Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC gewoon thuis gebruiken

XTC gewoon thuis gebruiken

38 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
toepiekloot zei:
Solidius zei:
MDMA is MDMA, de pillen zijn niet veranderd
Klik om te vergroten...

:confused: de pillen zijn wel degelijk wel veranderd hoor de laatste 10 jaar, er zit zoveel meer brol in dezer dagen buiten vroeger
vroeger had je met 1pil een hele avond genoeg, nu mag je er al een pak meer nemen...
Klik om te vergroten...

Mee eens, pillen die je een aantal jaren geleden had waren een stuk beter als de pillen van nu.
n
nicole1973Lid
01-01-2024, 00:00
#2
heerlijk thuis.. eerst lekker zitten chillen .. chatten .. lullen en dan vooral lang sexen.. nadeel thuis vind ik dat je sneller bij pakt ( wij wel dan ) en dat het opeens 9 uur is terwijl je om 21 uur je eerste pilletje genomen hebt.... dus probeer het thuis gebruik zo veel mogelijk te beperken haha
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#3
XTC voor thuis gebruik lijkt me wel rlxt mja ik word ook altijd meer lam van xtc dan dat ik er energie van krijg :confused:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#4
hellzyeah zei:
ja maar mdma kristallen zijn mdma kristallen geen xtc. plus daar komt bij dat xtc vaak speed bevat.
Klik om te vergroten...

xtc = mdma en mdma bevat geen speed
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik wordt vaak ontzettend loom van xtc, zó gelukkig dat ik me haast niet meer kan bewegen, en mijn eerste keer xtc was ook gewoon op de bank op een zaterdagmiddag :grin:
De keren daarna was het ook thuis en een keer met uitgaan, maar dat was zo'n kutmuziek dat ik ook loom werd en maar ben neergeplofd op een of andere bank en daar maar ben gaan genieten.
Ben benieuwd hoe ik op Awakenings op xtc reageer :mrgreen:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Op Awakenings dans je je benen er af. XTC en techno is gewoonweg heaven!
F
FlutLid
01-01-2024, 00:00
#7
GabberSnoePie zei:
hellzyeah zei:
ja maar mdma kristallen zijn mdma kristallen geen xtc. plus daar komt bij dat xtc vaak speed bevat.
Klik om te vergroten...

xtc = mdma en mdma bevat geen speed
Klik om te vergroten...

mdma is geen xtc, mdma is de werkzame stof in xtc. xtc is niks mee dan een verzamelnaam voor een pil met hoofdzakelijk mdma als inhoudt, hier kan ook speed of bv een paar % keta inzitten (of een andere stof). :)
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flut zei:
GabberSnoePie zei:
hellzyeah zei:
ja maar mdma kristallen zijn mdma kristallen geen xtc. plus daar komt bij dat xtc vaak speed bevat.
Klik om te vergroten...

xtc = mdma en mdma bevat geen speed
Klik om te vergroten...

mdma is geen xtc, mdma is de werkzame stof in xtc. xtc is niks mee dan een verzamelnaam voor een pil met hoofdzakelijk mdma als inhoudt, hier kan ook speed of bv een paar % keta inzitten (of een andere stof). :)
Klik om te vergroten...

ja en alsnog is het bullsh1it,kijk maar op www.drugs-test.nl hoeveel procent van de geteste "xtc-pillen" speed bevat.

Psychopath
BerichtGeplaatst: 11 Feb 2007 02:45 Onderwerp: XTC gewoon thuis gebruiken
Hallo,

Zie en lees steeds meer mensen die ipv van een blowtje of biertje thuis een pilletje nemen.
Nou ben ik in de echte hardcore tijd (jaren90) opgegroeid en op de hardcore feesten nam ik regelmatig een pilletje.
Nu had ik dan wel 180gr pillen maar ik herinner me nog dat het idd een lekker gevoel was maar ik echt niet stil kon zitten ofzo, dus ik snap niet dat mensen thuis gewoon een pilletje kunnen nemen en dan gewoon chillen, zijn de pillen tegenwoordig anders?
Klik om te vergroten...

ehh dat lijkt me sterk dat het kwam omdat jij pillen had van 180 mg,omdat het juist zo is dat hoe meer mdma je neemt,hoe meer de mda die daardoor " ontstaat" gaat overheersen en je dus juist meer gaat trippen ipv "hard gaan" wat ik me voorstel dat je wil bij dansen.
Daarbij kan je op www.drugs-test.nl ook zien dat procentueel de pillen die getest zijn door een testcentrum meer mdma bevatten dan "vroeger", of iig komen wordt de categorie meer dan 140mg een stuk groter
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#9
hoeland werkt keta ongeveer, kan je daarvan kleuren gaan zien en alles? heb dat denk ik een keer in een pil gehad, ook momenten gehad dat alles in slow-motion ging. Duurde ongeveer 45 min-uurtje en toen weer gwn mdma gevoel.
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#10
in turkije wordt xtc gezien als seksbevorderend middel :grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
DarkScope zei:
hoeland werkt keta ongeveer, kan je daarvan kleuren gaan zien en alles? heb dat denk ik een keer in een pil gehad, ook momenten gehad dat alles in slow-motion ging. Duurde ongeveer 45 min-uurtje en toen weer gwn mdma gevoel.
Klik om te vergroten...

