neerleg(wat voor drug we ook gaan nemen ze liggen er)
en als het niet te koud buiten is lopen we altijd even naar de v24-uur shop om nog meer te roken te halen en eventjes op de brug staan genieten van de omgeving en de wind die daar zo heerlijk suist.

maar soms doe ik het ook in me eentje, ik ga dan niet de hele avond door zoals ik met mn maten zou doen maar neem er dan 1 of 2 en ga dan lekker op bed liggen met mn muziekje op me hoofd en dan genieten van alle beelden die ik in mn hoofd krijg.

de reden waarom ik het nooit op een dans feest doe is omdat ik op 1 of andere manier niet van drukte en harde muziek houd als ik er ben.
ik ben eergister uitgegaan toen ik net mn laatste had ingenomen na ongeveer al 28 uur op mdma te hebben gezeten, en ik vond de muziek te luid en ik had het idee dat iedereen me moest hebben ineens kwa praten tegen me, terwijl ik gewoon wilde genieten op de banken die ze daar hebben staan.

maar echt lekker thuis op de bank met wat maten, of in je eentje met een lekker muziekje... gewoon echt chill is fantastisch. super aanrader.

Ow en sorry voor de lange post.
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#11
ff genieten van het love gevoel met de vriendin die van je gebruik niet op de hoogte is ? :tongueout:
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mja, ik ben ook voor mdma thuis en eigenlijk liefst met alleen de vriendin :P .
Wat ik soms wel doe voor een toffe sfeer onder de xtc is men blacklight aan, watte goeie goa of drum&bass door de boxen laten knallen en amuseren maar :beer: , soms dan ook nog wat glow sticks erbij en dan is het echt af :P
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#13
hellzyeah zei:
Ik neem nooit xtc maar meestal alleen pure mdma kristallen of mdma pillen of capsules.
Klik om te vergroten...

wat denk je dan dat xtc is??

mdma = xtc :P
l
liquid stateLid
01-01-2024, 00:00
#14
ja maar mdma kristallen zijn mdma kristallen geen xtc. plus daar komt bij dat xtc vaak speed bevat.
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#15
nix beters als speed of xtc gebruiken als je lekker alleen thuis bent met enkele vrienden, dan wat chillen in de zetel, filmtje zien, harde schranzz op :tongueout: lekker veel dingen tegelijk doen, lullen over vanalles :) zo schep je echte vriendschapsbanden, geen zo van die vriendschappen waar je 2weken later in de cel spijt van krijgt...
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
aangezien je van xtc niet echt veel energie krijgt (toch niet lang) en er een extreem domme kop van krijgt is het beter om thuis te doen
l
liquid stateLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik had het zelf niet beter kunnen zeggen
l
liquid stateLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat is ze juist wel daar ben ik heel duidelijk in geweest van wat ik doe hoe vaak en wanneer ik het ga doen enz.

Ze wil zelf ooit nog eens proberen gewoon om te weten waarom ik het zo lekker vind :).
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jeller zei:
aangezien je van xtc niet echt veel energie krijgt (toch niet lang) en er een extreem domme kop van krijgt is het beter om thuis te doen
Klik om te vergroten...

ligt er maar aan. pure mdma geeft je idd bij lage doses niet veel energie, en je krijgt alleen tollerantie voor het gevoel en niet voor het speedy-effect. Als je dus een beetje hoge tollerantie hebt, en dus rond de 500-600 mg kritallen pakt, dan heb je genoeg energie voor een hele avond een feestje, dus perfect.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb juist nog nooit xtc genomen op een feest, wel samen met eenv riend altijd buiten in de natuur of thuis.


de beste avonden van me leven, de gesprekken. We hebben het soms nog over dingen die we toen hadden gedaan :grin:


zeker een aanrader

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."