keta vraag in een xtc thuis gebruiken topic... :rolleyes:
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben het nu thuis aant gebruiken.. klein beetje maar. Werkt prima! Lekker muziekje. Goede gesprekken op msn en iedereen is lief! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
waarom niet thuis!

thuis xtc doen is heerlijk, waarom dan?:

- de kans om languit te genieten op bv een matras op de grond...heerlijk leg er meteen een stuk of wat neer!
- de DJ krijgt geen kans om kut muziek te draaien->jij bent de DJ!
- genoeg te drinken, de kraan blijft lopen... (geen 50 cent voor plee nodig)
- je verstaat elkaar
- thuis zitten heeft geen entree prijs!
- geen vaag soft-drugs beleid, blow je kapot onder invloed van xtc...heerlijk... blunt is ook echt een aanrader!
- je doet het met je ''eigen'' volk (vrienden) ipv elke randebiel in een club
- je hoeft je daardoor niet te schamen voor je ontzettend vage kop!
- je mag alles en doet alles wanneer jij dat wil, pak die monopoly maar uit de kast...
- genoeg media beschikbaar, spelletjes op console's, tv, computer...veel vermaak...

-
-
-
-etc.

groetjes!
w
wizzleLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb nog nooit xtc gehad op een feest, altijd thuis of buiten.. Met oud en nieuw zwaar waus door Den Haag lopen :grin: , of lekker op t strand chillen met een maar vrienden... 'T is echt de shit :)
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#15
@ -spaceman-

goede post =D
s
sebbeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: waarom niet thuis!

-spaceman- zei:
thuis xtc doen is heerlijk, waarom dan?:

- de kans om languit te genieten op bv een matras op de grond...heerlijk leg er meteen een stuk of wat neer!
- de DJ krijgt geen kans om kut muziek te draaien->jij bent de DJ!
- genoeg te drinken, de kraan blijft lopen... (geen 50 cent voor plee nodig)
- je verstaat elkaar
- thuis zitten heeft geen entree prijs!
- geen vaag soft-drugs beleid, blow je kapot onder invloed van xtc...heerlijk... blunt is ook echt een aanrader!
- je doet het met je ''eigen'' volk (vrienden) ipv elke randebiel in een club
- je hoeft je daardoor niet te schamen voor je ontzettend vage kop!
- je mag alles en doet alles wanneer jij dat wil, pak die monopoly maar uit de kast...
- genoeg media beschikbaar, spelletjes op console's, tv, computer...veel vermaak...

-
-
-
-etc.

groetjes!
Klik om te vergroten...

volledig akkoord :sunglasses:

zalig zo thuis rustig aant vangen :grin:
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hallo,

Zie en lees steeds meer mensen die ipv van een blowtje of biertje thuis een pilletje nemen.
Nou ben ik in de echte hardcore tijd (jaren90) opgegroeid en op de hardcore feesten nam ik regelmatig een pilletje.
Nu had ik dan wel 180gr pillen maar ik herinner me nog dat het idd een lekker gevoel was maar ik echt niet stil kon zitten ofzo, dus ik snap niet dat mensen thuis gewoon een pilletje kunnen nemen en dan gewoon chillen, zijn de pillen tegenwoordig anders?
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
MDMA is MDMA, de pillen zijn niet veranderd. Thuis xtc nemen is net zo leuk als in een club. Als je wilt dansen ga je dansen, als je lekker op de bank wilt genieten van het goddelijke gevoel dan doe je dat. Als je ff buiten een stukje wilt lopen om van 'de natuur' (wat een grap) te genieten behoort dat ook tot de vele mogelijkheden.

Het is een placebo gedachte dat je MOET dansen of niet stil kan zitten onder invloed van MDMA. Er zijn talloze mensen die het genotsmiddel ook voor meditatie of zelf-therapeutische doeleinden gebruiken.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#19
alhoewel xtc meer gezien word als uitgaansdrug kan ik me best voorstellen dat je thuis ook wel eens wilt knallen. Bijvoorbeeld met wat vriendne op de bank, muziek aan of filmpje op en knallen maar!
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Thuis XTC nemen zijn de meest grappige avonden als je het met een paar vrienden doet. Echt daar kan je boeken over schrijven wat je dan meemaakt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."